Àmbit de coneixement: Ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, màrqueting, comerç, comptabilitat i turisme
Centre: Facultat d'Economia
Codi titulació: 2204
Web específica del màster: www.uv.es/master_economia_social
Universitats participants: Universitat de València
Crèdits totals del títol: 60
Obligatoris:30
Optatius:24
Treball fi de màster:6
Cursos: 1
Places oferides: 40
Modalitat d'ensenyament: Presencial
Llengua docència: ------
Preu del crèdit primera matrícula:Informació no disponible
Preu del crèdit primera matrículaper a estudiantat estranger no UE ni règim comunitari:70.68€
Comissió de Coordinació Acadèmica Teresa Savall Morera (Co-directora)
Rubén Cuñat Giménez (Co-director)
Manuel Alegre Nueno
Rafael Chaves Ávila
Miguel Ángel García Calavia
Virginia Simón Moya
Ana María Martínez Benlliure (PAS)
Interès acadèmic, científic o professional: Aquest màster ofereix una formació avançada en relació amb el sector empresarial de l’economia social a fi de capacitar especialistes d’alt nivell en matèria de cooperatives, organitzacions no lucratives, empreses socials, societats laborals, etc., en els diferents àmbits: econòmic, jurídic, fiscal, comptable, laboral, estratègic, comercial, de recursos humans, financer, etc.
Com a màster amb orientació professional, aquesta formació va adreçada al personal que treballa en entitats d’aquest camp o a titulats universitaris que desitgen incorporar-s’hi, atesa la necessària adequació i actualització que exigeix aquest mercat laboral. Com a màster amb orientació investigadora, proporciona els coneixements i les eines necessaris per a poder cursar posteriorment el doctorat en economia social i emprendre amb rigor i excel·lència una tesi doctoral.