University of Valencia logo Logo Web and Marketing Unit Logo del portal

En les reproduccions de les marques, cal tenir en compte els conceptes que s’expressen tot seguit:

  1.  El logotip i la logomarca de cadascuna de les entitats i conceptes o dels productes que ací es desenvolupen, és una marca registrada que en té totalment definida la forma i que, per tant, no es pot modificar de cap manera. Òbviament, tampoc no es pot alterar l’ordre de nivells definit per als distints òrgans i centres. Qualsevol alteració de la forma perjudicaria la seua efectivitat comunicativa.
  2. Per a la correcta representació de les marques, s’han de seguir rigorosament els models i les normes que s’expliquen en aquest manual, tant pel que fa a les formes com als colors.
  3. Els exemples s’ofereixen en la seua forma més completa, és a dir, que contenen el màxim d’elements gràfics que es poden estampar; les versions simplificades, doncs, cal obtenir-les per eliminació.

És important que els centres i els serveis, i també els dissenyadors i les empreses d’arts gràfiques contractats per aquests, consulten les aplicacions.