
Enviar un esdeveniment per a la seua publicació a l'agenda corporativa de la Universitat de València, i modificar un esdeveniment ja publicat, són dues funcions diferents que es tramiten per aplicacions diferents, la qual cosa pot portar a confusió als editors/es.
27 de de juny de 2022
En ocasions a la Unitat Web i Màrqueting arriben tiquets de l'aplicació de suport a editors/es (www.uv.es/suport) demanant la publicació d'un esdeveniment d'agenda, quan la creació d'aquest element té el seu propi formulari independent de l'aplicació de suport a editors/es.
Per a enviar un esdeveniment d'agenda podem accedir al formulari bé a través del portal de la Unitat Web i Màrqueting, o des de qualsevol agenda publicada als portals de la UV, mitjançant l'enllaç disponible a la part superior dreta de la pròpia agenda, i emplenarem el formulari amb els camps corresponents d'acord amb la guia i protocol per a la seua publicació.

Una cosa diferent és la modificació, correcció o supressió d'un esdeveniment ja publicat, que s'ha de fer a través de l'aplicació de tiqueting. També podem accedir des del portal de la Unitat Web i Màrqueting, en l'opció 'Modifica un esdeveniment'. En aquest apartat de l'aplicació de suport a editors/es hi trobarem la possibilitat de modificar o suprimir un esdeveniment, compartir-lo amb altres portals de la UV, afegir documents adjunts, etc. No obstant, aquesta eina no és vàlida per a la creació d'un nou esdeveniment, que s'ha de remetre de la forma que hem descrit en els paràgrafs anteriors.
