Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

Una vegada seleccionat el nom del perfil (denominat nom curt), d’acord amb el criteri comentat en el capítol I d’aquest document, s’han de col·locar els elements següents obligatòriament per identificar homogèniament els òrgans, serveis o unitats de la Universitat de València:

  1. Avatar. Logotip institucional representatiu de l’òrgan, servei o unitat que utilitzarà, no solament en la seua web corporativa, sinó en tots els comptes en xarxes socials en què tinga presència. La UWM proporciona els logotips institucionals amb el format més apropiat per a cada xarxa social. No són permeten logotips que no tinguen l’ autorització expressa d’aquest servei (vegeu http://links.uv.es/aIf9rFm).
  2. Nom curt. Disseny segons criteri comentat en el capítol I.
  3. Nom llarg.
  4. Descripció breu de l’òrgan, servei o unitat.
  5. Imatge capçalera. Atès que aquest element simbolitza la institució, es recomana, o bé utilitzar una foto amb bona qualitat (en termes d’enquadrament, il·luminació, etc.) de l’edifici on se situa la institució, o una imatge representativa de la seua activitat o temàtica.

Aquests cinc elements s’han de localitzar fàcilment a la finestra de creació de comptes de tipus "pàgina" de Facebook mostrats en la figura 2. Per a la resta dels camps (telèfon, horari, correu electrònic, lloc web, etc.), s’aconsella introduir el màxim d’informació possible.
Imatge corporativa Facebook
Figura 2. Localització de camps singulars que cal completar en configuració compte Facebook

La figura 3 és una mostra dels llocs que han d’ocupar els diferents elements que s’han configurat seguint les indicacions anteriors. En aquesta figura s’han inclòs dos exemples per al cas de fotos d’avatars i imatges de capçalera.
Imatge corporativa Facebook

Figura 3. Exemple resultat final configuració recomanada per a compte Facebook