En el corredor d'entrada a la sala de lectura de la planta 0 trobem l'EspaiQR i l'espai de taquilles i fotocopiadora.
EspaiQR
L'EspaiQR consisteix en una selecció de plataformes i bibliografia més utilitzada en els 5 graus de CC. de la Salut als quals la biblioteca dona cobertura. Es tracta d'un espai destinat a donar visibilitat a la Biblioteca digital, tan important en CC. de la Salut. A través de codis QR l'usuari pot accedir directament als títols en format ebooks més utilitzats en el seu grau.
Per a conéixer la selecció de títols electrònics de cada grau, es poden consultar les biblioguies dels graus en CC. de Salut.
Taquilles
Davant l'EspaiQR, l'usuari pot trobar la fotocopiadora i les taquilles. La biblioteca compta amb 8 taquilles. Per a poder utilitzar-les, l'usuari ha d'acudir al taulell perquè li presten el cadenat i la clau.
Per a més info, consultar la normativa d'ús: Préstec de taquilles.