Els socis són les entitats o organitzacions amb les quals es col·labora estretament per a aconseguir objectius comuns, com ara aliances estratègiques o col·laboracions a llarg termini.
SOCIS |
|
EXTERN:
- Cooperació (GT): BUVAL, CRUE, Rebiun, Fesabid, Expania, CAU.
- Catàleg (CC): OCLC: WorldCAT, BUVAL , C17 , CRUE, Rebiun, Dialnet, CÀNTIC, Catàleg Col·lectiu de Patrimoni Bibliogràfic.
- Adquisicions ($): UNIRIS, FECYT.
- Formació (L): COBDCV, Erasmus Staff Week , SEDIC.
- Préstec interbibl. (PI): C17 , Biblioteques mèdiques no universitàries, BUVAL, Rebiun.
- Arxius: CAU, AAV, Abarcelona.
INTERN:
- Servei de Publicacions.
- SFPiE.
- Servei d’idiomes.
- Servei d’Informàtica.
- Web i Màrqueting.
- Unitat de Qualitat.
- Diversitats UV.
- Extensió Universitària.
- Servei d’Investigació.
- Servei de Llengües i Política Lingüística.
- TAU.
- Relacions Internacionals.
- Serveis Jurídics.
- Gabinet de Premsa.
- Responsables de gestió de la UV (membres dels equips deganals + equips directius instituts i centres + Consell de Direcció UV).
|
Els proveïdors són les empreses o individus que proporcionen materials, productes o serveis necessaris per al funcionament de l'organització, assegurant la qualitat i continuïtat en la cadena de subministrament.
PROVEÏDORS |
|
SERVEIS:
- Plataforma de Serveis Bibliotecaris (PSB), que ofereix el programari integral per a la gestió de les activitats i recursos de la biblioteca.
- Accés a continguts digitals, mitjançant compra a perpetuïtat o subscripció, a bases de dades de revistes acadèmiques, llibres electrònics, recursos multimèdia i altres materials en línia.
- Catalogació.
- Trasllat de material.
- Restauració de llibres i enquadernació.
- Digitalització de col·leccions.
- Disseny i impressió de cartelleria, fullets, catàlegs, etc.
- Gestió de residus (material bibliogràfic i d’aparells electrònics obsolets).
- Manteniment d’edificis i dipòsits (càmeres de seguretat, control del clima, fotocopiadores, etc.).
- Certificació d’accessibilitat universal AENOR i d’excel·lència EFQM.
- Servei de fotografia.
- Informadors d’accés i control de sales.
SUBMINISTRAMENTS:
- Material bibliogràfic
- Llibres: a l’hora de seleccionar els diferents proveïdors, es té en compte diversos criteris que es basen en la localització (preferentment empreses locals), especialitat temàtica, idiomàtica o en el tipus de fons que subministra (llibres electrònics, llibre sud-americà, llibres de segona mà…).
- Subscripcions de revistes.
- Bases de dades.
- Mobiliari d’oficina i de biblioteca.
- Material d’oficina i de conservació.
- Material informàtic i electrònic.
- Instal·lacions de xarxa sense fils, fibra òptica, aire condicionat…
- Aigua.
OBRES I SERVEIS
- Proveïdors interns, com TAU i Manteniment UV
|