Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Biblioteca de Ciencias de la Salud
  • horario fines de semana

07/05/19

Horario fines de semana

18-19, 25 de mayo y 1-2, 8-9, 15-16, 22-23-24, 29-30 de junio de 9.00 a 21.00 h.

26 de mayo cerrado por ser colegio electoral.

El Aulario I (Av. Menéndez Pelayo s/n) abrirá el domingo 26 de mayo de 9:00 a 21:45 horas.

• lecturas

06/05/19

Recopilación de lecturas

La Biblioteca de Ciències de la Salut te ofrece una recopilación de lecturas recomendadas por los participantes del café literario del pasado día 16 de abril en la Facultat de Medicina i Odontologia.

lecturas

• poster dia llibre

09/04/19

Dia del Libro

El proper dimarts 16 d'abril celebrarem a la Biblioteca de Ciències de la Salut “Pelegrí Casanova” i les seues Facultats associades de la Universitat de València el "Dia Internacional del Llibre". La jornada s'iniciarà amb l'obertura d'un punt d'intercanvi de llibres permanent a la Biblioteca a les 9h del matí. A les 18h de la vesprada es realitzarà un Cafè literari a la planta baixa de la Facultat de Medicina i Odontologia (zona de "microones", darrere l'Aula Magna), on estudiantat i professorat podran compartir inquietuts sobre la importància i el paper de la lectura en la formació dels i les professionals de la salut: infermers/es, fisios, metgesses i metges, podòlegs/gues... Tant si lliges molt com si fa temps que no obris un llibre, la teua veu ens interessa! Aquesta activitat es reconeixerà amb 2 punts per als/les sòcis/es de l'Associació Valenciana d'Estudiants de Medicina (AVEM).
    Participants confirmats:
    Josep Lluis Barona, catedràtic d'Història de la ciència a la Universitat de València
    Nicolás Bas, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació de la Universitat de València.
    Ladislao Salmerón, professor del Departament de Psicologia Evolutiva i de L'Educaió. Membre de l’ERI-Lectura de la Universitat de València

L'objectiu d'aquesta jornada és promocionar els llibres i la lectura entre
    l'estudiantat de totes les àrees de Salut.

Que no t'ho conten! T'esperem

• sala cerrada

25/03/19

Sala de lectura planta 1 cerrada

El martes 26 de marzo permanecerá cerrada la sala de lectura del primer piso desde las 16:00h., por tareas de mantenimento.

• horario de fallas

05/03/19

Horario de Fallas 2019

Las bibliotecas de la Universitat de València permanecerán cerradas del 15 al 20 de marzo con motivo de la celebración de las fiestas de Fallas, excepto la Sala Thesarus (edificio La Nau), que tendrá el horario habitual.

• caps de setmana

09/01/19

Horario fines de semana

Abierta fines de semana 12-13 , 19-20 y martes 22 de enero, de 9.00 a 21.00 h.

El día 22 las bibliotecas de área estarán abiertas 24 hores i también durante todo el día, las bibliotecas de Ciències de la Salut y Ontinyent, pero con motivo de la celebración de Sant Vicent, no habrá servicio de préstamo y devolución en los mostradores.