Els Grups d'Investigació de la UV (GIUV), regulats al capítol I del Reglament ACGUV48/2013, pel qual es desenvolupa el procediment per a la creació d’estructures d’investigació, són estructures bàsiques d'organització i desenvolupament de l'activitat investigadora, resultat de la agrupació d'investigadors, lliure i voluntària, per raons de coincidència estable en els seus objectius, infraestructures i recursos, compartits entorn d'unes línies d'investigació comunes, afins o complementàries amb compromís temporal d’estabilitat, consolidació i treball conjunt, i capacitat de finançament sostenible.
Els Grups d’Investigació inclosos en l’àmbit d’aplicació de l'esmentat Reglament estan inscrits al Registre d’Estructures d’Investigació de la Universitat de València (REIUV), sota la dependència del Vicerectorat d’Investigació. La seua informació bàsica pot consultarse en aquesta pàgina web.
Participants
Les dades relatives als grups d'investigació que figuren en els diferents mitjans de difusió de la informació que s'utilitzen no suposaran, en cap cas, un pronunciament ni un compromís respecte de la vinculació laboral o acadèmica de les persones que figuren, amb la Universitat de València, sent la seua inclusió responsabilitat exclusiva de els/as directors/as dels grups. La seua actualització es realitzarà a petició de les persones interessades.
.
- Grups inscrits al Registre d'Estructures d'Investigació de la Universitat de València - REIUV
Referència del grup:
Descripció de l'activitat investigadora: Estudi dels processos d'aprenentatge de llengües, ja siga la llengua materna o una segona llengua: variables implicades en l'adquisició de vocabulari i estructures gramaticals. Processos implicats en la lectura. Ús de les noves tecnologies per a l'aprenentatge d'idiomes. Estudi dels processos cognitius i del processament social dels infants i adolescents amb autisme, TDAH i dificultats d'aprenentatge: aplicació i impacte de les noves tecnologies (realitat virtual i augmentada).
Pàgina Web:
Objectius cientificotècnics: - Explorar el impacto de las TICs en el aprendizaje y en los procesos cognitivos y sociales de poblacion tipica y con trastornos del desarrollo
- Analizar las variables implicadas en los procesos de aprendizaje de lenguas
Línies d'investigació: - Aprenentatge de llengües.Estudi dels processos d'aprenentatge de llengües, ja siga la llengua materna o una segona llengua: variables implicades en l'adquisició de vocabulari i estructures gramaticals. Processos implicats en la lectura. Ús de les noves tecnologies per a l'aprenentatge de llengües.
- Trastorns del desenvolupament i dificultats d'aprenentatge.Estudi dels processos cognitius i del processament social dels infants i adolescents amb autisme, TDAH i dificultats d'aprenentatge: aplicació i impacte de les noves tecnologies (realitat virtual i augmentada).
Components del grup:
Nom |
Caràcter de la participació |
Entitat |
Descripció |
EVA MARIA ROSA MARTINEZ | Director-a | Universitat de València | Titular d'Universitat |
CNAE: - Otras actividades sanitarias.
Estructura associada: - ERI Recerca de la Lectura
Paraules clau: - aprendizaje de lenguas; lectura; nuevas tecnologías; aprendizaje basado en la evidencia; realidad virtual y aumentada; gamificación
- autimos, TDAH, aprendizaje, nuevas tecnologías