• Post-it amb la paraula Benvinguts

14/09/17

Sessions de Benvinguda

Durant setembre i octubre la Biblioteca d'Humanitats us dona la Benvinguda, especialment els alumnes de nou ingrés. Tots els grups de 1er de Grau de les titulacions de les 3 Facultats (Gª i Hª, CC Educ. i Filologia) teniu l'oportunitat de fer una visita guiada i una sessió de Competències informacionals per mediació del vostre professor. T'estalviarem temps per a obtindre i arribar a  tot allò que posa al teu abast la biblioteca.

• Agost obert

01/08/17

Obrim per vacances

La Biblioteca d'Humanitats obri el mes d'agost de dilluns a divendres de 8:15 a 14:30 h., a excepció de la setmana del 14 al 20 que roman tancada.

A setembre torna a l'horari habitual: 8:15 a 21 h. i els dissabes de 9 a 14h.
    Recordeu que el préstec tanca mitja hora abans.

• portades llibres recomanats

17/07/17

Les vostres recomanacions

A la Biblioteca d'Humanitats hem preparat un nou Raconet amb les recomanacions dels usuaris fetes el Dia del Llibre.
    L'estiu és perfecte per a llegir i si et donen bones suggerències, millor!

• Suport Informàtic a l'Alumnat

10/06/17

El SIA interromput fins setembre

A partir de juny el SIA presencial (Suport Informàtic a l'Alumnat) de la Biblioteca s'interromp fins setembre.

El SIA virtual continua el servei a través de la web del correu les 24 hores del dia polsant sobre l'opció Incidències Informàtiques.

Més info

• logo libro electronico

31/05/17

Llibres electrònics a les prestatgeries

Pots trobar a les prestatgeries de la biblioteca la versió electrònica de llibres tal i com es mostra a la foto. Només has de llegir el codi QR des del teu dispositiu o escriure la direcció web indicada. La majoria són de la col·leccio Ebook Central, i ací tens uns consells de descàrrega.

Recorda estar dins la wifi de la UV o haver configurat la VPN si estàs fora de la Universitat.

Per tal tindre tota la informació pots navegar per la pàgina Biblioteca Electrònica.

• raconet

23/05/17

Nova exposició al Raconet: Bon profit!

Hui dimarts 23 de maig i fins a juliol, el Raconet de la Biblioteca d'Humanitats posarà a disposició dels usuaris la mostra que amb el títol Bon profit aborda l'alimentació des de diferents punts de vista: història, receptes, la presència dels aliments en la literatura, en el cinema, en l'art, la mirada antropològica...

Enguany València ha sigut elegida capital mundial de l'alimentació i la Facultat de Geografia i Història se suma a aquesta celebració amb el Col·loqui internacional: L'alimentació al món púnic, produccions, processos i consums els dies 15 i 16 de juny. El professor Carlos Gómez Bellard va sol·licitar el muntatge d'un Raconet en paral·lel, agraïm la seua col·laboració en la selecció del material.

Un bon nombre dels llibres d'aquest Raconet procedeixen de la donació de la biblioteca de la professora Dolores Jiménez, catedràtica de Filologia Francesa de la Universitat de València.
    La bibliografia elaborada es pot consultar junt amb les altres bibliografies ací.

• Portades de llibres de Joan Reglà

15/05/17

Centenari de l'historiador Joan Reglà

Demà dia 16 a les 12,00 h. tindrà lloc la Taula Rodona "Joan Reglà: Historiador i mestre d'historiadors", a la Facultat de Geografia i Història, aula Palmireno.
    Us convidem a conèixer més a l'historiador que dóna nom a la nostra biblioteca: tens part de les seues obres al Raconet, situat al vestíbul.