• raconet

23/05/17

Nova exposició al Raconet: Bon profit!

Hui dimarts 23 de maig i fins a juliol, el Raconet de la Biblioteca d'Humanitats posarà a disposició dels usuaris la mostra que amb el títol Bon profit aborda l'alimentació des de diferents punts de vista: història, receptes, la presència dels aliments en la literatura, en el cinema, en l'art, la mirada antropològica... Enguany València ha sigut elegida capital mundial de l'alimentació i la Facultat de Geografia i Història se suma a aquesta celebració amb el Col·loqui internacional: L'alimentació al món púnic, produccions, processos i consums els dies 15 i 16 de juny. El professor Carlos Gómez Bellard va sol·licitar el muntatge d'un Raconet en paral·lel, agraïm la seua col·laboració en la selecció del material. Un bon nombre dels llibres d'aquest Raconet procedeixen de la donació de la biblioteca de la professora Dolores Jiménez, catedràtica de Filologia Francesa de la Universitat de València.
    La bibliografia elaborada es pot consultar junt amb les altres bibliografies ací.

• Portades de llibres de Joan Reglà

15/05/17

Centenari de l'historiador Joan Reglà

Demà dia 16 a les 12,00 h. tindrà lloc la Taula Rodona "Joan Reglà: Historiador i mestre d'historiadors", a la Facultat de Geografia i Història, aula Palmireno.
    Us convidem a conèixer més a l'historiador que dóna nom a la nostra biblioteca: tens part de les seues obres al Raconet, situat al vestíbul.

• nouRefworksIcona

27/04/17

Com s'utilitza el nou Refworks

La biblioteca ha editat uns brevíssims vídeos sobre com funciona el nou Refworks (recorda que pots pausar-los o avançar-los quan ho necessites):

​Vídeo relacionat: Cites bibliogràfiques i gestors de referències

• Façana de la Biblioteca amb un 24 hores

21/04/17

Obertura 24 hores

Des del 15 de maig fins al 7 de juliol. Durant aquest periode entre les 20:30h i les 8:30h. del dia següent:

• es tanca la planta 3ª i la sala 15, no hi deixes les teues pertenències!
    • no hi haurà serveis al taulell (informació, préstec, etc.), encara que si es pot utilitzar la màquina d'autopréstec i la bústia de devolució, ambdues al vestíbul de la biblioteca.
  • màquina d'autopréstec

20/04/17

Caps de setmana oberta la biblioteca

La Biblioteca d'Humanitats obrirà de 9:00 a 21:00h.
    3 caps de setmana
    :

• 29-30 d'abril i 1 de maig
    • 6-7 i 13-14 de maig

No hi haurà serveis al taulell (préstec, etc.):
            -29, 30 d'abril, 1, 7 i 14 de maig
            -6 i 13 de maig des de les 13:30 h.
    es podrà utilitzar la màquina d'autopréstec i la bústia de devolució, ambdues al vestíbul de la biblioteca.

• llibresEmpaquetatsDeRegal

19/04/17

Dia del llibre, el proper 25 d'abril et regalem...

El proper dilluns 25 d'abril hem preparat regals per a tu!
    Passa per la Biblioteca d'Humanitats i podràs en dur-te un. (Fins esgotar estoc)

• LogoCoJovenesTalentosRelatoCorto

24/03/17

Suport al Concurs Joves Talents de Relat Curt

Demà dissabte 25 tindrà lugar a l'Aulari VI, al costat de la Biblioteca, la Prova Final Provincial del 57 Concurs de Joves Talents Premi de Relat Curt organitzat per CocaCola.

La Biblioteca realitza suport al concursants mitjançant una selecció de relats així com de llibres sobre tècnica i millora de la narració, consultables per qualsevol ciutadà.