UVdiscapacitatUniversitat de ValènciaFundació General Logo del portal

• Indicacions en braille

2011 Menció Honorífica

La  Defensora de les Persones amb Discapacitat de la Comunitat Valenciana atorgà la Menció Honorífica a la Universitat de València en 2011.

La  Defensora de les Persones amb Discapacitat Física de la Comunitat  Valenciana,  atorgà en 2011 la Menció Honorífica a la Universitat de València, per ser la Universitat amb el nombre més elevat d’estudiants presencials amb discapacitat i també pel treball desenvolupat per la UPD.

Dª Mª Vicenta Mestre, Vicerectora d’ Ordenació Acadèmica i Professorat rebé el  premi de mans de Dª. Juani Andrés, Defensora dels Discapacitats de la C.V.

Entrega del premi a la UV per la Defensora dels Discapacitats