UVdiscapacitatUniversitat de ValènciaFundació General Logo del portal

• Indicacions en braille

2015 Premis Solidaris ONCE

El rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo rep el Premi Solidari ONCE Comunitat Valenciana, de mans del president de Les Corts Valencianes, Enric Morera. El guardó es atorgat a la institució acadèmica pels seus més de 20 anys d’atenció a l’alumnat amb discapacitat, actualment, més d’un miler a tots els campus.

UVdiscapacitat de la Fundació General de la Universitat de València es premiada en l’apartat d’Administració Pública. La Unitat és un servei de la Universitat de València constituïda per un equip multidisciplinari, l’activitat del qual consisteix a proporcionar atenció, assessorament i suport en matèria de discapacitat a tota la comunitat universitària.

A l’acte també assisteixen en representació de la Universitat de València, la Vicerectora d’Ordenació Acadèmica i Professorat, Maria Vicenta Mestre i per part de la Fundació General UV el Gerent Cristóbal Suria i la directora de la UVdiscapacitat, Mª Celeste Asensi, entre altres.