UVdiscapacitatUniversitat de ValènciaFundació General Logo del portal

• Indicacions en braille

2014 COCEMFE València

La Universitat de València ha sigut guardonada en la sisena edició dels Premis COCEMFE València 2014 pel seu treball a favor de la plena integració i normalització socioeducativa de l’estudiantat amb discapacitat física, una tasca que realitza a través de la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat.

D. Cristobal Suria, gerent de la FGUV, en representació de la institució acadèmica guardonada, va rebre el premi de mans del secretari de COCEMFE València, D. Eusebio Martínez.

La Federació d’Associacions de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica de la Província de València, amb aquests guardons agraeix públicament a tots els premiats la seua col·laboració, segons assenyalen des de l’organització, “per haver fet que les persones amb discapacitat física i orgànica continuen lluitant dia a dia per a superar les innombrables barreres encara existents”

Entrega del premi COCEMFE a la uv