![]() |
ÁLEX SALVADOR MOLINA Director comercial i màrqueting Cárnicas Serrano S.L |
Director de màrqueting en Cárnicas Serrano des de 2001 i membre del comité de direcció des de 2007.
Cárnicas Serrano és una companyia d’alimentació amb presència a totes les cadenes de distribució espanyoles i a les més importants d’Europa amb una facturació de 65 milions d’euros.
Soc llicenciat en Psicologia i després de 5 anys d’experiència en formació i consultoria relacionada amb distribució comercial i investigació del comportament del consumidor, vaig formar part de Cárnicas Serrano per a contribuir a impulsar un canvi en l’empresa basat en un procés d’enfortiment de la marca i desenvolupament de producte de lliure servei.
Durant aquest temps la marca ha aconseguit situar-se entre les 30 marques més triades del món de gran consum a Espanya, segons el rànquing Brandfootprint de Kantarworldpanel de 2018, ser una referència com a impulsora de la categoria d’elaborats carnis per la seua innovació liderant alguns segments, i construir un territori de marca al voltant de l’alimentació i l’esport reconegut en tot el sector.
Vaig saber que volia estudiar psicologia des dels 15 anys i avui dia no puc entendre el món de l’empresa i les marques des d’una altra òptica que no siga el factor humà.
Les marques es construeixen dins de les companyies i no fora. La cultura de marca és el veritable motor dins del funcionament d’ una companyia i la cultura de marca és la cultura dels empleats. És per això que treballe estretament amb el Departament de Recursos Humans perquè la nostra identitat com a empresa estiga totalment alineada amb la nostra imatge o el que és el mateix, els valors de la nostra marca amb els valors del capital humà.
En això he basat sempre la meua experiència professional i contínuament estic formant-me i investigant al voltant d’això. |
+info: |
CRISTINA VILLÓ SIREROL Cap de l’Àrea d’Internacionalització IVACE - Institut Valencià de la Competitivitat Empresarial |
Llicenciada en Dret, màster en Comerç Internacional i doctora en Ciències Socials i Humanitats en l’àmbit de l’economia aplicada, treballe en l’àmbit de la internacionalització des de fa més de 30 anys, i he desenvolupat la meua carrera professional tant a Espanya com als Estats Units, on vaig tenir l’oportunitat de treballar tant a l’Oficina Econòmica i Comercial d’Espanya a Miami, com posteriorment a l’Oficina de l’IVEX a Los Angeles.
Des de 2001 dirigisc l’àrea d’internacionalització i inversions estrangeres, primer en IVEX i posteriorment en IVACE Internacional després de la integració de l’IVEX en aquesta entitat. Com a cap de l’Àrea, soc la responsable del disseny i posada en marxa de les polítiques de suport a la internacionalització de les empreses de la Comunitat Valenciana, així com de la promoció de la inversió estrangera en el nostre territori. |
+info: |
RUBEN JUAN BENLLOCH Biobank Commercial Director Next Clinics Spain |
Professional multidisciplinar, amb formació acadèmica en economia i dret, especialitzat en vendes i internacionalització empresarial. Al llarg de la meua carrera he tingut l’oportunitat d’aprofundir en la gestió comercial i l’estratègia d’expansió i internacionalització dins de diversos sectors, liderant equips de treball bolcats en el desenvolupament personal i profesional i en el compliment dels objectius empresarials establerts. M’apassiona el sector de la salut, raó per la qual hi he estat vinculat en els últims anys, i actualment desenvolupe funcions de country manager en un grup de clíniques de reproducció assistida. |
+info: |
FRANCISCO MERINO GARRIDO Project Manager - Tècnic de Projectes FEVECTA - Federació Valenciana d'Empreses Cooperatives de Treball Associat |
Natural de Còrdova, establit a València. És graduat en Administració i Direcció d'Empreses i premi extraordinari del màster Universitari en Economia Social (Especialitat en Cooperatives) pel IUDESCOOP de la Universitat de València. Ha sigut director tècnic de la Federació de Cooperatives de Vivendes i Rehabilitació de la Comunitat Valenciana (FECOVI), gestionant els projectes de foment i difusió dels valors i principis cooperatius vinculats al cooperativisme de vivendes, amb especial deferència al model de cessió use i vivendes col·laboratives. Premie CIRIEC 2019 al millor treball final de màster en Economia Social, concedit per l'associació científica CIRIEC España, pel seu treball titulat Residencial Cooperatiu Sènior com articulador de l'envelliment actiu, dirigit per la Prof.Gemma Fajardo. Ha sigut membre de la Comissió d'experts per a l'elaboració de l'Avantprojecte de Llei de Vivendes Col·laboratives de la Comunitat Valenciana. Com a investigador en Economia Social i Cooperativa és coautor i col·laborador de diverses publicacions i ponències sobre Emprenedoria Social, Polítiques Públiques d'Economia Social i Cooperativa en l'Administració Local, Col·laboració Público- Cooperativa en l'àmbit local: vivenda, serveis públics i ocupació, i sobre Cohousing o Cooperativa de Vivendes Col·laboratives. |
+info: |
FRANCISCO HERRERO PLA Director Econòmic Hospital Vithas 9 de octubre (Grupo Vithas) |
Economista amb més de 20 anys d’experiència. Després del pas per auditoria financera externa, auditoria interna, control de gestió, assumisc la direcció d’administració de l’Hospital Vithas 9 d’Octubre amb l’objectiu de reorganitzar el departament (23 FTEs) i millorar els processos interns. |
+info: |
NURIA BAEZA ROCA Presidenta Cooperativa de serveis energètics C y C AeioLuz |
La meua experiència com a treballadora social amb col·lectius vulnerables i en situació d’exclusió em capacita per a assenyalar l’impacte individual i familiar que l’actual model econòmic i energètic té en la vida de les persones. Convençuda que les causes de la pobresa energètica són estructurals, és imprescindible ajudar la ciutadania a prendre consciència i empoderar-la des de la informació, la formació i l’acompanyament.
La perspectiva del treball comunitari que genere una societat més justa i inclusiva és una de les àrees prioritàries del treball social que, de manera coordinada, ha de cercar sinergies amb els diferents actors socials, públics i privats. La meua formació en sociologia i responsabilitat social corporativa completen la meua cosmovisió de la necessitat d’una transició energética, en què tots els actors hi estiguen implicats. Les empreses i l’actual model socioeconòmic juguen un paper determinant en la sostenibilitat mediambiental del planeta. És urgent posar-nos mans a l’obra. La gestió d’una cooperativa, forma empresarial de l’economia social, que exercisc en qualitat de presidenta és coherent amb aquesta visió de canvi de model socioeconòmic que busca fer un altre tipus d’economia que pose en el centre les persones sòcies. La gestió de processos i de persones amb una visió de cura d’aquestes i de l’entorn no està renyida amb l’actuació eficient i la viabilitat empresarial. Més de 8 anys com a cooperativista ens avalen. |
+info: |
Mª DOLORES LORENTE AROCA Responsable de planificació Grupo Sipcam |
Sóc llicenciada en Ciències Químiques per la Universitat de València. Vaig començar la meua carrera professional com a tècnic de qualitat i anys després vaig començar com a responsable d’una àrea productiva. Vaig adquirir experiència sobre polímers però també sobre tractament de dades i eines per a gestionar d’equips. Vaig aprendre mètodes de planificació i seqüenciació que em van permetre complementar els meus coneixements. |
+info: |
EDUARDO SÁNCHEZ SALAS Cap de projectes Castro Consulting - Consultoria especialitzada en màrqueting turístic i digital |
Graduat en Turisme i màster en Direcció i Planificació del Turisme a la Universitat d’Alacant, també disposa d’estudis vinculats a màrqueting digital, gestor de qualitat i gestor de destinacions turístiques intel·ligents. Té més de 10 anys d’experiència professional en el sector del turisme, amb una llarga experiència en la gestió de projectes públics, redacció de plecs, execució i coordinació de projectes, com ara plans estratègics, plans de dinamització i governança turística, i plans de màrqueting. Va començar la seua carrera professional com a gestor de destí a l’Ajuntament de Villena, on es va encarregar de la gestió i promoció turística municipal. Des del 2017 treballa com a consultor a Castronconsulting Business Strategy SL, on s’encarrega de la planificació estratègica i gestió de destinacions turístiques, gestor de qualitat, creació de producte turístic, a més de la realització d’estudis, informes i plans de turisme. També s’ha especialitzat en l’organització d’esdeveniments i presentacions de promoció relacionades amb el turisme. Gran part dels projectes en què ha participat en els últims anys han implicat la gestió de projectes i elaboració de plans estratègics de turisme, plans de sostenibilitat turística en destinació dels fons NextGeneration-EU i redacció i execució de plans de destinació turística intel·ligent; a més de la gestió externalitzada de secretàries tècniques, com ara diferents rutes del vi i el Clúster d’Empreses Innovadores per al Turisme de la Comunitat Valenciana (ADESTIC). |
+info: |
SONIA ARENAS HINOJOSA Analista financera Innoventures Capital S.L |
Llicenciada en ADE i Dret per la Universitat de València, amb experiència en avaluació de riscos financers en banca, anàlisi d’estats financers i creació de models economètrics. Ha treballat a l’Institut Valencià de Finances i a Iberdrola, avaluant el risc creditici de proveïdors. Compta amb un màster en Digital Business, a The Valley Business School. Actualment és analista financer a Innoventures Capital, responsable d’elaborar projeccions financeres per a start-ups i corporates assessorades, així com de preparar sol·licituds de finançament i ajudes. També s’encarrega del dealflow i avalua les start-ups candidates com a oportunitats d’inversió per a ser presentades al Club de Inversores Innoventures. |
+info: |
JESÚS MANUEL JUAN ROMERO Director Financer i IT Trolli Ibérica S.A. |
Doctor en Comptabilitat per la Universitat de València i MBA per IESE. La meua carrera s’ha desenvolupat sempre en l’àmbit de control de gestió, direcció financera. i IT. Des de sempre he estat lligat a la Universitat com a ponent sobre temes de gestió i finances en diversos màsters i trobades sectorials i professionals alhora que, com a professor de Comptabilitat de costos en EDEM escola d’empresaris. Economista multidisciplinar, capaç d’ interpretar els nombres, coneixedor del negoci i molt hàbil en el maneig de la tecnologia. Amb gran experiència en l’àrea finances i control de gestió i costos, cosa que m’ha donat una gran visió global i estratègica. La meua experiència professional s’inicia com a consultor de processos i IT a Arthur Andersen Business Consulting i, a partir d’ací, tret d’un breu pas per l’automoció, he estat sempre lligat a empreses d’alimentació, que és la meua especialitat i on he pogut conèixer des del sector carni, taronges, elaboració i envasament de sucs, i dolços i llepolies. Especialitats: estratègia, direcció financera, sistemes d’informació, control de gestió, pressupostos, costos, finances, CFO, CEO, direcció general. |
+info: |
VESELKA STANIMIROVA TODOROVA Directora d'Operacions European Energy World SL
|
Graduada en ADE a la Facultat d’Economia de la Universitat de València. |
+info: |
RUBÉN PARRILLA VALLADOLID Director d’Intel·ligència de Mercat Alnut S.L - Especialistes en productes d’alimentación infantil i familiar |
Biòleg de formació per la Universitat de València. El meu desenvolupament professional en la indústria alimentària es produeix a Londres de la mà d’una de les empreses de càtering de més renom nacional. Allà detecte una oportunitat de negoci, i això em porta a emprendre i cree una consultoria tècnica per a petits proveïdors i fabricants d’aliments. Torne a Espanya el 2016 per liderar la transformació del Departament de Qualitat i R+D de l’empresa amb més quota nacional en el sector d’envasament de mel. Aquesta etapa em va permetre liderar el comitè tècnic de l’associació d’envasadors de mel d’àmbit nacional, així como ser el representant nacional en l’europea i poder treballar en projectes legislatius sobre l’etiquetatge de la mel, així com en projectes de toxicologia per als productes apícoles tant per al Ministeri com per a la Comissió Europea. Des de fa poc més d’un any, m’unisc al projecte de transformació d’ALNUT, i lidere el Departament d’Intel·ligència de Mercat i pose les bases de la companyia per als propers anys. Durant tota la meua etapa a Espanya he compaginat el treball en la indústria alimentària amb el coaching, mentoring i formació acadèmica, ja que és una altra de les meues passions. Un dels aspectes clau del meu recorregut professional ha estat la versatilitat i la formació contínua, que abraça des d’idiomes, màsters específics de gestió de la qualitat alimentària i un MBA, sense oblidar les soft skills tan importants avui dia. |
+info: |
SANDRA PADILLA CANO Groups and Events Manager Meliá Hotels International |
Actualment soc cap d’esdeveniments i grups a l’Hotel Meliá Valencia. La meua missió és organitzar i supervisar el treball dels departaments implicats i així garantir un servei de qualitat excepcional; un servei basat en els estàndards de Meliá Hotels International i ajustat a les necessitats de cada client. L’eficiència, la flexibilitat i la cura pels detalls són la base de l’èxit en el meu dia a dia. Abans de començar la meua experiència laboral a Brussel·les, vaig tornar a París, on ja havia participat en el programa Erasmus després d’acabar la meua diplomatura en Turisme (Universitat de Còrdova). Allà treballe durant un any com au pair, i alhora faig un màster en Màrqueting i Comunicació de Moda i Luxe (UNED); una de les meues passions. Anteriorment, a través de la Universitat Camilo José Cela, vaig obtenir un màster en Direcció de Protocol, Producció, Organització i Disseny d’Esdeveniments a Madrid. Aquests estudis em van obrir les portes al món laboral amb pràctiques en diversos àmbits relacionats amb la comunicació, el màrqueting i el protocol. |
+info: |
ALFONSO CADENAS CAÑAMÁS Director Departament Projectes Europeus Fundación Equipo Humano |
Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, amb especialitat en Pimes i Emprenedoria, cursos avançats en Internacionalització de Negocis i Licitacions amb Organismes Multilaterals. Durant els 6 primers anys de la meua carrera professional vaig treballar en l’àmbit de la internacionalització, a l’IVEX primer, on vaig tenir l’oportunitat de treballar a l’oficina de l’IVEX a Praga, treballant els mercats de la República Txeca i Eslovàquia, i posteriorment a AIDICO, Institut Tecnològic de la Construcció, amb experiències als mercats, xinès, iranià i rus principalment. En AIDICO va començar la meua relació amb els projectes d’R+D+i, primer com a responsable dels projectes europeus de l’àrea de formació d’AIDICO i posteriorment com a responsable de l’Oficina de Transferència de Resultats de Recerca (OTRI) d’AIDICO, com a project manager dels projectes europeus de l’institut. Des de 2016 dirigisc l’Àrea d’Innovació i Projectes Europeu de Fundación Equipo Humano (FEH). Com a responsable de l’Àrea, coordine els diferents projectes europeus de la Fundación i treballe directament amb diferents DG i executive agencies de la Comissió Europea. Soc el responsable del disseny, confecció i execució de diferents propostes de projectes europeus, coordine grans consorcis internacionals i execute les prioritats i iniciatives de la Comissió Europea, principalment en els camps de la internacionalització de pimes, emprenedoria, formació, mobilitat sostenible, medi ambient, gestió de recursos humans, economia circular i ocupabilitat. Des de FEH ens hem especialitzat en la captació de finançament de la Comissió Europea per a l’execució d’iniciatives internacionals innovadores, buscant la millora de l’ocupabilitat a Europa. Liderem el desenvolupament de propostes competitives de projectes europeus, conformació de consorcis internacionals, gestió i coordinació, tant tècnica com financera i administrativa de grans consorcis internacionals amb molt d’èxit. També impartim formació de gestió de projectes europeus. Amb més de 13 anys d’experiència com a project de Projectes Europeus de Gestió Directa, finançats per la Comissió Europea, exercint principalment els rols de coordinador general, responsable financer, responsable de comunicació i difusió, i project manager technic dels diferents projectes. |
+info: |
PAU AMIGÓ Chief Revenue Officer (Director Comercial i de Màrketing) Globalsyde: Software per a comercialitzadores d’energia |
Soc director comercial i de màrqueting en una start-up tecnològica, on llig el desenvolupament de negoci i estratègies de màrqueting d’una spin-off nascuda a Everis-NTT Data el 2016. També tinc experiència com a inversor en start-ups i en l’àmbit de l’educació superior, i impartisc classes en diferents universitats en l’àmbit dels negocis. La meua formació acadèmica inclou un MBA i un màster en Negocis Internacionals. Al llarg de la meua experiència professional he pogut adquirir habilitats rellevants en l’àmbit empresarial i de gestió, amb experiència en estratègia empresarial, vendes i consultoria estratègica. |
+info: |
DAVID SANZ CAMPOS Soci fundador SIVAL OUTSOURCING S.L. |
Enginyer industrial (UPV), amb més de 20 anys d’experiència en llocs d’alta direcció a Ilunion. Actualment soci fundador de Sival Outsourcing SL.. |
+info: |
PATRICIA GARCÍA TORRES Business Analyst Zurich Insurance |
Dinàmica i creativa, amb una gran passió pel desenvolupament personal i professional, he adquirit una sòlida experiència en entorns canviants i àgils. Destaque per la meua habilitat per a adaptar-me ràpidament a nous desafiaments i liderar equips amb empatia i resolució. La meua trajectòria laboral comprèn des de treballar amb alumnes universitaris fins a col·laborar amb empresaris poc familiaritzats amb l’era digital. Aquesta diversitat m’ha brindat l’oportunitat de desenvolupar habilitats sòlides en comunicació i lideratge, així com una profunda comprensió de la importància de la intel·ligència emocional en qualsevol entorn professional. A més, compte amb una formació acadèmica sòlida, que inclou una diplomatura en Ciències Empresarials i llicenciatura en Ciències Actuarials en la Universitat de València, així com màsters en Direcció Financera i Fiscal, Big Data i Analítica Web, i Marca Personal. Aquesta combinació d’experiència pràctica i coneixements teòrics em permet oferir un enfocament integral i adaptat a les necessitats de cada situació. Gaudisc treballant en equip, ja que crec fermament que la col·laboració i la diversitat de perspectives són fonamentals per a assolir resultats excel·lents. El meu enfocament en el mindfulness i el creixement personal complementa la meua habilitat per a gestionar equips de manera efectiva i fomentar un ambient de treball positiu i productiu. Estic emocionada per seguir creixent professionalment i enfrontar nous reptes que em permeten seguir aprenent i aportant valor en entorns dinàmics i estimulants. |
+info: |
JOSE VICENTE RODRIGO MARTÍNEZ Contable Exclusivas Baymar S.A |
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat de València, amb àmplia experiència en departaments d'Administració de diferents empreses de València, especialitzat en temes de Comptabilitat i Tresoreria.
|
+info: |
MANUEL RAMÓN MARTÍNEZ CALVO Manufacturing controller Valencia Plant MEDMIX SPAIN SL |
Vaig estudiar la Llicenciatura en Dret en la Universitat de València i em vaig especialitzar en la part tributària. Vaig exercir com a assessor fiscal 8 anys en un reconegut despatx de València on vaig desenvolupar la vessant de tributació societària i comptabilitat. Vaig donar un canvi professional a la meua carrera en 2014 desenvolupant la vessant de comptabilitat financera i impostos en un conegut grup cosmètic. Allí vaig orientar la meua carrera al controlling. Posteriorment la meua experiència professional es va centrar en llocs de responsabilitat dins de la indústria cosmètica en pimes valencianes com a responsable de controlling financer, director financer i controller corporatiu. En 2023 vaig fer el salt a una multinacional cotitzada suïssa com a responsable de controlling productiu de la seua planta situada a València. |
+info: |
Mª JESÚS CERVERA FERRER Cap d'Unitat de Coordinació i Gestió Econòmica Generalitat Valenciana |
Llicenciada en Econòmiques per la Universitat de València. Funcionària amb 30 anys d'experiència, especialitzada en gestió econòmica, gestió de subvencions, tramitació d'expedients d'ajudes especialment a les Pimes, Ajuntaments i Associacions sense ànim de lucre del sector del comerç i l'artesania |
+info: |
DAVID TARIN BERNAD Data Analytics Banco Sabadell |
Graduat en Finances i Comptabilitat, amb màster en Banca i Finances Quantitatives per la Universitat de València. Actualment analista de dades del Banc Sabadell, porte més de 7 anys dedicant-me a les dades com a analista i consultor a València i Madrid. He estat en empreses del sector financer, assegurador, retail i energia. Tinc una àmplia experiència en diverses àrees del sector financer, així com diferents habilitats en l'extracció i anàlisi de dades, el desenvolupament de ferramentes, dashboards personalitzats i coneixement de negoci. Em fascina impartir formació, actualment col·labore amb un màster on s'impartix tecnologia sobre el món de la intel·ligència de negoci i faig un voluntariat on col·labore amb adolescents per a impartir educació financera. A més, com el meu entorn professional esta molt lligat al món de la tecnologia, seguisc en constant formació i aprenentatge per a estar actualitzat dels últims avanços. Una de les meues passions és la programació i la inversió. |
+info: |
CINDY CATHERINE CAMARENA SULLCA Consultora Qualitat Intedya (International Dynamic Advisors) |
Vaig realitzar el màster en Gestió de Qualitat a la Universitat de València. Compte amb 14 anys d'experiència en la gestió de projectes ISO 9001:2015, ISO 45001, ISO 14001, ISO 27001, ISO 14064, GHG, IATF 16949, ISO 37001. Em vaig certificar com a auditora IRCA ISO 9001 i PECB ISO 37001, qualitat i antisuborn, respectivament. Vaig realitzar un entrenament presencial en temes de productivitat, eficiència energètica i Metodologia 5”S a Osaka, el Japó. Compte amb ampli domini de les ferramentes: lligen, metodologia 8D, 5”S”, Ishikawa. A més, compte amb la certificació Point of You® Explorer Level, ferramenta per a la solució de problemes i assoliment d'objectius a nivell individu i equip. A Actualment soc part de l'equip d'aspirants a doctor en Direcció d'Empreses en la línia d'investigació qualitat i gestió del coneixement. |
+info: |
MARTA MUÑOZ TERUEL Events Manager AC Hotel Valencia by Marriott |
Graduada en Turisme en la Universitat de València amb més de 10 anys d'experiència en el sector hoteler. |
+info: |
VICENTE WOLTÉS ALBELDA Tècnic consultor, departament de vendes NetterVibration España S.L. |
Soc Enginyer Tècnic Industrial per la Universitat Politècnica de València, Diplomat en Investigació Operativa i Sistemes per la Universitat de València, màster en Direcció Comercial i Màrqueting per Isead, màster en Innovació i Desenvolupament de projectes de Negoci per Florida universitària i Doctor en Direcció d'Empreses per la Universitat de València. En l'actualitat desenvolupe la meua labor docent com a director de TFM en el MBA de la Universitat VIU, on també participe en la mentoria del Bootcamp (simulació de projectes de negoci) des de 2022. A més a més, forme part del jurat dels premis anuals Knowsquare al millor llibre d'empresa, pertanyent al seu consell assessor. |
+info: |
RAFAEL IBÁÑEZ DE PEDRO Tècnic d'Administració i Finances Mapfre España SA |
He cursat el doble grau ADE (Administració i Direcció d'Empreses) i Dret a la Universitat de València, a més a més, compte amb tres màsters: màster en MBA per la Universitat de Salamanca, màster en Data Science per la Universitat d'Alcalá i máster en Fiscalitat per la UOC. Treballe més de 7 anys en Mapfre España SA com a tècnic d'administració i finances, exercint diferents funcions administratives en àrees relatives a la facturació rebuda de la companyia. |
+info: |
CLARA CORTINA JORGE Senior Project Manager Maximice Events Group |
Llicenciada en Psicologia per la Universitat de València i posterior màster en Direcció i Gestió de RH en Consultoria privada. Des de fa més de 20 anys dedicada professionalment al sector internacional del MICE (meetings, incentives, conferences y exhibitions). |
+info: |
LUZ MARTÍNEZ MUSOLES Directora Àrea Internacional Cámara València |
Directora de l'Àrea Internacional en Cámara València i Invest in València, coordinant projectes públic-privats al costat de l'Ajuntament de València. Amb més de 20 anys d'experiència en Comerç Exterior, ha acompanyat a centenars d'empreses en la seua expansió internacional mitjançant programes especialitzats, assessorament estratègic i missions comercials en diversos mercats. Ha impulsat iniciatives clau com el Club Cámara Internacional i dirigix les unitats de Promoció Exterior, Documentació, Unitat d'Intel·ligència, Oficina Europa i l'Oficina d'Inversions. Anteriorment va desenvolupar la seua carrera en l'àmbit privat i en Fira València, sempre vinculada a projectes internacionals. Ponent internacional per a Eurochambres i docent en màsters i graus en universitats i escoles de negoci de referència. És graduada en Màrqueting i Comerç Internacional, amb màsters en Màrqueting, Comunicació i Docència Universitària, i formació especialitzada en Direcció d'Empreses i Màrqueting Digital. Actualment doctorant en Economia Internacional a la Universitat de València. |
+info: |
PAQUI GIMENO ASENSI Gerent Outsourcing BDO Advocats |
Gerent de l'àrea d'outsourcing en BDO Advocats amb més de 25 anys d'experiència en comptabilitat, tax compliance i gestions amb l'administració. |
+info: |
FRAN REZUSTA GARCÉS Gerent de l'àrea mercantil BDO Abogados |
Llicenciat en ADE-Dret i Economia per la Universitat de València, màster en Assessoria Jurídica d'Empreses per la Fundació d'Estudis Borsaris i Financers i màster en Dret Esportiu per la UV-ADEIT. Compta amb àmplia experiència en dret mercantil, especialment en operacions de finançament, refinançament i reestructuració de deute (banking&finance), compravenda de societats (M&A), operacions societàries i de modificació estructural (augments o reduccions de capital, fusions, escissions, etc.), acords d'inversió i pactes de socis, assessorament a entitats de capital de risc, secretaria corporativa o contractació civil i mercantil nacional i internacional, especialment en el sector pharma, biotech i energia. Durant els seus més de 12 anys de trajectòria professional, ha format part de firmes de reconegut prestigi com Broseta Abogados, DWF-RCD o actualment BDO Advocats. |
+info: |