UVjobGeneral FoundationUniversitat de València Logo del portal

 

 

     

AMALIA BELENGUER SALVADOR

General Manager

Inmerco by Improven

Consultora de desenvolupament organitzacional.  Coach executiva CP-35 por AECOP.

Formació: llicenciada en Ciències Biològiques, especialitat Fonamental.  Universitat de València (1989). Diplomada en Investigació de Mercats. AEDEMO. Premi extraordinari 1997-1998. Diplomada en Gestió per Competències (2008), Universitat Politècnica de València. Màster en Direcció d’Estratègia d’Empresa a la Facultat d’Econòmiques de València (2019). Coach executiu certificada per AECOP (2010).

Background: des de 1.996 ha treballat com a consultora en Immerco Marketing, actualment Improven, desenvolupant la consultoria RH. Professora en escoles de negocis FUNDESEM, EDEM, CEU i EDE i en màster de la Universitat de València. Actua com a coach individual i d’equips acreditada per AECOP (CP 35) i com a consultora de desenvolupament organitzacional per a diferents entitats i empreses tant de l’àmbit públic com privat.

Ha participat en programes de desenvolupament directiu i comandaments intermedis, en la implantació de plans estratègics de RH, plans de formació i diagnòstics de necessitats formatives, sistemes de gestió per competències, desenvolupament de polítiques de RH, selecció i avaluació de directius i caps intermedis.

+info:

     

VICTORIA BENLLOCH RUIZ

Consultora d’estratègia, organització i talent empresarial. Projectes de transformació, desenvolupament comercial i de negoci RH

Bprojectconsulting

Àmplia experiència en l’àmbit de RH, analitzant i implantant plans estratègics en diferents organitzacions empresarials, de diversos segments i sectors a escala nacional. La direcció comercial, de transformació i desenvolupament de negoci, de solucions i serveis, són algunes de les posicions que he ocupat en els últims 10 anys.

Em vaig llicenciar en Psicologia, especialitzant-me en l’àrea d’Empresa, i vaig començar la meua trajectòria professional en l’àmbit universitari, on vaig fer els estudis de doctorat i vaig col·laborar en diverses àrees d’investigació i docència de la Universitat de València.

La meua major experiència i desenvolupament professional es relaciona amb la meua incorporació al Grupo Adecco, on al llarg dels anys he desenvolupat diferents llocs de responsabilitat en diverses línies de negoci, selecció, formació i consultoria d’empresa; d’aquest últim he estat la creadora, impulsora i directora a escala nacional.

Em considere una persona amb una bona visió de negoci, capaç de generar estratègies i plans alineats amb l’objectiu, de concretar-los i impulsar-los; em definisc com una persona que "fa que les coses ocórreguen".

Actualment estic dedicada a la direcció i gestió de projectes d’intervenció i consultoria de RH en l’àmbit empresarial, col·labore amb les empreses en la millora contínua per obtenir una major competitivitat, des de la generació de l’estratègia, millora de l’organització i comercial i desenvolupament del talent intern.

+info:

     

EVA BLANCO PERIS

Directora de Recursos Humans

Grupotec

Diplomada en Relacions Laborals i llicenciada en Ciències del Treball. Posseeix un postgrau en Gestió per Competències i un màster en Gestió del Talent.

Actualment està preparant la certificació de l’HR Certificate Institute, l’organització independent de validació de competències per a professionals de recursos humans més important del món.

Eva desenvolupa la seua professió com a directora de RH en Grupotec, en el negoci d’energies renovables.

Ha impartit conferències en l’àmbit de la selecció i reclutament a través de xarxes socials, sobre competències i habilitats interpersonals en les Jornades Valencianes de Direcció de Projectes (PMI).

Pertany al professorat del màster en Direcció de Persones 4.0, impartit a través de l’Escola de Negocis Lluís Vives, Cambra de Comerç València.

És especialista en la selecció de persones a través de reclutament 2.0, entrevistes per competències, comunicació interna, i disseny i implantació de polítiques de RH orientades a la gestió i desenvolupament del talent.

+info:

     

INMA BLAZQUEZ PINO

Direcció de persones

Embutidos F. Martínez r., S.A.

Inma és diplomada en Relacions Laborals per la Universitat de València (1996-1999) i tècnica superior de Prevenció de Riscos Laborals.

  • Té formacions complementàries en l’àrea de recursos humans; en destaquen, entre d’altres:
  • ABC Dirección de Personas, d’EDEM
  • Arte de Comunicar, d’EDEM
  • Dirección de Recursos Humanos, per ESADE
  • Liderazgo y Dirección de Personas, OTTO Walter

Amb més de 15 anys d’experiència en recursos humans, la seua trajectòria professional va començar en una empresa de treball temporal com a becària i posteriorment en plantilla. Durant aquesta etapa es va dedicar a gestionar tant la captació com la selecció i contractació de les diverses ofertes que sorgien.

  1. Posada en marxa del Departament de Persones amb la incorporació de polítiques de RH a l’empresa (organigrama que estableix Comitè Direcció, avaluació, direcció per objectius, estudi retribucions...) 2013.
  2. Premios Llum CEV a la trajectòria Empresa Segura.
  3. Gamificació incorporada en la formación en línia amb un 99%   d’efectivitat entre els empleats. Per aquest projecte s’hi va interessar Tele5 per a la seua publicació i es va emetre en el telediari del cap de setmana, com a projecte innovador.
  4. 2015-Premios Prever en reconeixement a la seua tasca en pro de la implantació i divulgació de la PRL.
  5. 2016- Premio Aedipe. Mejores prácticas en gestión del Talento y Desarrollo Organizativo.
  6. Juny 2018-Integració de 400 socis cooperativistes a la plantilla de d’Embutidos Martínez en règim general, amb un resultat de més del 90% de satisfacció.

Posteriorment es va embarcar en un projecte industrial del sector de l’alimentació, Martínez Loriente, i des d’allà va poder promocionar com a responsable de Recursos Humans en una empresa del grup, on continua actualment, Embutidos Martínez. Aquest projecte li ha permès créixer i arribar fins a la posició de direcció de persones.

Durant aquests 17 anys ha pogut viure la implantació i l’evolució de l’àrea i li ompli de satisfacció les fites obtingudes.

+info:

     

RAFAEL CAMPS MARTÍNEZ

Responsable de Recursos Humans

  • Aleaciones Estampadas S.A.- AESA
  • Bronces Mestre S.A.
  • Koala Components S.A.

Rafael és diplomat en Relacions Laborals per la Universitat de València.

A més, és tècnic superior en Prevenció de Riscos Laborals per l’Escola de Negocis San Pablo-CEU-València, i té un màster en Recursos Humans i Gestió del Coneixement per l’Escola de Negocis Estema de València, entre altres.

A l’àmbit professional, Rafael és director de Recursos Humans des de 2010 de l’empresa Aleaciones Estampadas SA, des de 2009 de Koala Components SA, i des de l’any 2000 de Bronces Mestre SA.

Rafael com a director de recursos humanos realitza, entre altres funcions:

  • Assessorament a la direcció de l’empresa en matèria juridicolaboral Gestió dels processos de nòmina i de l’àrea laboral, mitjançant ERP A3 Processos de reclutament i contractació
  • Comunicació interna
  • Gestió dels plans interns de carrera i promoció
  • Implantació de polítiques de prevenció, seguretat i salut
  • Gestió de la formació (pla de formació, enfocament en millora contínua)
  • Manteniment i actualització de les descripcions de llocs
  • Gestió mitjançant SAP/ R3 mòdul RH de formació, selecció i organització Negociació amb comité d’empresa

+info:

     

JAVIER CÓRDOBA BROCAL

Gerència

Lidera Prevención del Mediterráneo S.L.

 

Formació

  • Diplomat Graduat Social. Universitat de València
  • Màster Prevenció Riscos Laborals (especialitat Seguretat en el Treball, Higiene i Ergonomia, i Psicosociologia). Universitat Jaume I CAP (especialitat Formació i Orientació Laboral). Universitat de València Experiència laboral

Experiència

IES Gonzalo Anaya 2010- Actualitat

  • Professor especialista en l’assignatura d’Emergències – Cicle formatiu grau superior Prevenció Riscos Laborals
  • Elaboració pla d’emergències del centre
  • Organitzador simulacre evacuació anual del centre

Lidera Prevención del Mediterráneo SL

2009-Actualitat

  • Gerència – Director de l’empresa
  • Impartició cursos de la Fundación Laboral de la Construcción (conveni metall-construcció).
    • Aula permanent o formació inicial i especialització per oficis de 20 h
    • Bàsic sector construcció
    • Curs per a directius d’empreses
    • Curs de riscos d’altura
    • Espais confinats
    • Plataformes i carretons elevadors

AJEV (Asociación Jóvenes Emprendedores Valencia) 2010-2013

Impartició de les jornades sobre orientació i inserció professional i empresa, i iniciatives emprenedores

+info:

     

JUAN ANTONIO MARTÍ ROIG

Director provincial València/Castelló

Vitaly

Enginyer agrònom per la UPV (Universitat Politècnica de València), especialitat en Indústries Agràries.

TSPRL (tècnic superior en Prevenció de Riscos Laborals) en totes les especialitats: Higiene Industrial, Seguretat i Ergonomia i Psicosociologia Aplicada.

Tècnic en SPA (Servei de Prevenció Aliè) durant 7 anys en totes les especialitats.

Deu anys de director territorial en SPA.

Des d’octubre 2018 director Grans Comptes en CUALTIS.

En 2024, director provincial València i Castelló a Vitaly.

+info:

     

MANUEL SILLA MARTÍNEZ

Director de persones

Platos Tradicionales S.A.

Manuel Silla és llicenciat en Dret per la Universitat de València.

A més, compta amb la formació següent en:

  • Programa Executiu d’Alt Rendiment, Habilitats Socials i per als Negocis - GO up Business School 
  • ABC Direcció de Persones, Gestió de Recursos Humans / Administració de Personal - EDEM
  • Màster en Prevenció-Seguretat en el Treball, Salut laboral i Prevenció de Riscos Laborals - SGS
  • PDH- Desenvolupament Directiu, Lideratge Empresarial-ESTEMA/Universitat Europea
  • Màster Dret Tributari i Financer, Sistemes d’Informació de Gestió, General - Escola d’Hisenda Pública-Universitat de València 

A l’àmbit professional Manuel és director de persones des de 2007 en l’empresa Platos Tradicionales SA.
Amb anterioritat va ocupar el càrrec de coordinador de projectes de recursos humans durant 5 anys a l’empresa Martínez Loriente.

+info:

     

FRANCESC CABAÑES MARTÍNEZ

Cap de Secció de Difusió, Didàctica i Comunicació

L'ETNO, Museu Valencià d'Etnologia. Diputació de València

Llicenciat en Geografia i Història per la Universitat de València. Posseeix estudis en Gestió de Serveis Culturals de les Administracions Locals (Universitat de València - Diputació de València) i en Gestió Cultural (Universitat de València). Des del 2010 és cap del Departament de Comunicació, Difusió i Didàctica de l’ETNO, Museu Valencià d’Etnologia de la Diputació de València. Anteriorment va ser Director del Museu Taurí (2000 a 2010), tècnic de gestió d’activitats i difusió del Centre Cultural La Beneficència (1997 a 2000) i tècnic del Servei d’Assistència i Recursos Culturals, SARC (1990 a 1997), tots ells en la Diputació de València.

Ha impartit classes com a professor o ponent en temes relacionats amb la gestió cultural i de museus en diverses institucions: Diputació de València;  Universitat de València;  Escuela de Administración Pública de la Región de Murcia;  màster en Gestión de Museos y Recursos Patrimoniales –San Pablo-CEU; Programa de formació del professorat de la Generalitat Valenciana; Centre d’Estudis Municipals i de Cooperació Internacional (Diputació de Granada); màster de Museología y Gestión Cultural de la Universitat de la Laguna; màster Interuniversitari en Gestió Cultural (Universitat de València – Universitat Politècnica de València); màster Museos: Educación y Comunicación (Universitat de Saragossa); Fundación de Cultura de l’Ajuntament de Gijón.

Així mateix, ha participat com a ponent en conferències i congressos sobre la professió del gestor cultural: Pública.11 (Trobades Professionals de Gestió Cultural Pública. Fundació Contemporània - La Fàbrica); Associació de Professionals de la Gestió Culttural Catalunya; II Congrés de Gestió Cultural (Universitat de València). És membre fundador de l’Associació Gestió Cultural. Associació Valenciana de la Cultura, entitat que aglutina gran part dels professionals de la gestió cultural a la Comunitat Valenciana. Actualment és membre de la junta directiva d’ICOM España (2020- 2023).

Des de 2010 és el coordinador/tutor de pràctiques a l’ETNO, Museu Valencià d’Etnologia d’alumnes i alumnes de diversos màsters en gestió cultural i de cicles formatius de grau superior de Tècnic d’Animació Sociocultural. 

És autor de diverses publicacions relacionades amb la gestió cultural i de museus, i la professió de gestor cultural.

+info:

     

ELSA SERRANO HERRERO

Responsable d'Administració de Personal

Carnicas Serrano S.L

Responsable d’Administración de Personal

Responsabilitats:

  • Gestió integral del personal: confecció de nòmines A3 Equip, bestretes, embargaments, quitances, gestió d’ITs, AT en mútua i Seguretat Social, control de venciments de contractes, registres, canvis de contractes.
  • Coordinació de la recollida de les dades variables per a la inclusió en nòmina, regularització d’IRPF mensuals, retencions, 111, 190, assegurances socials (Siltra/Cra).
  • Assegurar l’enviament i pagament de nomina per al seu pagament en termini previst.
  • Assessorar em matèria de gestió administrativa de personal, maternitats, paternitats, vacances...
  • Gestió en Seguretat Social i acollida personal practiques curriculars. Gestió de control de presència, absències, lliurament d’ EPIs...
  • Membre del Comitè d’Igualtat.

+info:

     

MARINA GALIANA ZARAGOZA

Tècnica de consultoria i desenvolupament de personal

Consum Cooperativa Valenciana

 

Graduada en Psicologia, màster de Gestió i Direcció de RH per la Universitat de València, i MBA per ThePowerMba. La meua experiència professional en l’àmbit dels recursos humans comença com a tècnica de selecció en una empresa de treball temporal. Més tard, m’oriente cap al món de la consultoria de RH, àmbit que m’ha permès aprendre bones pràctiques, així com desenvolupar una visió global i crítica sobre les diferents polítiques i accions relacionades amb la gestió de recursos humans.

Actualment forme part del Departament de Personal de Consum, on participe en projectes transversals de gestió de persones.

+info:

     

ANTONIO ROCHA BELLO

Director de Recursos Humans i membre del Comitè de Direcció

Carnicas Serrano S.L

El meu objectiu professional: contribuir que tant les persones que m’envolten com jo siguem més felices i competitius, i contribuir alhora al desenvolupament de l’empresa, al creixement de les persones i a la millora de la societat.

Les eines que use són la passió, el sentit comú, la comunicació, la perseverança, l’anàlisi de la informació i l’experiència de 20 anys envoltat d’excel·lents professionals. 

M’encanta el camp de la intel·ligència emocional. He tingut la sort de participar en nombroses formacions rebudes en matèria de lideratge d’equips i competències professionals.

La qualitat que des del meu punt de vista millor em defineix com a professional és l’acció.

+info:

     

JUAN DIAZ CUENCA

HR Manager

Trolli Ibérica S.A

Formació centrada en recursos humans i un esperit autodidacta, he tingut la sort de treballar, des dels meus inicis, en llocs relacionats amb l’àrea de RH com a responsable de l’àrea des del 2003.

+info:

     

ANA HERVÁS GARCÍA

Directora Regional Sur

Randstad

Directora comercial amb àmplia experiència, capaç d’assumir responsabilitats i prendre decisions amb solvència. Capacitació per a la definició d’estratègies, prospecció de clients, dimensionament  d’equips de vendes. Lideratge, treball en equip i habilitats de comunicació.

Persona versàtil i capaç de simultaniejar tasques. Amb àmplia experiència en entorns laborals en què es valora el compromís i la capacitat de treballar en equip. Em caracteritze pel meu dinamisme, proactivitat i entusiasme.

+info:

     

JOSE VICENTE MALONDA QUILES

Director de Recursos Humans

Frutas Tono

 

Professional en l’àmbit de recursos humans des de la faceta d’administració de personal, negociació col·lectiva, política retributiva, reclutament i selecció, prevenció de riscos laborals, formació i direcció de recursos humans en empreses de format mitjà (500 empleats).

Em considere un professional proactiu, orientat a resultats, empàtic sobretot al client intern, sense perdre de vista els objectius i missió de l’empresa, autodidacta i molt vinculat amb la responsabilitat social que té una empresa.

Em trobe en recerca activa de feina, i el meu objectiu és recuperar no només un lloc d’acord amb la meua experiència i aptituds, sinó seguir evolucionant i buscar noves fórmules de cohesió entre els objectius d’una empresa i la gestió dels recursos humans que la componen.

+info:

     

AMPARO ANDRÉS ROS

Directora de Recursos Humans

EMUCA

Professional amb més de 20 anys d’experiència com a executiva de recursos humans, en contacte directe amb el negoci de diferents sectors (industrial, serveis i banca) adquirida en empreses de prestigi nacional i en entorn multinacional (Bank of America i Adecco). Habituada a definir i a participar en processos complexos en tots els nivells de l’organització.

Participació en el disseny i execució de plans estratègics de les companyies. Dimensionament en l’àrea de RH dels diferents eixos, plans i accions del pla estratègic (transformació digital, comunicació interna, selecció i retenció del talent, compensació i beneficis, PRL i RSE); establisc KPi’s i escomet el seu seguiment i plans d’acció en cas de desviacions. 
Alta capacitat de treball i facilitadora del canvi, assertivitat, positivitat, capacitat resolutiva, bona líder d’equip, àgil en la presa de decisions i honestedat.

+info:

     

SARA MILLÁN ZAFRA

Human Resources Business Partner

TMEIC Port Technologies

Després d’haver estudiat Administració i Direcció d’Empreses, vaig decidir especialitzar-me en el món dels recursos humans. Gràcies al màster realitzat a la Universitat de València i a l’experiència adquirida després de treballar en el departament de recursos humans de dues grans empreses, he ampliat els meus coneixements en el sector i vull continuar aprenent i formant-me per a aconseguir la meua meta professional.

+info:

     

FRANCISCO JAVIER MENGIBAR LÓPEZ

Cap de reclutament, selecció i Escola de Vendes

Würth España S.A

Professional del Departament de Recursos Humans, amb més de 20 anys d’experiència, sempre disposat a nous reptes i projectes. Expert a canviar i adaptar la forma de reclutar, treballar l’Employer Branding, atraure i fidelitzar el millor talent i aconseguir un equip compromès, eficaç i en què les persones se senten realitzades amb la seua feina. Grans dots d’orientació al client/negoci per a aconseguir el seu propòsit. Actualment soc cap de reclutament, selecció de personal i Escola de Vendes de Würth Espanya.

+info:

     

CARLOS COLLADO RICO

HR Advisor Levante

Action Retail Spain

Soc llicenciat en Psicologia i màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans per la Universitat de València. La meua trajectòria professional s’ha enfocat en l’àmbit dels recursos humans, amb una sòlida experiència en diverses empreses de renom. He tingut l’oportunitat d’adquirir experiència professional en diferents sectors dins de l’àrea de recursos humans, i així he treballat en ETT, consultoria i departament de RH corporatiu. Actualment treballe a Action, una empresa multinacional del sector retail que està començant a obrir botigues a Espanya. Ací ocupe el lloc de HR Business Partner (HRBP) a la regió de Llevant. En aquesta posició he exercit un paper crucial en la gestió dels recursos humans, col·laborant estretament amb els departaments i líders de l’organització per garantir la correcta implementació de les polítiques i estratègies de recursos humans a la meua regió.

Abans d’unir-me a Action, vaig treballar en Michael Page exercint el rol de consultor de selecció en l’Àrea d’Enginyeria. Ací la meua tasca es va centrar en la selecció de caps intermedis i directius, cosa que em va brindar una valuosa experiència en l’àmbit de la consultoria de selecció.

Anteriorment vaig treballar a Randstad, com a consultor sènior de RH en treball temporal. Ací vaig poder adquirir experiència en una àmplia gamma de tasques, que inclouen la gestió de processos de selecció, administració de RH i gestió de clients. Considere que el meu perfil es caracteritza per la meua capacitat per a gestionar eficaçment els recursos humans, optimitzar els processos de selecció i mantenir un ambient laboral positiu.

A més, la meua formació acadèmica en Psicologia i el meu màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans em brinden una base sòlida en la comprensió del comportament humà i en l’aplicació d’estratègies efectives de gestió de personal.

+info:

     

NURIA SÁNCHEZ HERNÁNDEZ

HR Manager

BigBuy

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de València, amb màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans. 

Experiència, entre d’altres, de més de 6 anys com HR Manager a BigBuy (Majorista B2B Dropshipping), duent a terme entre altres funcions:

  • Realització íntegra de processos de selecció, acollida i períodes de prova.
  • Gestió documental del departament, suport en auditories, nòmines, comunicació interna, etc.
  • Comunicació amb assessoria laboral (incorporacions i canvis contractuals, gestió de nòmines, acomiadaments, etc.).
  • Millora i gestió de l’àrea formativa.
  • Avaluació i anàlisi del clima laboral.
  • Comunicacions fluides i pròximes amb l’equip, responsables i direcció per a la resolució d’incidències i dubtes en l’àmbit de relacions laborals i gestió  d’equips. 
  • Documentació dels manuals i procediments interns del departament i  d’empresa.
  • Promocionar la cultura d’ empresa a través de les polítiques de RH existents i noves propostes.
  • Gestió de fitxatges, vacances i permisos.
  • Gestió administrativa del departament.

+info:

     

JOSE ENRIQUE CLAR PALOMARES

Responsable d’avaluació i formació

Torrecid S.A

Llicenciat amb grau en Ciències Químiques per la Universitat de València, màster en PRL: Higiene, Ergonomia i Seguretat, 2004, i formació en RH: reclutament, selecció, avaluació i formació de persones, entre d’altres. He treballat 32 anys a la mateixa empresa, TORRECID, SA, empresa multinacional espanyola, amb seu a l’Alcora (Castelló) i filials a 29 països. Vaig començar el 1991 al Departament de Control de Matèries Primeres, com a responsable dels equips d’anàlisi instruments FRX, DRX, MEB, etc. El 2004 vaig passar a ser el responsable del Servei de Prevenció propi de l’empresa.

El 2013 vaig passar al Departament de RH com a responsable de reclutament i selecció. Des de 2017 soc el responsable d’avaluació i formació de TORRECID, SA.

+info:

     

AMPARO ANTA BERNABEU

Responsable Recursos Humans 

Edicover | Empresa Constructora

Psicòloga, apassionada de la gestió de projectes de talent i desenvolupament de recursos humans.

Àmplia experiència en àrees com ara reclutament, selecció, avaluació, acompliment, formació, comunicació interna i transformació digital. Formadora polivalent i multidisciplinar, puc donar una visió àmplia d’habilitats i coneixements adquirits durant la meua formació i desenvolupament professional per a ajudar-te a potenciar el teu potencial i assolir els teus objectius.

Formadora polivalent i multidisciplinària. Promotora d'igualtat especialista en gestió i implantació de plans d'igualtat, plans LGTBIQ+. Desenvolupament i implantació de programes de RSC. Ferma defensora de l’aprenentatge continu i el desenvolupament d’habilitats clau per a assolir l’èxit en l’entorn laboral en constant canvi. Espere tenir l’oportunitat d’ajudar-te a assolir els teus somnis i metes.

+info:

     

ELENA MORTE BARRACHINA

Directora de Persones i Talent

Pinturas Blatem, SL

Soc psicòloga de formació, especialitzada en l’àmbit de la psicologia social i de les organitzacions. He anat actualitzant la meua formació a mesura que la meua activitat professional així ho ha requerit i compte amb un màster en Psicologia Jurídica i Mediació, un màster en Desenvolupament de RH i un màster de PRL (amb les 3 especialitats de Seguretat i Salut, Ergonomia i Psicosociologia i Higiene Industrial), entre altres cursos de formació complentària vinculats a la igualtat d’oportunitats, l’orientació i intermediació laboral i a les relacions laborals.

He desenvolupat tota la meua trajectòria professional vinculada a l’àrea de RH, i així he treballat en ETT, consultoria, gestió de programes d’inserció laboral dirigits a col·lectius de difícil inserció i en departaments de RH d’empreses de diferents grandàries.
He tingut l’oportunitat de desenvolupar des de zero, en dues ocasions, l’àrea de RH, creant polítiques i procediments, prenent com a referència la cultura i necessitats de l’empresa, observant en quin punt de maduresa eren, punts crítics i prioritats. En aquest camí és clau escoltar tots els nostres grups d’interès.

+info:

     

MARTA LINARES MOLINA

People Department Manager

Caxton College

Soc graduada en Psicologia i Criminologia per la Universitat de València i tinc un màster en Direcció i Gestió de Rrecursos Humans. He treballat en el sector tecnològic, el sector de l’alimentació i actualment estic treballant en el sector de l’educació.

Al llarg de la meua trajectòria he tingut un perfil generalista, però també n’he dedicat una gran part a la selecció de personal. Durant més de 4 anys he gestionat el programa de pràctiques i he donat formació en selecció a alumnes de formació professional i xarrades en universitats sobre la recerca de feina a escala internacional.

+info:

     

CRISTINA HIDALGO GARCÍA

Coordinadora territorial Alzira

Fundación CEPAIM Acció Integral amb Migrants

Graduada en Treball Social per la Universitat de València, amb postgrau en Immigració, Integració i Dret per l’Institut de Drets Humans de la Universitat de València i amb formació específica en mediació intercultural i desenvolupament comunitari per la Universitat Autònoma de Madrid – IMEDES i de perspectiva de gènere. He estat membre fundadora de l’Associació Cultural Fora Drames de Teatre Social.

He treballat en diverses entitats d’acció social com a treballadora social, tècnica d’ocupació i formació, tècnica d’acollida humanitària i tècnica de dinamització comunitària.

Entre les meues funcions més rellevants hi ha:

  • Promoure la participació social en barris com la Coma a Paterna o l’Alquerieta a Alzira per al foment de la convivència intercultural. Desenvolupament d’itineraris individualitzats d’inclusió social. Desenvolupament d’itineraris invidualitzats d’inserció sociolaboral.
  • Atenció i acompanyament a persones en situació de vulnerabilitat i/o en risc d’exclusió socials, persones migrants, dones víctimes de violència de gènere, joves en risc d’exclusió social.
  • Disseny i programació d’ activitats socioeducatives, artístiques, culturals, d’esplai i temps lliure, accions comunitàries, recerca acció participativa, desenvolupament de diagnòstics territorials, formulació, execució i avaluació de projectes socials.

+info:

     

JAVIER GASCH SABORIT

Responsable reclutament i selecció

Torrecid S.A

Diplomat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València, ha desenvolupat la seua carrera professional sempre en el Grupo TORRECID, al qual es va incorporar en 1993 sense experiència prèvia. Primera etapa de 15 anys (1993-2008) al Departament d’Administració de Vendes d’Exportació: on es va encarregar de la creació i desenvolupament de l’equip; a més va participar en la implantació de l’ERP en diferents filials del grup (Itàlia, Portugal, Mèxic, Brasil, Xina, República Txeca i Alemanya).

Segona etapa de 15 anys (2008-2008) a l’Àrea de RH: primer com a responsable de RH de la filial ALFARBEN durant 8 anys i després com a responsable de reclutament i selecció de TORRECID, donant suport durant aquest temps a algunes de les filials (Indonèsia, Xina, República Txeca, Tailàndia, UK, Marroc, Turquia, Vietnam i EUA).

+info:

     

REBECA VILLÁN PÉREZ

Directora de Recursos Humans

Equipo Médico Crespo S.L

Apassionada de les persones, de la seua gestió i desenvolupament. Em considere proactiva, responsable, entusiasta d’emprendre nous reptes. Em motiva el creixement professional continu i ajudar al fet que cada professional trobe el seu lloc.

Vaig estudiar Relacions Laborals a la Universitat de València i vaig completar els estudis amb el màster en Recursos Humans i Gestió del Coneixement per la Universitat Europea, cosa que em va ajudar a conéixer des d’una visió de 360 graus l’àrea de recursos humans de l’empresa i interactuar més de prop amb els professionals d’altres àrees.

M’he desenvolupat principalment en departaments de recursos humans, els últims anys dins del sector de la sanitat privada i actualment exercisc un lloc de responsabilitat, que em fa gaudir i continuar creixent i aprenent.

+info:

     

SUSANA MARÍN TRAURA

Profesora associada -Tècnica de formació per a l’ocupació

Labora. Servei Valencià d’Ocupació i Formació

Graduada i diplomada en Treball Social i Educació Social. Així mateix tinc una àmplia experiència professional especialitzada, de més de 18 anys, en acompanyament de xiquets, adolescents i famílies en situació de vulnerabilitat social. Aquesta tasca l’he duta a terme en l’àmbit dels serveis socials municipals, tant en municipis i mancomunitats de la província de Castelló com de València.

En 2015 es va produir la meua incursió en Labora (Servei Valencià d’Ocupació i Formació). Vaig començar com a orientadora laboral en diferents espais Labora i, el 2022 vaig passar a prestar els meus serveis com a tècnica de formació per a l’ocupació. De la mateixa manera, des de fa més de 15 anys compatibilitze la meua activitat laboral principal amb els serveis com a professora associada de la Universitat de València. En aquest sentit, els primers 13 anys vaig treballar al Departament de Teoria de l’Educació de la Facultat de Filosofia i CE i, actualment, faig part del Departament de Treball Social i Serveis Socials. 

D’altra banda, en l’actualitat soc doctoranda de Ciències Socials (després de cursar el màster de Benestar Social) i la meua activitat investigadora se centra en la inserció sociolaboral de les dones en situació de vulnerabilitat, gènere i masculinitats, discapacitat i ocupació, etc. En aquest sentit, compte amb participació en congressos nacionals i internacionals, publicació de capítols de llibre i articles, així com diverses estades internacionals a Porto (Portugal), San José (Costa Rica) i Matanzas (Cuba). Finalment, forme part de l’Asociación de Mujeres en el Sector Público (AMSP) i he participat en accions de mentorització recentment.

+info:

     

MARIÁN MASIÁ DIAZ

Cap de selecció zona est

Grupo Eulen

Vaig començar la diplomatura de Relacions Laborals a la Universitat de València i vaig tenir l’oportunitat d’entrar en contacte amb el món empresarial ben d’hora mitjançant les pràctiques voluntàries.

Arran d’aquesta oportunitat es va afermar el meu interès per l’àrea de recursos humans i més en concret per la selecció de personal.

Anys després, estant ja en actiu, vaig continuar formant-me i vaig decidir estudiar el màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans. Posteriorment, he seguit formant-me per seguir al dia en temes d’actualitat i d’aquesta manera continuar desenvolupant el meu treball amb les mateixes ganes i el mateix entusiasme que quan vaig començar.

En l’actualitat tinc el privilegi de treballar fent el que m’agrada com a cap de selecció de la zona est a l’empresa Grupo Eulen.

+info:

     

ÁNGELA PALACIOS LLOPIS

Responsable de Persones i Organització

Grup Hospitalari Quirón - QuirónSalud València

Llicenciada en Dret pel Centre Universitari d’Estudis Jurídics San Pablo CEU.

Posseeix un màster en Relacions Internacionals de l’Institut Universitari Ortega y Gasset i és tècnica superior de Prevenció de Riscos Laborals en les especialitats de Seguretat en el Treball, Ergonomia i Psicosociologia Aplicada.

Ha sigut adjunta a la Direcció General i directora de l’Assessoria Jurídica de la Fundació IVO (Institut Valencià d’Oncologia). Actualment desenvolupa la seua professió com a responsable de persones i organització de Quirónsalud València.

+info:

     

MIGUEL MOYA FRASQUET

Associate Recruitment Partner

ISPROX Consulting

Apassionat per la gestió de persones, management i estratègia empresarial, la meua activitat principal se centra en la consultoria de RH, especialitzat en recruitment. Treballe donant servei a tota la Comunitat Valenciana com a partner en ISPROX, consultoria especialitzada de recruitment.

Soc llicenciat en Dret per la Universitat de València, he estudiat un programa superior en Administració i Direcció d’Empreses i, més tard, un Executive MBA. He sigut mànager en el món dels RH durant més de 9 anys, he liderat altres àrees de negoci de les meues empreses. També he dirigit una fàbrica de producció d’aliments i he sigut director de compres uns altres 3 anys, desenvolupant habilitats de negociació i gestió de grans comptes, sempre liderant equips que m’ajudaren a aconseguir els objectius.

+info:

     

MIRIAM VITÓN GARCÍA

Directora gestió del talent 

S2 GRUPO

Enginyera industrial per la Universitat Politècnica de València, amb màster en Auditoria Pública (UCLM).

Vaig iniciar la meua carrera profesional sent durant 2 anys la responsable a llevant de la filial especialitzada en selecció de perfils TI d’una multinacional francesa dedicada a prestar serveis de consultoria de recursos humans; després vaig passar a treballar durant altres 5 anys en una empresa del sector de les tecnologies de les comunicacions com a responsable de RH i de Qualitat.

Durant tots aquests anys vaig col·laborar amb l’ANECA (Agència Nacional de l’Avaluació de la Qualitat a les Universitats) com a auditora dels seus programes d’avaluació i auditoria de titulacions universitàries. Al cap d’aquest temps, passe a ser funcionària de carrera de la Diputació de València com a analista informàtica, ocupant diferents llocs de responsabilitat en el mateix Servei d’Informàtica de la Diputació.

Després de treballar en l’Administració pública durant 18 anys, he tornat a l’empresa privada, conjuminant tots els coneixements adquirits en recursos humans, en gestió i en tecnologia per treballar com a directora de Gestió del Talent en S2 Grup, referent nacional en el sector de la ciberseguretat.

+info:

     

ALICIA LÓPEZ CUADROS

Responsable Oficina Tècnica Delegació Llevant

OHL SERVICIOS INGESAN, S.A.

Diplomada en Relacions Laborals per la Universitat de València. Tinc diversos postgraus universitaris d’expert universitari en Direcció d’Empreses i Recursos Humans. També soc graduada en Relacions Laborals i Recursos Humans. Vaig cursar el màster de Direcció i Gestió de RH. Vaig començar un programa de doctorat en Ciències Socials, en què tinc la formació transversal realitzada. Tinc més de 25 anys d’experiència laboral, dels quals més de 20 anys dedicats a la contractació pública en el sector serveis (neteja, manteniments integrals, serveis urbans i serveis socials), com a responsable i apoderada.

+info:

     

ESTELA BRUGADA SECO

Talent & Recruitment Specialist

Damm S.A

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de València. Comença la seua etapa professional en l’àmbit social com a orientadora d’ocupació i formació en l’Oficina Impulsa Jove de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de València, on dissenyava itineraris de formació i de cerca d’ocupació per als joves de la ciutat de València que s’iniciaven en l’etapa laboral.

Posteriorment arriba a coordinar l’Oficina, i aquest servei, sense ser agència de col·locació, obté un percentatge d’ocupabilitat dels usuaris del servei major del 60%. Després del tancament de l’Oficina, dirigeix una edició del Programa de la Fundación Santa Maria de la Real: Lanzadera de Empleo de Vila-Real, enfocat al fet que un col·lectiu amb certes característiques aconseguira la seua inserció professional. El 2017 fa el salt a l’empresa privada a Crit Ett com a consultora de RH, on realitza processos de selecció per a diferents clients de diferents sectors empresarials, i obté coneixements de l’àrea laboral. Posteriorment, treballa també per a Adecco, on continua duent a terme diferents funcions de selecció de personal i contractació.

En 2021, pasa a empresa final, entra a formar part del Departament de RH de Power Electronics, on, més tard, ascendeix a team leader de l’equip de selecció de planta de producció, portant al seu càrrec un equip de fins a 6 persones. Al novembre de 2022 canvia al sector d’alimentació en el grup Damm, primer a FontSalem, i després de la fusió per absorció d’aquesta empresa, en RH de Damm duent a terme la selecció, formació i desenvolupament de les persones de les plantes de producció de Comunitat Valenciana, Astúries i Portugal.

Ha compaginat sempre el seu treball amb altres activitats dedicades a la divulgació, el coaching, i la mentorització, i ha participat en projectes com Futurea, La Nueva Ruta del Empleo o mentoritzant persones que d’alguna manera han contactat amb ella arran de la seua etapa en Impulsa Jove o per per Linkedin, guiant-los per a millorar les seues habilitats d’inserció laboral,  o per a superar processos de selecció de diferents fases.

+info:

     

SARA GUERRERO SÁNCHEZ

Consultora social

Tandem Social

T'interessa l'impacte social? Treballe coordinant projectes socials en una cooperativa del tercer sector (fundacions, ONGs, projectes socials, sostenibilitat, etc.)

Després de dos anys d'experiència com a consultora en el sector financer, vaig decidir fer un programa de lideratge col·lectiu i equitat educativa per a entendre, des de dins, els reptes del sistema educatiu. Després vaig estar dos anys tenint un doble rol, en el qual combinava l'atracció i selecció de talent per a realitzar el Programa "Empieza por Educar", amb la gestió de projectes d'equitat educativa. Actualmente treballe com a consultora estratègica per a entitats del tercer sector, fent projectes en el món de l'economia social i solidària.

Em vaig graduar en Administració i Direcció d'Empreses en ESADE i Psicologia en la UOC, i vaig fer un màster en Consultoria d'Empreses en ICADE i un altre en Formació al Professorat en la UNED. Destaque per la meua habilitat per a treballar en equip, generar xarxes, pensar de manera crítica i gestionar el multitasking. La meua experiència acadèmica i professional reflectix la meua flexibilitat i curiositat, coses que segur que et poden servir com a guia en el teu propi desenvolupament.

+info:

     

ANTONIO GARCÍA MARZO

HR MANAGER

CIMSA CEMENTOS ESPAÑA, SAU

Llicenciat en Ciències del Treball per la UOC, diplomat en Relacions Laborals per la Universitat de València, màster en Recursos Humans per la UNED, MBA a The Power Business School, postgrau en Direcció de Seguretat Física.

Professional qualificat amb més de 20 anys d’experiència en gestió de recursos humans i business partner en el sector industrial, indústria de ciments i materials de construcció. Responsable del manteniment, desenvolupament de procediments interns eficaços, contractació i retenció d’empleats, formació, relacions laborals i resolució de conflictes, garantia del compliment de la legislació, identificació i recomanació d’àrees de millora dels procediments operatius estàndard interns, inclosa la reestructuració d’ equips i la motivació del personal.

+info:

     

JULIA NUÑEZ SILVIA

Responsable Desenvolupament de Persones i Unitat de Suport 

SIVAL OUTSOURCING S.L.

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de València i màster de Direcció de Recursos Humans i Organització (ESIC).

Més de 14 anys d’experiència en departaments de gestió i desenvolupament de recursos humans, tant a València com a Madrid. 

Actualment responsable del Departament de Desenvolupament de Persones i Unitat de Suport de Sival Outsourcing SL. Anteriorment ha treballat en empreses com Gdes, Corporación Dermoestética, Red Eléctrica de España, Indra i Ilunion, BigBuy entre d’altres.

+info:

     

ANA ISABEL SORIANO RIBERA

HR Technician

Curapath – Precision Drug Delivery

Llicenciada en Dret per la Universitat de València, la meua formació i experiència estan orientades a l’àmbit dels recursos humans; m’hi vaig especialitzar a través del màster en Gestió i Direcció de Recursos Humans cursat en el Centro de Estudios Financieros. Professional del sector de recursos humans en l’àmbit generalista: selecció, administració de personal i formació són algunes de les funcions que formen el meu treball.

Actualment exercisc el càrrec de HR technician a Curapath. "L’èxit d’una empresa és el reflex de l’actitud, grau de motivació i compromís de les persones que la formen".

+info:

     

MARÍA TERESA BARTUAL GARCÍA

Treballadora Social

Serveis Socials Ajuntament de Borriana

Llicenciada en Sociologia i diplomada en Treball Social per la Universitat de València. La meua vinculació personal, acadèmica i professional en matèria de ciències socials, acció social i cooperació al desenvolupament es demostra amb 20 anys d’experiència professional en la Fundació Pau i Solidaritat-València i Serafín Aliaga-Madrid, així com en centres d’acció social dependents de la Generalitat Valenciana (Centre Dona 24H València, habitatges tutelats, centre de menors, etc.), Ajuntament de València i de Borriana. Els meus compromisos i esforços professionals i personals s’han basat en el compromís amb les persones en situacions més vulnerables d’exclusió social.

En la meua trajectòria professional he coordinat campanyes de sensibilització i he treballat en gestió de les persones socials: entrevistes, planificació i diagnòstic social, seguiment, avaluació i tancament tant tècnic com econòmic, atenció directa, realització de plans de treball i d’intervenció social.

La meua professionalitat i esforços en els darrers anys s’han centrat en la coordinació, responsabilitat i gestió dels projectes socials i de cooperació internacional mitjançant habilitats d’organització, relació i comunicació amb l’equip tècnic, participants i organitzacions, i contactes amb organitzacions locals i internacionals, treballadors/es d’empreses, gestió logística, formació, etc.

+info:

     

MARTA GONZÁLEZ SÁNGHEZ

Health & Safety Coordinator

IVIRMA GLOBAL

Psicòloga i graduada en Relacions Laborals i Recursos Humans per la Universitat de València. Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans (Universitat de València). Màster en Prevenció de Riscos Laborals amb les tres especialitats (Universitat de València).

Respecte a la trajectòria professional, he treballat com a tècnica superior en Prevenció de Riscos Laborals en serveis de prevenció propis de diferents empreses (Consum, Anitin, Embutidos Martínez) i, actualment forme part de l’empresa multinacional IVIRMA GLOBAL ocupant el lloc de health & safety coordinator.

+info:

     

CARLOS VICENTE VIDAL GIL

Especialista Recursos Humans

GH Induction Spain - GH Electrotermia

Graduat en Relacions Laborals i Recursos Humans per la Universitat de València. Vaig fer també el grau superior d'Administració i Finances en el Centre Educatiu de Cheste.

A nivell professional, he treballat durant diversos anys per a una empresa de treball temporal fent selecció de perfils per a àmplies carteres de clients. Mes tard, vaig fer el salt a PROFILTEK, una multinacional de mampares de bany situada a Castelló. Allí forme part d'un equip de recursos humans d'alt rendiment. La meua persona i mentor a càrrec va ser el responsable de recursos humans a nivell internacional del grup NORAUTO i, la meua companya, l'ex encarregada del departament de RH en APPLE Irlanda. Dos anys després, vaig rebre una oferta d'una altra multinacional d'enginyeria; GH INDUCTION per a la qual preste serveis des de fa 3 anys. Experiència en selecció, formació, captació i retenció de talent.

+info:

     

CARLA CERDÁN PASTOR

Técnica Recursos Humans

Grefusa S.L

Vaig estudiar el grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE) a la Universitat de València. Durant este període, vaig descobrir la meua passió pels recursos humans. Vaig realitzar les meues pràctiques curriculars en el departament de RH de Agro2Agri S.L., on posteriorment em van contractar i vaig estar treballant 4 anys. Durant el meu primer any laboral, vaig estudiar el màster de Gestió i Direcció dels Recursos Humans impartit per CEF - UDIMA.

En 2023, vaig tindre l'oportunitat d'emprendre una nova aventura laboral en Grefusa S.L., on em trobe treballant actualment com a tècnica de recursos humans.

+info:

     

JANA MASARYKOVA

Talent Acquisition

Exceltic S.L. - Enginyeria i Consultoria

Actualment, treballe com a especialista en adquisició de talent en Exceltic, brindant oportunitats a joves per a iniciar les seues carreres en camps d'enginyeria. Em vaig graduar en Recursos Humans i Gestió de Personal.

Durant el pas per la universitat, vaig estudiar Màrqueting i ADE durant un any en la Universitat Catòlica de València, a través d'un programa d'intercanvi Erasmus.

+info:

     

ROSANA PALOMARES MAS 

Trabajadora Social

Fundació Fisat Salesianos Social

En 2010 vaig fer un canvi radical a la meua vida després d'11 anys de treball. Vaig començar a estudiar la diplomatura en Educació Social i en Magisteri de Primària especialitat EF. Mentrestant, vaig compaginar amb l’estudi del màster en Educació i Rehabilitació de Conductes Addictives.

Un cop més tard, vaig estudiar el grau en Treball Social a la Universitat de València i vaig defendre la meua tesi doctoral en Educació l’any 2017. Actualment em trobe cursant el Doctorat en Ciències Socials a la Universitat de València per a visibilitzar les diferents problemàtiques a les quals s’enfronta la joventut extutelada migrant i contribuir a la millora de la societat en la mesura de les meues possibilitats. En aquest sentit, compte amb participació en congressos nacionals i internacionals, publicació de capítols de llibre i articles.

Així mateix tinc una àmplia experiència professional especialitzada, de més de 13 anys, en acompanyament de xiquets, xiquetes, adolescents i joves en situació de vulnerabilitat social. Aquesta tasca la duc a terme en l'entitat FISAT Salesianos Sociales en València. Vaig començar al projecte d’emancipació per a joventut extutelada i en acolliment residencial de xiquets, xiquetes i adolescents del sistema de protecció. Actualment treballe com a Treballadora Social en les vivendes d’emancipació Magone per a joventut extutelada, sobretot migrant.

La meua contribució a aquest àmbit ha estat la participació, juntament amb altra entitat, en la redacció del projecte de la Xarxa d’emancipació de la Comunitat Valenciana donat que FISAT ha estat pionera a l’establiment de vivendes d’emancipació per a aquest col·lectiu vulnerable. A més a més, des de l’experiència prèvia a la posada en funcionament de la xarxa d’emancipació l'any 2019, he contribuït a establir un nou model d’intervenció per al Treball Social en aquest àmbit.

Des de fa 7 cursos, impartisc docència com a professora associada al Departament de Didàctica i Organització escolar de la UV en les titulacions de Treball Social, Educació Social, Pedagogia, Màster de secundària i Magisteri d’Infantil i Primària.
El meu treball el compagine amb el voluntariat a l’Associació Diàspora Gambians València on, juntament amb altre company treballador social, acompanyem en tot allò que relaciona amb la gestió de tràmits administratius relacionats amb estrangeria, com les renovacions de permisos de residència, sol·licitud de nacionalitat, arrelaments, reagrupació familiar, cèdula d’inscripció d’estrangers... entre altres.
El que més m’agrada és posar el meu gra d’arena per a transformar la societat en la qual vivim. Crec en el que faig i en les capacitats i les possibilitats de totes les persones.

+info:

     

ÁLVARO GARCÍA PARDO

Director d'operació i Recursos Humans

FM Grupo Tecnológico SL

Formació com a graduat en Relacions Laborals i Recursos Humans i màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans per la Universitat de València.

Vaig començar la meua experiència laboral en 2016, treballant com a consultor en Access ETT, lloc en el qual desenvolupava selecció, control i seguiment de personal per a clients externs. Posteriorment, vaig formar part de l'equip del departament laboral de D.S.A.E. Consultors, tramitant altes i baixes, modificació i canvis de contractes per a clients. Una vegada finalitzat el grau universitari, vaig començar en Fungiménez com a responsable del departament de RH. Ací gestionava la coordinació dels grups de treball, així com els torns i el control horari i nòmines dels treballadors. A més, gestionava tota la documentació en matèria de PRL dels 4 centres de treball.

En 2019, vaig passar a formar part de l'equip d'FM Grup Tecnològic SL. Vaig començar com a responsable del Departament de RH i, des de febrer de 2024, coordine tota l'àrea operacional de l'empresa. Entre les meues funcions principals, destaquen les següents:

  • Supervisió, planificació i control de costos dels departaments operacionals.
  • Gestió de tot el departament de Recursos Humans: disseny de DPT, selecció, reclutament, pla onboarding, formació i carrera. Diagnòstic clima laboral, sistemes retributius, avaluació de l'acompliment. Establiment i desenvolupament de KPI’s i gestió de control horari i nòmines.

Des de 2020 tutoritze alumnes de pràctiques de graus universitaris, màsters i cicles formatius. A més, des de 2022, col·labore amb la Universitat Politècnica de València en el programa de Interview Lab i assessorament als alumnes en la busca d'eixides professionals.

+info:

     

ADRIÁN DEL VAL RIVES

Human Resources Spain

Savino Del Bene

Adrián és un professional amb més de 10 anys d'experiència en el camp dels recursos humans, amb una formació especialitzada en direcció i gestió de persones per la Universitat Internacional d'Andalusia i un màster en Prevenció de Riscos Laborals, amb triple especialitat, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, Business Strategy per la Universitat de València a més, complementa la seua educació amb estudis en Màrqueting i Publicitat i en Gestió d'Allotjaments Turístics, la qual cosa li atorga una àmplia visió sobre la gestió estratègica i operativa en diferents sectors.

Al llarg de la seua trajectòria professional, Adrián ha acumulat una rica experiència treballant en rols clau en la gestió de RH, incloent-hi l'adquisició de talent i la gestió estratègica de recursos humans en companyies com la multinacional i líder en el sector de transport Savino Del Bene i Covamur, empresa líder en el sector serveis a la Comunitat Valenciana. El seu enfocament sempre ha sigut millorar les pràctiques de RH per a alinear-les amb els objectius estratègics empresarials, fomentant entorns laborals òptims tant en benestar personal com en eficiència organitzacional.

Adrián es distingix per la seua habilitat per a liderar en entorns dinàmics i multiculturals, gestionant amb èxit la captació i el desenvolupament del talent. Constantment compromés amb l'aprenentatge i el desenvolupament professional, Adrián es manté al dia amb les últimes tendències i pràctiques en el camp dels recursos humans. La seua fluïdesa en espanyol, anglés i català, sumat a la seua experiència i dedicació, ho convertixen en un mentor eficaç, capaç de guiar i motivar a uns altres en el seu desenvolupament professional en un context global.

+info:

     

ROSA MEDINA RUIZ

Coordinadora de l'Àrea d'Intervenció Familiar

Cáritas Diocesana de València

Treballadora social de Càritas Diocesana de València amb més de 30 anys d'experiència en múltiples col·lectius: Persones malaltes de SIDA i VIH, persones migrants, treball comunitari, gestió de voluntariat i en els últims 8 anys coordine l'Àrea d'Intervenció Familiar que engloba:

  • Infància, família, adolescència i dona ( Projectes territori, Centre Dia Manantial, Llar Residència Mare de Déu dels Desamparats i dels Innocents i Vivenda d'Emancipació San José)
  • Intervenció Familiar en la Llar
  • Acolliment (Asesoria jurídica)

+info:

     

CRISTINA MEDRANO

HR Specialist

Celestica Valencia SAU

Soc graduada en Relacions Laborals i Recursos Humans per la Universitat d'Alacant i màster en Direcció i Gestió de Recusos Humans per la Universitat de València.

Addicionalment, m'he interessat per estudis de gènere en les organitzacions i l'aplicació del big data i intel·ligència artificial en la gestió de persones. El meu treball està relacionat amb la gestió de persones a nivell operacional, reporting i desenvolupament i benestar. 

+info: