Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Porta de temple

Cicle de conferències sobre l'expansió de la cultura xinesa en el context de la nova Ruta de la Seda (Andrea Pappier) els dies 15 i 16 d'octubre en la Facultat de Filologia

• 10 d’octubre de 2019

Andrea Pappier, Directora Executiva de l'Institut Confuci de la Universitat Nacional de la Plata, Argentina, impartirà els pròxims dies 15 i 16 d'octubre de 2019 en la Facultat de Filologia (primer pis) les següents conferències:

CONFERENCIA 15 D'OCTUBRE
“Xina i els seus museus: cooperació global en el context de la Nova Ruta de la Seda”.
-El desenvolupament dels museus a Xina com a política d'estat.
-Museus públics i privats. Museus d'història, art i disseny.
-Innovació educativa i tecnològica institucional.
-Participació de Xina amb UNESCO i ICOM en l'organització d'exposicions i Fòrums internacionals.
-Els museus en el Pla cultural de la nova ruta de la Seda “La Franja i la Ruta” 2016-2020.
-L'Aliança dels Museus de la Ruta de la Seda, fòrums, intercanvi i cooperació internacional.

CONFERÈNCIA 16 D'OCTUBRE
“El disseny xinés: indústries creatives en el marc de la Nova Ruta de la Seda”.
-El disseny a Xina. La seua evolució en les seues diverses àrees i ciutats.
-“Del fet a Xina a creat a Xina“. Impacte i desenvolupament econòmic.
-Participació amb UNESCO en la Xarxa de Ciutats Creatives i Fòrums internacionals.
-Biennals i setmanes del disseny, Festivals i Fires d'Alt Nivell en moda i disseny.
-Les indústries creatives i el disseny en particular en el Pla cultural de la nova ruta de la Seda “La Franja i la Ruta” 2016-2020. Oportunitats i perspectives.
-Noves aliances i cooperació internacional.