Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Porta de temple

El Programa Beques Xina de la Fundació ICO, en la seua convocatòria 2016-2017, està dirigit a espanyols o residents a Espanya, professionals nascuts amb posterioritat a 1975, amb estudis superiors, un alt nivell d'anglès, coneixements previs de xinés mandarín i una mínima experiència professional.

El Programa consisteix en un any d'estudi intensiu de xinés mandarín en alguna de les universitats de Pequín amb les quals la Fundació ICO té conveni de col·laboració. Les beques cobreixen el desplaçament, matrícula de tot el curs, allotjament, segur mèdic i una assignació per a despeses.

Tota la informació relativa a les condicions per a sol·licitar aquestes beques i la manera de fer-ho es troba en les Bases de la Convocatòria.

Termini de sol·licitud: del 13 de gener de 2016 al 18 de febrer de 2016 a les 14.00h.

Contacto: formacion.fico@ico.es

Bases completes de la convocatòria