Logo de la Universitat de València Logo del portal

Sistema d'Informació de les Universitats Valencianes Públiques (SIUVP)

SIUVP (Sistema d'Informació de les Universitats Valencianes Públiques) és un projecte nascut el 2012 de la col·laboració de les 5 universitats públiques valencianes amb la vocació d'oferir un complet sistema d'indicadors sobre la seva activitat i resultats.

SIUVP és una finestra a l'activitat universitària valenciana. És una eina a través de la qual les universitats rendeixen comptes a la societat mostrant, en un exercici de transparència, l'eficàcia i eficiència assolida en el seu funcionament. Estudiants, famílies, empreses i la societat en general té accés a través d'aquesta web a un ampli sistema d'informació format per més de 60 indicadors.

SIUVP és un sistema d'indicadors compartit i consensuat per les 5 universitats i l'Ivie. Part del treball conjunt de les 5 universitats que a través de la celebració de múltiples reunions amb tècnics i gestors de les universitats, van desenvolupar una metodologia i definició comuna per oferir informació homogènia i comparable.

El Servei d'Anàlisi i Planificació és l'encarregat de la recollida, elaboració i remissió de la informació de la Universitat de València al SIUVP.

Enllaç al SIUVP: http://www.siuvp.es