La Carta de Serveis del Servei d'Anàlisi i Planificació és producte de la nostra orientació a l'atenció de les necessitats dels nostres usuaris i usuàries. És objectiu d’aquesta carta informar a les persones usuàries dels aspectes següents:
- Els serveis que oferim.
- Els compromisos de qualitat que adquirim en la seua prestació.
- Els indicadors amb els quals mesurarem el grau de consecució d'aquests compromisos.
- Els drets i deures de les persones usuàries en utilitzar els nostres serveis.
- Els mecanismes de col·laboració i participació de les persones usuàries en la millora dels nostres serveis.
L’altre objectiu d’aquesta Carta és contribuir a la millora institucional amb un enfocament orientat a la gestió per processos, tenint en compte les necessitats i expectatives de les persones usuàries per millorar la prestació dels serveis oferts.
Ambdós objectius possibiliten una prestació més adequada dels serveis que gestionem i una millor percepció de les nostres persones usuàries; d'aquesta manera pretenem contribuir a la millora contínua de la Universitat de València.
Es pot descarregar en format pdf:
Tríptic | Versió íntegra |
![]() |
![]() |
Vigència
Aquesta Carta de Serveis ha estat aprovada pel vicerector d'Estratègia, Qualitat i Tecnologies de la Informació.
La vigència de la carta serà de quatre anys a partir del dia 1 de gener del 2021, llevat que variacions importants dels seus continguts aconsellen anticipar-ne la revisió.
València, gener de 2021