BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

Abans de la transferència

  • Prèviament a la transferència cal contactar amb l'Arxiu Intermedi.
  • La documentació objecte de la transferència haurà d'estar organitzada.
  • La transferència de documentació té com a objectiu optimitzar l'espai i transferir a un servei especialitzat les funcions de gestió, conservació – temporal o indefinida -, accés i consulta dels documents.
  • Els Serveis conservaran la documentació que generen fins al final de la tramitació i sempre que els circumstàncies ho permeten durant un període mínim de 3 a 5 anys.
  • La persona encarregada de preparar la documentació per a remetre-la a l'Arxiu Intermedi serà la responsable de l'Arxiu de Gestió. El Cap de Servei haurà de supervisar aquesta transferència i signar les fulles de transferència.

Manual procediment

El manual de procediment és un instrument comú, com la base de dades, per a unificar els criteris de tots i cadascun dels Serveis de la Universitat, la suma de totes les transferències realitzades constitueix el catàleg general de l'Arxiu Universitari.

Materials transferències

  • Base de dades.
  • Fulla de previsió de transferència (versió word) (versio pdf).
  • Fulla de tranferència (versió word) (versió pdf).