Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca de Ciències Socials
  • cartel soroll

28/08/19

SETEMBRE: visites guiades als alumnes de primer curs

Durant tot el mes de setembre es van a realitzar visites guiades per la biblioteca, plantes 0 i -1, als alumnes de primer curs. Com aquesta activitat pot generar alguna molèstia, recomanem als usuaris l'ús de les sales de les plantes 1 i 2.

• horari d'estiu

03/07/19

Horari d'estiu de la Biblioteca de Ciències Socials

Una vegada finalitzat el període d'obertura extraordinària ha començat l'horari d'estiu de la Biblioteca de Ciències Socials:

Juliol: dilluns a divendres 8,15h-21h
    Agost: dilluns a divendres 8,15h-14,30h

5 al 25 d'agost TANCADA

Podeu consultar l'horari d'estiu de totes les biblioteques de la UV

• Series i pel·licules a la biblioteca de Socials

14/06/19

Sèries i pel·lícules

A la sala central de la planta -1 de la Biblioteca. Una forma àgil i
    ràpida de localitzar les pel·lícules que t'interessen.

• calendari maig-juny 2019

03/05/19

Horari 24 hores i caps de setmana a la Biblioteca de Ciències Socials

Els caps de setmana del 4-5 i 11-12 de maig (de 9 a 21 hores) i a partir del 13 de maig fins el 1 de juliol de 2019 (24 hores) la Biblioteca de Ciències Socials obri en període extraordinari.

Recordem que en períodes d'apertura extraordinària és necessària la identificació amb targeta universitària o document expedit per la Universitat de València, i que fóra de l'horari habitual roman oberta la planta -1 accedint-se a l'edifici per la façana est, C/Professor Ernest Lluch.

Podeu consultar els horaris 24 hores i caps de setmana de totes les biblioteques a la web del Servei.

• Horari Abril 2019

09/04/19

Horari de Setmana Santa i Pasqüa de la Biblioteca de Ciències Socials

La Biblioteca de Ciències Socials romandrà tancada des del dijous 18 al divendres 26 de abril de 2019. Els dies 27-28-29 començarà l'apertura extraordinària de caps de setmana, obrint-se la planta -1 de 9:00 a 21:00.

Recordem que en períodes d'apertura extraordinària l'accés és fa per la façana est, C/Professor Ernest Lluch, sent necessària la identificació amb targeta universitària o document expedit per la Universitat de València.

Podeu consultar els horaris de totes les biblioteques a la web del Servei.

• Hall de la biblioteca de Ciencies Socials i exposició Refugi i els ODS

02/04/19

Exposició Refugi i els ODS

A la Biblioteca Ciències Socials – Universitat de València, es realitza la següent activitat en col·laboració amb el Comité Espanyol d'ACNUR-Comunitat Valenciana.
    Exposició: EL REFUGI I ELS ODS
    Dies: De l'1 al 12 d'abril
    Campanya: Sensibilització
    L'exposició consta de deu panells, on se'ns indica com pot influir el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en la població refugiada i ens anima que posem aquests objectius en acció i contribuïm al canvi. Aquests són:
    1. Refugi i ODS
    2. Et sumes al canvi?
    3. El desenvolupament sostenible comença per la salut i el benestar. (Objectiu 3)
    4. Educar per a eliminar la pobresa i les desigualtats. (Objectiu 4)
    5. Seguretat i igualtat per a les xiquetes i les dones forçades a fugir. (Objectiu 5)
    6. L'aigua potable, un element indispensable per a la vida. (Objectiu 6)
    7. Suport a la creació d'ocupació per a les persones refugiades. (Objectiu 8)
    8. Protecció i empara per a les persones forçades a fugir. (Objectiu 11)