BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Les biblioteques reobrin

22/06/20

Les biblioteques UV reobrin alguns serveis

A partir del pròxim 9 de juny, les biblioteques de la Universitat de València reobrin alguns serveis.

Aquests serveis seran el préstec i devolució amb cita prèvia i el servei de digitalització d'articles de revistes impreses amb finalitats d'investigació per al PDI, PAS i estudiants de postgrau.

Tota la informació sobre el procediment en la web del Servei de Biblioteques i Documentació.

Pots consultar la legislació i la normativa aplicada en la nostra Guia COVID19-Normatives.

• ODS: jo_sí

ODS: jo_sí!

El Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València s'uneix al projecte de la UV: "ODS: jo_sí!"i com primer pas estrena pàgina web dels ODS, que espera siga d'utilitat a tota la comunitat universitària. L'objectiu principal és donar a conéixer l'Agenda 2030 i els ODS i estudiar com implementar-los a les nostres biblioteques de la UV.

• Xat de biblioteques

Xat de biblioteques

Des del passat 1 de juny està disponible el servei de xat de les biblioteques UV, als matins de dilluns a divendres 9.00 a 14.00 hores, i a les vesprades de dilluns a dijous de 16.00 a 18.00 hores.

L'accés es realitza des de la icona flotant que es troba en les diferents pàgines del Servei.

Per a consultes més específiques a la Biblioteca de Ciències Socials, utilitza el nou formulari de La Biblioteca respon.

• Guia COVID19-normatives

07/05/20

Guia COVID19-Normatives

A causa de la proliferació de normativa sorgida arran de l'Estat d'alarma proclamat pel Govern d'Espanya, la Biblioteca de Ciències Socials Gregori Maians ha elaborat la guia "COVID19-Normatives".

Es pot consultar a https://uv-es.libguides.com/COVID-19_Normatives i en la Guia temàtica de Dret. Esperem que vos siga d'utilitat

• Odilo Business School

04/05/20

Ampliació de l'accés a Odilo Business School

S'ha prorrogat l'accés a la plataforma Odilo Business School fins al pròxim 30 de juny.

A més, s'ha ampliat el nombre d'exemplars en préstec, que era de 3 exemplars, fins a 5. I continua estant disponible l'accés de vista prèvia sense limitacions de còpies ni d'usuaris concurrents per títol d'aquells títols que l'editorial ho permeta.

• Dia del llibre

21/04/20

Dia del Llibre 2020

No hi ha dubte que la celebració aquest any del Dia del Llibre no pot ser igual a la d'altres anys.

El Servei de Biblioteques i Documentació ha posat en marxa diferents iniciatives per a celebrar aquest dia des de les nostres cases, entre elles la campanya en Facebook El meu llibre és la meua finestra. Anima't a participar!

Així mateix, ONUBIB, la biblioteca depositària de les Nacions Unides, arreplega en el seu lloc web informació sobre la celebració de l'ONU de dos esdeveniments que se celebren el pròxim 23 d'abril: el Dia de la Llengua Espanyola en les Nacions Unides i el Dia Mundial del Llibre i del Dret d'Autor.