Del 24 de gener al 15 de febrer s'ha realitzat, des de les seccions de Qualitat i Web&Màrqueting, una campanya presencial de recollida d'enquestes a les biblioteques de la Universitat de València. Aquesta campanya presencial va més enllà de la participació en les enquestes i ens serveix per a resoldre dubtes sobre la biblioteca, promocionar nous serveis i recursos, visibilitzar la biblioteca dins de la institució i acostar-la als estudiants.
Amb la col·laboració del personal de les diferents biblioteques, s'ha col·locat un estand amb material promocional situat estratègicament en el centre del campus, prop de les cafeteries o en àrees de la facultat que són zones de pas dels estudiants.
Amb aquesta campanya els oferim una visió general de les nostres biblioteques i els animem a contestar l'enquesta, a més de donar-los a conéixer el compte d'Instagram del servei.
Fins ara s'han recollit 5900 enquestes de satisfacció d'estudiants, 661 de PDI i 138 del PTGAS del SBD. Recordeu que teniu fins al dia 3 de març per a contestar l'enquesta.