Universitat de ValènciaRecerca i Transferència Logo del portal

Entitat convocantConselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
Procediment de concessió Concurrència competitiva
Objecte

Aquesta convocatòria recull la regulació, mitjançant annexos, de diferents subvencions dels següents subprogrames:

  • Subprograma de recursos humans dedicats a activitats d’I+D+i
  • Subprograma per a la consolidació i l’enfortiment de projectes i grups d’I+D+i
  • Subprograma d’internacionalització de la investigació i de la divulgació de la ciència
  • Subprograma per a la promoció i dinamització dels parcs científics

Pot trobar més informació sobre aquest tema en els següents enllaços:

Web de la convocatòria.

Instruccions internes UV. (es publicaran dilluns 2/12/2024)

(Per a accedir a l'última versió dels documents, atés que és una convocatòria recurrent, els preguem que utilitzen les tecles “CTRL+F5” després d'obrir aquesta pàgina web)

Tipus Projectes R+D+i, Col·laboració
Subtipus Projectes específics, Projectes genèrics, Predoctoral, Postdoctoral, Mobilitat
Modalitats

El Servei de Gestió de la Investigació publica les indicacions amb la informació institucional per a les ajudes convocades en els següents documents:

I. Subvencions per a la contractació de personal investigador predoctoral (CIACIF) -  Annex I.

II. Subvencions per a estades de contractats predoctorals en centres d'investigació fora de la Comunitat Valenciana (CIBEPF) -  Annex II.

III. Subvencions del programa Santiago Grisolía (CIGRIS) - Annex III.

IV. Subvencions per a la contractació de personal investigador en fase postdoctoral (CIAPOS) - Annex IV.

VI. Subvencions per a la contractació de personal de suport vinculat a un projecte de transferència tecnològica (CIAPOTI) -  Annex VI.

VII. Subvencions per a la realització d’estades de personal investigador doctor en empreses de la Comunitat Valenciana (CIAEST) - Annex VII.

VIII. Subvencions per a estades de personal investigador doctor en centres d’investigació radicats fora de la Comunitat Valenciana (CIBEST) - Annex VIII.

IX. Subvencions a grups d’investigació emergents (CIGE) - Annex IX.

X. Subvencions per a grups d’investigació consolidats (CIAICO) - Annex X.

XI. Subvencions programa Prometeu per a grups d’investigació d’excel·lència (CIPROM) - Annex XI.

XII. Subvencions per a la captació de projectes europeus o altres programes de caràcter internacional (CIAPE) -  Annex XII.

XIII. Subvencions per a l’organització i difusió de congressos, jornades i reunions científiques, tecnològiques, humanístiques o artístiques de caràcter internacional (CIAORG) - Annex XIII.

DestinatarisPersonal investigador de la Universitat de València
Inici presentació 02/12/2024
Fi presentació 18/12/2024

Descripció

Àmbit Recerca, Innovació, Transferència
Àmbit geogràfic Autònomic
Tipus Projectes R+D+i, Col·laboracióProjectes R+D+i, Col·laboració
Subtipus Projectes específics, Projectes genèrics, Predoctoral, Postdoctoral, MobilitatProjectes específics, Projectes genèrics, Predoctoral, Postdoctoral, Mobilitat

Cercador

Cercar
Àmbit



Seleccionar Tots Cap
Àmbit geogràfic







Seleccionar Tots Cap
Tipus








Seleccionar Tots Cap
Subtipus







Seleccionar Tots Cap
Per data (format: dd/mm/aaaa)
 
 

S'ha d'omplir els dos camps