UVdiscapacitatUniversitat de ValènciaFundació General Logo del portal

• Indicacions en braille

2017 Premio ASINDOWN

UVdiscapacitat de la Universitat de València, inscrita en la FGUV rep el reconeixement d’Asindown pel seu paper col·laborador en la inserció laboral de persones amb síndrome de Down en la Universitat de València, en un acte que té lloc al Centre Cultural La Beneficència.

UVdiscapacitat rep aquest guardó per les sinergies creades en la cerca d’una major integració d’aquest col·lectiu en una comunitat com la universitària, que ha propiciat que aquestes persones s’hagen pogut desenvolupar en un àmbit laboral.

Els guardons atorgats es circumscriuen en tres categories: pràctiques formatives i laborals en les seues empeses; contractació laboral estable i de qualitat; i promoció, difusió i finançament dels valors i projectes d’Asindown; sent en aquesta última on es reconeix el paper de UVdiscapacitat. També reben guardons el Rectorat de la UV, Fundació Adeit, la Fundació Lluís Alcanys, la Fundació Parc Científic UV, la Biblioteca d’Humanitats i la Fundació General de la Universitat de València.