NOTES INFORMATIVES
-
Correcció d'errades a la resolució de 26 de març de 2015 de la Universitat de València, per la qual es nomena la comissió avaluadora pel concurs de trasllats del grup C (subgrup C2), sector d'administració especial, escala auxiliar bàsica d'arxius i biblioteques, convocat per resolució del rectorat de la Universitat de València de 23-02-2015 (DOCV 26-02-2015).
-
El termini de presentació de sol·licituds comptarà a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el diari oficial de la Comunitat Valenciana DOCV. La publicació en aquesta pàgina web, tindrà només caràcter informatiu.
-
Per resolució de 9 de juliol de 2009 del rectorat de la Universitat de València, es determina l'horari del registre general: de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores i de 16 a 18 hores. Per presentar la documentació en dissabte, es podrà utilitzar els registres de les subdelegacions del govern, les oficines de registre de la Generalitat Valenciana, o de les oficines de correus.
PLAÇA
- Nom: Concurs de trasllat, Grup C (Subgrup C2) escala Auxiliar Bàsica d'Arxius i Biblioteques
- Grup: C
- Subgrup: C2
- Tipus d'administració: Administració especial
- Tipus de provisió: Concurs: concurs de trasllats
CONVOCATÒRIA
- Data resolució UV: 23-02-2015
- Resolució UV
- Data publicació DOGV: 26-02-2015
- Nº llocs convocats: 15 vacants + resultes
SOL·LICITUDS
- Termini de presentació: Del 27-02-2015 al 28-03-2015
- Sol·licitud