El passat 5 de juny es va celebrar la xerrada informativa sobre les beques Erasmus Pràctiques per al curs 2017-2018. El programa Erasmus Pràctiques és una acció que afavoreix els períodes de pràctiques d'estudiants universitats i recentment titulats en institucions i empreses d’altres països europeus que participen en el Programa Erasmus + de la Unió Europea.
Del 14 al 18 de novembre 2016 té lloc la XIV Setmana Internacional de la Universitat de València. Durant esta setmana el Servici de Relacions Internacionals i Cooperació, amb la col·laboració de totes les Facultats i Escoles de la Universitat, dona a conéixer a tots els i les estudiants els programes d'intercanvi per a fer estades en l'estranger en el curs 2017-2018. Més informació
El proper 17 de desembre el Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació celebra una jornada informativa per donar a conèixer la convocatòria de l'any 2016 del programa europeu Erasmus+ i, així, fomentar la participació en totes les accions del programa: accions de mobilitat, màsters conjunts, projectes multilaterals transnacionals i accions Jean Monnet.
Del 16 al 20 de novembre va tindre lloc la XIII Setmana Internacional de la Universitat de València. Durant aquesta setmana el Servei de Relacions Internacionals i Cooperació, amb la col·laboració de totes les Facultats i Escoles de la Universitat, va donar a conèixer a tots els estudiants i les estudiantes els programes d’intercanvi per a fer estades a l´estranger al curs 2016-2017. Més informació
Representants de Conselleria d'Educació i de l'Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i la Comunicació (IRTIC) de la Universitat de València han presentat aquest dijous el projecte SMART-ASD, una iniciativa finançada pel Programa Erasmus + de la Comissió Europea, destinada a millorar l'educació i la comunicació dels alumnes amb autisme i/o dificultats d'aprenentatge.
Del 25 al 27 de març varem celebrar sessions informatives per a l'estudiantat amb beca adjudicada en la convocatòria Erasmus Estudis per al curs 2015-2016. Es va informar de la tramitació que han de seguir els estudiants per tal de realitzar la seua estada.