GIUV2013-035
Grup unipersonal dedicat a la investigació en dues àrees, en treballs que sovint intersecten ambdues: estudis en literatura catalana medieval des de la perspectiva de la història de la cultura; i estudis en metodologies i eines d'humanitats digitals al servei particularment de la Filologia Catalana: novetats digitals per facilitar tasques a l'investigador; i seguiment del món de l'edició digital de llibres i en particular d'obres i estudis literaris.
- Avanzar el conocimiento en las áreas de Literatura Catalana Medieval y en Humanidades Digitales aplicadas a la Filología Catalana
- Literatura Catalana Medieval; Humanitats Digitals.Investigació en les àrees de literatura catalana medieval i humanitats digitals.
| Nom | Caràcter de la participació | Entitat | Descripció |
|---|---|---|---|
| ROSER ANNA CANTAVELLA CHIVA | Director-a | Universitat de València - Estudi General | Professor-a honorari-a UVEG |
- Filologia Catalana
- LITERATURA CATALANA MEDIEVAL
- HUMANITATS DIGITALS






