Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Investigadora

EurorecercaLa secció d'R+D+I Internacional posa a l’abast dels agents implicats a la recerca europea el butlletí Eurorecerca on publiquem informació relacionada amb convocatòries europees, esdeveniments, cerca de socis, i notícies relacionades amb el finançament de la recerca i la innovació.

Una vista prèvia dels darrers Eurorecerca publicats es mostra a la pàgina de Novetats de l'àrea d'internacionalització del web de Recerca i Transferència, dins el portal web de la Universitat de València; des d'ahí s'accedeix a cada Eurorecerca individual fent clic a sobra el títol de la novetat. A la resta de butlletins anteriors s'accedeix mitjançant el menú Arxiu Eurorecerca.

A més del web, cada butlletí Eurorecerca s'anuncia a la seua pàgina de Facebook. Addicionalment, els usuaris que així ho volen poden subscriure's a les llistes de distribució de la secció d'R+D+I Internacional i rebre el butlletí per correu electrònic. La informació està disponible en el menú Subscripció.