Logo de la Universitat de València Logo Vicerectorat d'Investigació, Vicerectorat d'Innovació i Transferència Logo del portal

A la Secció d'R+D+I Internacional disposem de deu llistes temàtiques, corresponents a les àrees temàtiques d'Horitzó 2020, i una llista general, EURORECERCA, on s’envien les convocatòries de caràcter horitzontal corresponents al pilar de Ciència excel·lent: beques Marie Sklodowska-Curie de mobilitat, beques del Consell Europeu de Recerca (recerca en les fronteres del coneixement en totes les àrees) i infraestructures de recerca, a més de notícies relacionades amb altres programes de finançament europeu de la recerca.

Llistes de correu electrònic de la Secció d'R+D+I Internacional

Llista general

EURORECERCA

• Beques Marie Sklodowska-Curie
  • Beques de l'ERC
  • Infraestructures de recerca
  • Convocatòries de caràcter horitzontal

Llistes temàtiques:

EUROSALUT

• Salut, canvi demogràfic i benestar (Repte social 1)

EUROAGROBIO

• Seguretat alimentària, agricultura sostenible, recerca marina i marítima, i bioeconomia (Repte social 2)
  • Biotecnologia (Lideratge industrial)

EUROTIC

• Tecnologies de la informació i de la comunicació (Lideratge industrial)
  • Tecnologies futures i emergents (FET) (Ciència excel·lent)

EURONANOS

• Nanotecnologies (Lideratge industrial)
  • Materials avançats (Lideratge industrial)

EUROENERGIA

• Energia segura, neta i eficient (Lideratge industrial)

EUROMEDIAMBIENT

• Acció pel clima, eficiència dels recursos i matèries primeres (Repte social 5)

EUROTRANSPORT

• Transport intel·ligent, ecològic i integrat (Repte social 4)

EUROSOCIHUMANITATS

• Societats inclusives, innovadores i segures: Europa en un món canviant (Repte social 6)

EUROESPAI

• Espai (Lideratge industrial)

EUROSEGURETAT

• Societats inclusives, innovadores i segures: Societats segures (Repte social 6)

Per subscriure-us-hi, podeu emplenar el nostre formulari de subscripció, o bé enviar un missatge a l’adreça listserv@listserv.uv.es amb el text següent en el cos del missatge:

subscribe nom de la llista Nom Cognoms

end

On nom de la llista és el nom de la llista a la qual voleu subscriure-us, i Nom Cognoms, el nom i els cognoms vostres o els de la persona que vol subscriure's (opcional).

A continuació, rebreu un missatge de confirmació amb un enllaç, i haureu de fer clic a l'enllaç per tal de completar el procés de subscripció.

Quan estigueu subscrits a alguna de les llistes temàtiques, també rebreu els missatges enviats a la llista general.

Més informació sobre el servei de llistes de correu de la Universitat de València: