Logo de la Universitat de València Logo Unitat d'Igualtat Logo del portal

La Universitat de València compta amb Espais Violeta a centres i serveis per denunciar la violència masclista

• 22 de novembre de 2019

L’Espai Violeta és l’eina prevista en el III Pla d’Igualtat de la Universitat de València per tal de visibilitzar la lluita per la igualtat i contra les violències masclistes en tots els centres i serveis universitaris i actuar front a elles, amb el suport de la Unitat d’Igualtat.

La imatge dels panells que conformen els Espais Violeta és obra de la pintora, escriptora i il·lustradora Paula Bonet (Vila-real, 1980). Bonet, llicenciada en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València, ha rebut l’Alta Distinció de la Generalitat Valenciana i va ser guardonada amb la Medalla al Mèrit Cultural. Juntament a la il·lustració de Paula Bonet es pot llegir l’eslògan “No estàs sola. Volem i podem ajudar-te. No a la Violència Masclista” que visibilitza la implicació institucional contra les violències contra les dones.

Amb la creació dels Espais Violeta en els centres i serveis de la Universitat de València es pretén facilitar a les persones víctimes d’agressions masclistes un telèfon i un correu electrònic per tal d’obtindre accés immediat als serveis de suport que proporciona la Universitat, donar a conéixer els recursos i procediments de la Unitat d’Igualtat en la prevenció, detecció i seguiment dels casos de violència masclista, proporcionar acompanyament a les persones que ho sol·liciten mitjançant personal voluntari format i acostar l’actuació de la Unitat d’Igualtat als centres i serveis universitaris.

Telèfon de contacte: 96 162 55 55

Correu electrònic: espaivioleta@uv.es