• Demà dia 1 obrirem a les 10 hores

31/07/17

Demà dia 1 obrirem a les 10 hores

La Biblioteca Històrica obrirà demà dia 1 i dijous 3 d'agost a les 10 hores per problemes de subministrament elèctric.

Disculpen les molèsties.

• Entrada a la Biblioteca Històrica a l'agost

27/07/17

Entrada a la Biblioteca Històrica a l'agost

L'entrada a la Biblioteca Històrica a l'agost (del 1 al 4 i del 28 al 31) serà per la porta de la Plaça del Patriarca.

• Últim incunable digitalitzat en Somni

21/07/17

Últim incunable digitalitzat en Somni

Vincent, de Beauvais, ca. 1190-1264
    Speculum naturale. [Argentinae : Typ. Jac. de Voragine: "Legenda aurea"(C.6423), c. 1481] (Signatura: BH Inc. 020)

• Últim document digitalitzat en Somni

21/07/17

Últim document digitalitzat en Somni

Cañas, Eusebio

Oracion funebre en las ... exequias : que con assistencia de la ... Comunidad de los RR.PP. Agustinos ... celebraron en la iglesia parroquial del Sr. San-Tiago, de la ciudad de Orihuela, en el dia 28 de septiembre del año 1762 à la V. Virgen la H. Antonia Carrovèr de San Agustin, beata professa de la misma Orden, sus mas afectos sobrinos / la predicò el R.P. Eusebio Cañas ... ; lo dan a luz los sobrinos ... y el Dr. D. Francisco Masseres y Timòr ... En Orihuela : Por Joseph Vicente Alagarda y Eysarch ..., 1763 (Signatura: BH Var. 367(06)

• La Biblioteca Històrica obri de nou

20/07/17

La Biblioteca Històrica obri de nou

La Biblioteca Històrica de la Universitat de València ha obert de nou les seues portes després d'un trasllat intern de fons bibliogràfics que, al llarg d'un mes, ha canviat la ubicació de 105.000 llibres, tots ells, llibres molt valuosos, impresos i manuscrits entre el segle XV i el segle XX, que conformen sens dubte, el patrimoni més valuós de la Universitat de València, tant des del punt de vista cultural com des del punt de vista econòmic.

• Últim document digitalitzat en Somni

18/07/17

Últim document digitalitzat en Somni

València (Arxidiòcesi). Arquebisbe (1800-1813: Joaquín Company)