Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

Actualment, la configuració dels perfils de la xarxa social X és molt semblant a la configuració dels comptes de tipus pàgina en Facebook. Amb el mateix objectiu que en Facebook, s’han de col·locar els elements següents obligatòriament en l’editor de perfils de X per identificar homogèniament els òrgans, serveis o unitats de la Universitat de València:

  1. Avatar. Logotip institucional representatiu de l’òrgan, servei o unitat que utilitzarà, no solament en la seua web corporativa, sinó en tots els comptes en xarxes socials en què tinga presència. La UWM proporciona els logotips institucionals amb el format més apropiat per a cada xarxa social. No són permesos logotips que no tinguen l’ autorització expressa d’aquest servei (vegeu http://links.uv.es/aIf9rFm).
  2. Nom curt. Disseny segons criteri comentat en el capítol I.
  3. Nom llarg.
  4. Descripció breu de l’òrgan, servei o unitat.
  5. Imatge capçalera. Atès que aquest element simbolitza la institució, es recomana, o bé utilitzar una foto amb bona qualitat (en termes d’enquadrament, il·luminació, etc.) de l’edifici on se situa la institució, o una imatge representativa de la seua activitat o temàtica.

El procés de configuració dels comptes de X és encara molt més senzill que en la xarxa social Facebook. La figura 4 mostra la localització dels camps més importants comentats anteriorment en el cas del compte corresponent a la Facultat de Química.
Imatge corporativa Twitter
Figura 4. Localització de camps singulars que cal completar en configuració compte X

Finalment, cal recordar que en compliment de l'article 30 del Reglament d'ús dels recursos relacionats amb les tecnologies de la informació i les comunicacions de la Universitat de València, és obligatori destacar que s'ha d'incloure en la pàgina o perfil de totes les xarxes socials en què es tinga presència institucional la informació relativa a la identificació de l'òrgan, servei o unitat, la finalitat de la seua presència en xarxes socials, l'enllaç de la web institucional i, finalment, l'enllaç web de la descripció de les polítiques de privacitat.