University of Valencia logo Logo Libraries and Documentation Service Logo del portal

Descripció del servei

Les biblioteques de la Universitat de València oferixen sessions de formació segons les necessitats d'un grup d'usuaris. Aquestes sessions de "formació a la carta" podran consistir en:

  • Sessions sobre temes programats per les biblioteques però en dates i hores distintes a les ofertes.
  • Sessions sobre temes no contemplats en la programació de les biblioteques, relacionades amb un tema o recurs d'informació, per exemple: fonts d'informació sobre botànica o biodiversitat

Destinataris

Les sessions de formació a la carta podran sol·licitar-se per:

  • PDI, tant per a la seua formació personal com per a grups d'estudiants en els quals imparteixen assignatures.
  • Estudiants
  • PAS

Per a impartir una sessió a la carta es requereix un mínim de 5 persones. Per a un nombre inferior d'usuaris contacte amb la biblioteca.

Sol·licitud

S'ha de sol·licitar la sessió a la Biblioteca del Jardí Botànic almenys amb una setmana d'antelació. El personal de la biblioteca es posarà en contacte amb el sol·licitant per a concretar la petició i confirmar la sessió. Les sessions de formació es podran impartir en les biblioteques o en aules del centre.