S'ha presentat al Consell de Govern de l’1 de febrer de 2022 l'informe de la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions de la Universitat de València del curs 2020-2021.
Les principals xifres del funcionament de la bústia en aquest curs són: s'han rebut un total de 2.148 comunicacions (queixes, suggeriments i felicitacions), de les quals s'han admès 2.032, que es desglossen en funció del tipus de comunicació en: queixes (80,1%), felicitacions (12,9%) i suggeriments (7%).
D'acord amb el perfil d'usuari, el col·lectiu que més comunicacions ha presentat és l'alumnat (un 89,3%). Respecte al gènere, el 70,3% de les persones usuàries han sigut dones.
Finalment, segons el tipus de causa el 55,9% de les comunicacions està relacionat amb les qüestions acadèmiques, seguit del 8,4% relatiu a la gestió. Destaca el 19,7% de comunicacions rebudes en les quals la persona usuària no ha especificat la causa concreta i s'han atribuït a altres causes.
El Servei d'Anàlisi i Planificació ha publicat el document, que és accessible a la comunitat universitària, en la seua pàgina web.