Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Investigadora

Presentació

La Universitat de València participa activament en multitud d'iniciatives internacionals de caràcter científic i tecnològic. En aquest àmbit, destaca especialment el Programa Marc de Recerca i Innovació de la Unió Europea Horitzó 2020 (2014-2020), sent una prioritat estratègica per a la Universitat de València l'increment substancial de la participació en aquests programes.

Amb aquest objectiu, el Servei d'Investigació i Innovació (depenent funcionalment del Vicerectorat d'Investigació i del Vicerectorat d'Innovació i Transferència) desenvolupa funcions de difusió, assessorament, gestió i justificació de les diferents convocatòries de finançament públic de caràcter internacional a través de la seua Secció d’R+D+I Internacional, que és el punt de contacte i suport dels investigadors i de les estructures de recerca interessats a participar en un projecte de recerca finançat per la Comissió Europea. El telèfon és el 96-3983621 i l'adreça electrònica operuv@uv.es.

@oper_uv en Twitter           Eurorecerca en Facebook