Universitat de ValènciaRecerca i Transferència Logo del portal

FORTHEM Mentory in Research

  • 18 de desembre de 2023
FORTHEM Mentory in Research

Oberta la convocatòria de participació al programa Mentory in Research fins al 31-12-2023

FORTHEM European University Alliance és un projecte cofinançat per la Unió Europea a través d’Horitzó 2020 que facilita la cooperació de les universitats membres amb esdeveniments i oportunitats adreçats a personal investigador, professors i estudiants.

En aquest sentit, naix l’Acadèmia FORTHEM per a investigadors novells que té oberta fins al 31 de desembre de 2023 la seua convocatòria per al programa Mentory in Research. Es poden presentar-hi candidats per a participar com a mentor/a o com a alumne/a mentoritzat/da, pertanyents a les universitats integrants de FORTHEM, com és el cas de la Universitat de València.

Per mitjà d’aquest programa, els participants interactuaran amb altres investigadors com a part de la mentoria o formant part d’un grup on un o més investigadors experimentats interactuaran amb menys experimentats, intercanviant experiències i proporcionant orientació professional. La base de les interaccions és la confidencialitat.

Qui pot ser mentor? Investigadors amb experiència, postdoctorats i estudiants de doctorat.

Qui pot ser alumne? Postdoctorands, estudiants de doctorat i de màster.

La durada del programa és d’un any, de gener fins a desembre de 2024, en la modalitat online. Durant el transcurs, se celebrarà al mes de maig de 2024 un bootcamp (presencial o online).

Si estàs interessat/da, tens tota la informació en aquest enllaç, on també podràs omplir el formulari de sol·licitud.