Logo de la Universitat de València Logo Recerca i Transferència Logo del portal

Webinari de suport als candidats d’Starting Grant 2027 de l’ERC

  • 17 de juliol de 2026
ERC Starting Grant Webinar

29 de juliol, de 10:00 a 12:00 (online)

L’Oficina Europea de la FECYT del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats celebrarà un webinari informatiu online adreçat al personal investigador que estiga preparant una proposta per a la convocatòria 2027 d’Starting Grants de l’European Research Council (ERC) sota Horitzó Europa (2021-2027).

La convocatòria obrirà previsiblement el 22 de juliol de 2026, amb acabament del termini de presentació de propostes el 14 d’octubre de 2026 a les 17 h. (hora local de Brussel·les).

El webinari tindrà lloc en línia el proper 29 de juliol, de 10 a 12 h.  Inscripció.

Se centrarà en els temes següents:

  • Novetats del programa de treball 2027
  • Característiques i requisits de la convocatòria
  • Procès i criteris d’avaluació
  • Aspectes clau per a la preparació d’una proposta competitiva
  • Serveis de suport nacional al sol·licitants

Des d’aquesta Secció d’R+D+I Internacional del Servei de Transferència i Innovació de la Universitat de València t’oferim el nostre suport si estàs preparant la teua candidatura d’Starting Grant amb la UV com a institució d’acollida. Contacta’ns en sti.internacional@uv.es, telèfon 96-3983621.