La Política de Qualitat d´UVdiscapacitat es basa en els següents principis:
Enfocament a les persones usuàries:
- Atendre i satisfer les necessitats del PDI, PAS i l’estudiantat de la UV, complint els requisits establerts en les normatives i condicions vigents, així com l’esforç per superar les expectatives.
Gestió de les relacions:
- Gestionar i mantenir relacions amb les parts interessades (persones usuàries, participants en el voluntariat, entitats, fundacions, etc.).
Presa de decisions basada en l’evidència:
- Prendre decisions de millora basades sempre en l’anàlisi i l’avaluació de dades.
Millora:
- Comprometre’s amb la millora contínua.
Enfocament a processos:
- Administrar els processos i les seues interrelacions com un sistema coherent per aconseguir els objectius de qualitat de manera eficaç i eficient.
- Garantir una correcta organització i comunicació de les activitats ofertes, fent servir les noves tecnologies de la informació.
Compromís de les persones:
- Comptar amb persones competents, capacitades i compromeses.
Lideratge:
- Supervisar la correcta realització de les activitats d’informació, assessorament i suport, atenent als objectius i les necessitats identificades.