La Universitat organitza un webinar que analitza la conducta suïcida en adolescents

  • Press Office
  • October 25th, 2022
 
Esther González
Esther González

La Càtedra Lluís Amigó de la Universitat de València ofereix aquest dijous 27 d’octubre a les 15 hores un seminari online que analitza la conducta suïcida en adolescents. El webinar serà impartit per Esther González, especialista en Psicologia Clínica. L'assistència és gratuïta, però es requereix inscripció prèvia.

La sessió s’emmarca dins del Màster propi en Avaluació, Prevenció i Intervenció d'Adolescents amb Risc i violència filio-parental (MEPIAR) —de la Càtedra Luis Amigó i la Universitat de València—, que organitza anualment, durant les dates prèvies a l'inici del curs, una xarrada online sobre diferents problemàtiques que afecten xiquets, xiquetes i joves en situació de risc.

En aquesta ocasió, el webinar girarà al voltant dels comportaments suïcides en població adolescent. L'objectiu és dotar a les persones assistents d'uns coneixements bàsics que els permeten entendre millor aquestes conductes i el seu maneig. Per a això, es dialogarà sobre diferents aspectes al voltant d'aquest fenomen en la població adolescent, com les creences errònies i els prejudicis, la importància de saber identificar situacions de risc i comunicar-les, els límits de la intervenció, temors a l'hora de fer front a aquestes situacions, o les actituds i habilitats necessàries per a actuar de manera adequada.

El seminari online serà impartit per Esther González Jiménez, llicenciada en Psicologia i especialista en Psicologia clínica via PIR, amb més de 20 anys d'experiència en l'àmbit de la Salut Mental, tant en la pràctica pública com privada. La conferenciant ha treballat en intervenció en crisi i conducta suïcida tant en l'àmbit hospitalari, com extra hospitalari. Actualment treballa com a adjunta de Psicologia Clínica en un Centre de Salut Mental que pertany a la Gerència d'Atenció Especialitzada de Toledo, del Servei de Salut de Castella-la Manxa (SESCAM).

Accés al formulari d’inscripció.