
Les jornades tindran lloc presencialment a l'Edifici de Rectorat de la Universitat de València els dies 1 i 2 de juny de 2023.
Continguts
- Visió general de les principals polítiques de la UE que cal tenir en compte per a un adequat enfocament de les propostes i per a aconseguir que el seu impacte tinga un major abast.
- Actualització de les novetats més destacades sobre els topics i àrees de tots els clústers del Pilar II - Reptes Globals i Competitivitat Industrial Europea del programa Horitzó Europa, inclosos els partenariats i missions associats, i revisió de l’EIC-Pathfinder, instrument de finançament de la innovació d'alt risc dins del Pilar-III d'HE.
- Quant als aspectes pràctics, es faran dues sessions taller:
- Taller sobre Pla de gestió de dades. Es proporcionaran orientacions útils sobre com presentar un Data Management Plan, ressaltant diferents aspectes tècnics i de gestió que cal tenir en compte. Es presentarà l'ús d'una eina concreta, ARGOS. Serà impartido per Cristina Tomás, directora del Servei de Biblioteques i Documentació de la UV.
- Taller sobre Informes d'avaluació de les propostes (ESR). A partir de l'anàlisi de casos reals, s’explicaran detalladament els criteris d'avaluació de la CE i com orientar les propostes per a satisfer-los i evitar els errors més freqüents. Serà impartit per Marina Martínez, Horizon Europa Programme Officer, Oficina del CDTI a Brussel·les (SOST).
Destinataris de les jornades
Investigadors/es i personal involucrat en la gestió de la recerca i la innovació de la Universitat de València, així com altres entitats no acadèmiques (municipalitats, administració pública, associacions i fundacions, infraestructuras, museus…) i empreses interessades a participar en projectes d'HE amb la UV .
Programa i Registre
Per formalitzar el registre, s'ha d'enviar un correu electrònic a sti.internacional@uv.es , indicant:
- Nom i cognoms.
- Grup de recerca i/o departament de la UV o entitat/empresa (càrrec i tipus d'entitat ).
- Clústers del Pilar 2 d'Horitzó Europa en què es tenen interès.
- Programa de la jornada