Foto | Nom i cognoms | Adreça | + info | Biografia |
---|---|---|---|---|
ALBA ROBLES, JOSE LUIS |
---------------------------------------------- Dr. José Luis Alba Robles Universitat de València www.ibercrima.org TF: +34-615. 333.754 skype: ellalagartodejaen -------------------------------------- |
|||
ALONSO PLA, FRANCISCO Director/a d' Institut Universitari |
||||
ALVAREZ SOLVES, JOSE OCTAVIO |
Facultad de Psicología Departamento de Psicología Social Despacho F416 Avda. Blasco Ibañez 21 46010 Valencia Tutorías previa cita por e-mail (9616) 25526 |
|||
AMIGO BORRAS, SALVADOR |
(9638) 64479 |
|||
ANDREU VAILLO, YOLANDA |
(9638) 64389 |
|||
ARNAEZ SAMPEDRO, SANDRA |
||||
ATIENZA GONZALEZ, FRANCISCO L Director/a Titulacio Master Oficial Delegat/Delegada Rector/A Per a la Salut Psicosocial |
(9638) 64398 |
|||
BAÑOS RIVERA, ROSA MARIA |
Biografia | |||
[Biografia, versió en valencià] |
||||
BADENES RIBERA, LAURA Director/a Titulacio Master Oficial Director/a de Departament |
Despatx M-106 Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament, Facultat de Psicologia Av. Blasco Ibañez, 21, València, 46010 (9638) 83559 |
Biografia | ||
[Biografia, versió en valencià] |
||||
BAIXAULI GALLEGO, ELENA |
64457 |
|||
BELEÑA MATEO, M.ANGELES |
(9639) 83496 |
|||
BELLVER PEREZ, ASCENSION |
||||
BISETTO PONS, DAVID FAUSTO |
||||
BISETTO PONS, DAVID FAUSTO |
||||
BLASCO GONZALEZ, M.PILAR |
||||
BOSO SEGUI, PATRICIA |
963393880 |
|||
CABEZUDO DE LA MUELA, M.ISABEL |
||||
CANTERO LOPEZ, MARIA JOSE |
(9639) 83468 |
Biografia | ||
[ Traducció automàtica ] María José Cantero López és Professora Titular del Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació de la Universitat de València (UV) des de l'any 2001 i membre de la Càtedra de Joventut de la UV. Forma part del grup d'investigació en Desenvolupament Òptim GIDOP de la UV, i és la responsable de dues de les seues línies d'investigació: 1) la línia “Vinculacions Afectives” centrada en l'estudi de la formació, desenvolupament i pèrdua dels vincles afectiu, en la seua avaluació i en el disseny d'intervencions promotores de vinculacions afectives saludables i 2) la línia en "Parentalidad i desenvolupament òptim” els objectius del qual són estudiar les competències parentals bàsiques per a promoure un desenvolupament òptim en la infància i l'adolescència i dissenyar intervencions optimizadoras. Fruit de la seua activitat investigadora, ha presentat nombroses ponències, comunicacions i/o posters a reunions científiques, principalment, de caràcter internacional i ha publicat més de 40 articles en revistes nacionals i internacionals d'impacte. Ha dirigit i/o participat en diferents projectes finançats en convocatòries públiques, dels quals la majoria són projectes competitius de caràcter nacional. La seua activitat docent se situa, principalment, en l'àrea de Psicologia del Desenvolupament i dins d'aquesta en l'àmbit del desenvolupament afectiu i social. [Biografia, versió en castellà] |
||||
CAPAFONS BONET, ANTONIO |
Facutat de Psicologia i Logopèdia, despacho N221. Avda. Blasco Ibañez, 21 46010 Valencia (España) (9638) 64393 |
Biografia | ||
[Biografia, versió Antonio *Capafons Bonet, catedràtic d'universitat (Universitat de València, Espanya) i director/assessor de la Clínica de *Psicologia de la Universitat de València (*Fundació *Lluis *Alcanyís), és especialista en tractaments psicològics i hipnosis, Psicòleg Especialista en Psicologia Clínica, i autor de diferents publicacions nacionals i internacionals sobre diversos temes relacionats amb la hipnosi i tractaments psicològics. Actualment està investigant sobre avaluació i modificació de les actituds cap a la hipnosi, sobre les aplicacions clíniques del Model de València d'Hipnosi Desperta, i les propietats psicomètriques i adaptacions internacionals de les Escales de València d'Actituds i Creences cap a la hipnosi, de tot això és el creador. Les seues trajectòries investigadora i professional en l'àmbit de la hipnosi han sigut premiades per la divisió 30 (*Society *of *Psychological *Hypnosis) de la *American *Psychological *Association (2007 -investigació- i 2011 -aplicacions professionals-), i per la *American *Journal *of *Clinical *Hypnosis, de la qual va rebre, al costat d'altres autors, el premi *Clark *Hull en 2012 per la publicació de l'adaptació als EUA de l'Escala de València de Creences i Actituds Cap a la Hipnosi, versió Client. Així mateix, la Comissió Nacional Avaluadora de l'Activitat Investigadora ha aprovat sis sexennis d'investigació que avalen 36 anys d'investigació sobre hipnosi i tractaments psicològics. És *Fellow de la *Society *for *Clinical *and Experimental *Hypnosis, i membre de la *British *Society *of *Clinical *and *Academic *Hypnosis, societats constituents de la *International *Society *of *Hypnosis, i de la *European *Society *of *Hypnosis. Ha sigut fundador i actual responsable del Grup de Treball d'Hipnosi Psicològica del Col·*legi Oficial de *Psicòlegs de la Comunitat Valenciana (Espanya), i és membre fundador i actual vice president (després de 8 anys de ser president) de l'Associació per a l'Avanç de la Hipnosi Experimental i Aplicada. És, així mateix, membre fundador i ha sigut president de la Societat Espanyola per a l'Avanç de la Psicologia Clínica i de la Salut, Segle XXI. També és membre fundador de la *Society *for *Interdisciplinary Placebo *Studies (*SIPS). Finalment, és Col·legiat d'Honor del Col·legi de la Psicologia de Las Palmas, i Membre Honorari del *Tri *Hita *Karana *Research *Center (*THK *Research *Center) Bali (Indonèsia). en valencià] |
||||
CARBAJO ALVAREZ, EVA |
||||
CARO GABALDA, ISABEL M |
Profesora Isabel Caro Gabalda Catedrática del Área de Personalidad, Evaluación y Tratamientos Psicológicos Universidad de Valencia Facultad de Psicología Avda. Blasco Ibáñez, 21 46010 (9639) 83487 |
|||
CASTILLA LOPEZ, DIANA VIRGINIA |
Universidad de valencia. Facultad de Psicología. Despacho N 316. Avda. Blasco Ibáñez, 21. 46010 València. SPAIN (9638) 64394 |
Biografia | ||
La Dra. Diana Castilla López, és Professora Titular en la Facultat de Psicologia, adscrita al departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics de la Universitat de València. Vaig cursar la llicenciatura de Psicologia per la Universitat de València i el doctorat per la Universitat Jaume I de Castelló (2014), on va obtindre el premi extraordinari de doctorat. Va ser investigadora del grup de recerca Labpsitec de la universitat Jaume I (2005-2022). En l'actualitat lidera el grup de recerca "SAEM-TIC, Tecnologías para la Salud Mental", de la Universitat de València. La seua principal línia de recerca és l'ús de les Tecnologies de la Informació i Comunicació a l'àmbit de la Psicologia Clínica i de la Salut. Des de 2005, ha participat en el disseny, desenvolupament i validació clínica de diferents tecnologies en nombrosos projectes de recerca (locals, nacionals i europeus) així com en diferents contrates d'investigació (art. 83 L.O.U.) amb entitats públiques i privades. Com a resultat d'aquesta activitat, posseeix 15 registres de propietat intel·lectual i industrial sobre diferents tecnologies d'avaluació i intervenció psicològica. Entre elles és co-creadora de l'APP "Monitor de Dolor" una app validada per a la telemonitorización dels pacients amb dolor crònic, distingida amb premis com a "millor APP sanitària 2018" i "millor APP en medicina 2019". |
||||
CASTILLO FERNANDEZ, ISABEL MARIA |
||||
CASTRO CALVO, JESUS Responsables de Gestio Academica Coordinador/a Practiques Ext Centre |
(9639) 83395 |
|||
CEBOLLA MARTI, AUSIAS JOSEP Coordinador/a de Mobilitat |
Dep. de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics Universitat de València València Avd/ Blasco Ibañez 21, 46010 (9638) 64407 |
Biografia | ||
Ausiàs Cebolla i Martí, llicenciat en Psicologia per la Universitat de València (Espany a) (1996) i Doctor per la Universitat de València (any 2007). Actualment treballa com a professor ajudant doctor a la Facultat de Psicologia, adscrit al Departament de personalitat, avaluació i tractaments psicològics de la Universitat de València. Membre del grup de recerca LABPSITEC (www.labpsitec.uji.es) des de l'any 2007. Les seues àrees d'investigació son mindfulness i meditació (tant a nivell d'eficacia en les intervencions com la recerca sobre els mecanismes), realitat virtual, psicologia positiva, i estils de vida saludables. Ha participat en projectes de recerca locals, estatals, i internacionals. Ha participat en múltiples publicacions científiques en revistes d'alt impacte i ha participat en congresos nacionals i internacionals. Està especialment interesat en establir ponts entre la meditació i la psicologia positiva. En esta línea, ha co-disenyat el protocol anomenat Entrenament en benestar basat en pràctiques contemplatives. |
||||
CEREZO JIMENEZ, M.ANGELES |
(9638) 64475 |
|||
CHOLIZ MONTAÑES, MARIANO JESUS |
(9638) 64853 |
|||
COLLADO NAVARRO, CARLOS DAVID |
||||
CORTES TOMAS, MARIA TERESA |
||||
COSTA FERRER, RAQUEL |
(9639) 83249 |
|||
COTOLI CRESPO, M.AMPARO |
(9638) 64413 |
|||
DASI VIVO, CARMEN |
(9639) 83557 |
Biografia | ||
Professora titular del Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València, del que he estat directora entre els anys 2011 i 2018. Els meus interessos quant a recerca s'han centrat tant en aspectes de tipus metodològic com a bàsic i aplicat. En el metodològic, destacar la participació en el desenvolupament de bases de dades normatius de fragments i arrels de paraules espanyoles (amb els seus corresponents indicadors) per ser usats en experimentació amb tasques de completat d'estímuls verbals. També és important el desenvolupament de formes curtes de diferents versions d'algunes de les escales de Wechsler per avaluar el rendiment intel·lectual tant en nens (WISC) com en adults normals i amb diagnòstic d'esquizofrènia (WAIS). La recerca bàsica s'ha centrat en l'experimentació sobre el funcionament de diferents aspectes de la memòria humana (memòria de treball, memòria implícita,...) tant en població normal com a clínica. La recerca aplicada s'ha desenvolupat en població amb diagnòstic d'esquizofrènia amb l'objectiu de desenvolupar i aplicar programes de millora de la seua cognició i el seu funcionament social. |
||||
DEL PUEBLO LOPEZ, PILAR |
||||
DIAZ MARTINEZ, AMELIA Coordinador/a de Programa de Doctorat |
(9638) 64411 |
|||
DOMINGUEZ CABAÑERO, ELENA MARIA |
||||
ESPEJO TORT, M.BEGOÑA |
Office F103 Facultad de Psicología Avenida Blasco Ibáñez, 21 46010 Valencia 0034963864503 |
Biografia | ||
Professora titular des de 2004. Interessos investigadors: elaboració, adaptació i validació d'instruments d'avaluació, models d'equacions estructurals, consum d'alcohol en adolescents, avaluació de programes de prevenció selectiva en consum d'alcohol |
||||
ETCHEMENDY KASTEN, ERNESTINA |
(9638) 64409 |
|||
FERRANDIZ BOIX, JAIME |
||||
FERRERES TRAVER, ADORACION |
(9638) 64585 |
|||
FUENTES DURA, INMACULADA |
||||
GALIANA LLINARES, LAURA Secretari/a de Departament |
Despatx F-107 Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament, Facultat de Psicologia Av. Blasco Ibañez, 21, València, 46010 (9638) 64505 |
Biografia | ||
Laura Galiana Llinares, diplomada en Magisteri, Especialitat en Llengua Anglesa amb Premi Extraordinari Final de Carrera (2005), llicenciada en Psicologia amb Premi Extraordinari Final de Carrera (2010), Màster en Psicogerontologia (2012) i Doctora en Atenció Sociosanitària a la Dependència i Promoció a l'Autonomia amb Premi Extraordinari de Doctorat (2015). Actualment treballa com a Professora Titular al Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament de la Universitat de València. És membre del grup de recerca ARMAQoL, centrat en la recerca i aplicació de metodologia avançada a la qualitat de vida. Les seues àrees d'investigació inclouen models d'equacions estructurals i l'aplicació d'aquests a àmbits com qualitat de vida professional, cures pal·liatives o envelliment, entre d'altres. En aquests àmbits ha participat en projectes de recerca locals (Biomed, Valoritza i Transfereix, Universitat de València), autonòmics (Fisabio, Generalitat Valenciana), nacionals (Retos, Ministeri d'Educació i Ciència) i internacionals (GendernetPlus), on ha col·laborat amb diferents funcions: investigadora principal, investigadora tècnica. Compta amb diverses publicacions a revistes de prestigi, com ara Structural Equation Modeling, European Journal of Psychological Assessment, Journal of Pain and Symptom Management, Mindfulness o Social Indicators Research. |
||||
GANDIA SORIANO, SILVIA |
||||
GARCIA SORIANO, GEMMA |
Gemma García Soriano. Dpto de Personalidad, Evaluación y Tratamientos Psicológicos. Facultad de Psicología. Universitat de València Avda. Blasco Ibañez, 21, despacho 306. 46010 Valencia (España). (9639) 83389 |
Biografia | ||
[Biografia, versió en valencià] |
||||
GARCIA ALANDETE, JOAQUIN |
||||
GARCIA PEREZ, JOSE FERNANDO |
Departamento de Metodología de las Ciencias del Comportamiento. Facultad de Psicología. Despacho F-102 (Planta 1). Av. Blasco Ibáñez, 21. 46010 Valencia, Spain (9638) 64514 |
Biografia | ||
Fernando García és Catedràtic de Mètodes i Dissenys de Recerca en el Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament de la Universitat de València, Espanya, on porta a terme una agenda d'investigació sobre temes metodològics (estadístiques robusts,anàlisi de la potència i intervals de confiança) i tècniques per mesurar l'autoestima i lasocialització familiar. També ha dirigit investigacions que examinen la validesa transcultural del model de socialització familiar amb quatre tipologies |
||||
GIL JULIA, BEATRIZ |
(9638) 64406 |
|||
GIL LLARIO, M.DOLORES |
Despacho F-208, horario de atención de alumnos miércoles y viernes de 9 a 10:30h y de 12:30-14h http://salusex.es (9639) 83157 |
|||
GIL MONTE, PEDRO RAFAEL |
Facultad de Psicología Dep. Psicología Social Av. Blasco Ibáñez, 21 Despacho N110 (primera planta, edif. Sur) (9638) 64564 |
Biografia | ||
Dr. Pedro R. Gil-Monte was born in Tobarra (Albacete, Spain) He is the Director of the Group of Psychosocial Research on Organizational Behaviour (Unidad de Investigación Psicosocial de la Conducta Organizacional) (UNIPSICO) at University of Valencia, Spain. Currently he is Full Professor of Social and Organizational Psychology in the Department of Social Psychology at that university. He is an active research in the field of Occupational Health Psychology with over two hundred publications including scientific articles, chapters and books. Dr. Gil-Monte has developed the “Spanish Burnout Inventory” (SBI) to evaluate the levels of job burnout and the “UNIPSICO Questionnaire” to evaluate psychosocial risks at work and their consequences on workers health. Dr. Gil-Monte actively participates in research projects granted by public funds (Spanish Government), and as external adviser in education –e.g., universities- health organizations –e.g, hospitals- and companies working in other economic sectors. He serves as member of the editorial board of national and international journals of Psychology, Psychiatry, Public Health, Public Environmental Occupational Health, Management and Public Administration. He is a member of national and international scientific associations such as American Psychological Association (APA), European Academy of Occupational Health Psychology (EA-OHP), European Association on Work and Organizational Psychology (EAWOP), Society for Occupational Health Psychology (SOHP), International Coaching and Leadership Association (ICLA), Spanish Scientific Association of Social Psychology (SCEPS), Valencian Society of Psychology (SVP), Academic Division of the Spanish Society of Psychology, Researchers Net on Psychosocial Factors at Work (RIFAPT A.C, Mexico). Awards and distinctions: Government of Jalisco (Mexico, 2008), which recognizes his collaboration to evaluate psychosocial risks in prison employees. RIFAPT (2010), for his contributions to the development of occupational mental health in Latin America. Fidélitas University (Costa Rica, 2010), which recognizes his contributions to Psychology. Chilean Society of Work and Organizational Psychology (SCHIPTO, 2016), recognizing his relevant contributions and research in Work and Organizational Psychology. In addition, as Director of UNIPSICO Dr. Gil-Monte has been awarded with the “Distinction 2014 to the development of researches on occupational risks prevention (Generalitat Valenciana, government of the autonomous community of Valencia). Research Interest. His research primarily involves job stress and its consequences on workers health and organizational productivity. The focus of this research has been directed at psychosocial risks at work, job burnout, bullying and depression. In addition, his interest has involved developing psychological tests and questionnaires to evaluate job burnout and psychosocial factors and risk at work. |
||||
GONZALEZ BONO, ESPERANZA Director/a Titulacio Master Oficial |
(9638) 64617 |
|||
GONZALEZ GARCIA, LORENA |
963864391 |
|||
GUILLEN BOTELLA, VERONICA |
(9638) 64386 |
|||
HERMOSIN CARPIO, M. NIEVES |
||||
HERNANDEZ PEREZ, ANTONIO |
||||
HERRERO LLARIO, JOSE |
||||
INFANZON CASES, MARIA EUGENIA |
963864457 (D) |
|||
JORDA CARRERES, EVA |
||||
LLUCH QUEVEDO, MARIA MAR |
||||
LOPEZ DOMINGUEZ, ANA |
||||
LORENTE ROVIRA, ESTER |
||||
LUCAS MOLINA, BEATRIZ Secretari/a de Departament Responsables de Gestio Academica Coordinador/a Titulacio de Grau |
(9639) 83928 |
Biografia | ||
[Biografia, versió en valencià] |
||||
LUCAS SIMON, EVA MARIA |
||||
MALONDA VIDAL, ELISABETH |
(9639) 83851 |
|||
MARCO SALVADOR, JOSE HELIODORO |
Biografia | |||
[Biografia, versió en valencià] |
||||
MARTIN FERNANDEZ, MANUEL |
||||
MARTINEZ BESTEIRO, ELVIRA |
(9639) 83434 |
|||
MARTINEZ ORTIZ, MANUELA |
(9638) 64633 |
|||
MARTINEZ SANCHIS, SONIA |
(9638) 64825 |
|||
MELIA NAVARRO, JOSE LUIS |
||||
MESA GRESA, PATRICIA Secretari/a de Departament |
(9639) 83985 |
|||
MIRAGALL MONTILLA, MARTA |
Biografia | |||
Vaig obtindre la llicenciatura en Psicologia en 2010 per la Universitat de València (UV), rebent el Premi Extraordinari de Llicenciatura. Posteriorment, vaig complementar la meua formació acadèmica amb el Màster Universitari en Avanços en Investigació i Tractaments en Psicopatologia i Salut i el Màster en Psicologia General per la UV. Al juliol de 2018 vaig obtindre el meu doctorat amb la qualificació d'Excel·lent Cum laude amb Esment Internacional. Actualment soc Professora Ajudant Doctora en el departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics (UV). Membre del grup d'investigació LABPSITEC-València (https://labpsitec.blogs.uv.es/) des de l'any 2012. A més, soc membre investigador del grup CIBEROBN "Fisiopatologia de l'Obesitat i la Nutrició" (CB06/03/0052) (Institut de Salut Carles III). La meua línia d'investigació s'emmarca dins de la psicopatologia experimental i en l'estudi dels processos emocionals i cognitius en els problemes psicològics, promoció d'estils de vida saludable, i avaluació i tractament a través de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. |
||||
MONSALVE DOLZ, VICENTE |
||||
MONTOYA CASTILLA, INMACULADA Director/a de Departament |
(9639) 83433 |
|||
MORENO RUIZ, DAVID Director/a Titulacio Master Oficial |
(9638) 64303 |
|||
MOTOS SELLES, PATRICIA |
(9638) 64517 |
|||
MUÑOZ NAVARRO, ROGER |
64660 (I) |
|||
MURGUI PEREZ, SERGIO Secretari/a de Departament |
963864193 (D) |
|||
NEBOT GARCIA, JUAN ENRIQUE |
||||
ORDOÑEZ LOPEZ, ANA |
||||
PEREZ AGUADO, OSCAR |
||||
PEREZ MARIN, ANTONIA |
(9639) 83392 |
|||
PEREZ RODRIGUEZ, SANDRA |
64391 |
|||
PINAZO HERNANDIS, SACRAMENTO |
(9639) 83027 |
|||
PITARQUE GRACIA, LUIS ALFONSO |
Dept. Metodología (despacho M107); Facultad de Psicología; Av. Blasco Ibáñez 21; 46010 Valencia (9638) 64506 |
Biografia | ||
[Biografia, versió en valencià] |
||||
PONS CAÑAVERAS, DIANA Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets |
(9638) 64674 |
|||
PONSODA TORNAL, JOSE MANUEL |
||||
REDOLAT IBORRA, ROSA |
(9638) 64636 |
|||
REL TAMARIT, EVA |
||||
RODRIGO GIMENEZ, M.FLORENCIA Secretari/a de Facultat/Secretari/a Ets |
(9639) 83559 |
Biografia | ||
[Biografia, versió en valencià] |
||||
RONCERO SANCHIS, MARIA Cap de Seccio-Servei Cap d' Iniciatives Uv Ocupacio |
(9639) 83364 |
Biografia | ||
María Roncero Sanchis es profesora titular del departamento de Personalidad, Evaluación y Tratamientos Psicológicos de la Universitat de València. Doctorada en 2011 con mención de 'Doctorado Europeo' y premio extraordinario de doctorado. Ha centrado su trayectoria investigadora en el estudio de los trastornos alimentarios, incluyendo la obesidad y la ortorexia, y el espectro del trastorno obsesivo-compulsivo. Desde que comenzó su carrera investigadora, ha participado en más de 15 proyectos de investigación competitivos I+D+i de nivel nacional y autonómico, liderando tres de ellos. Además, ha colaborado en diversos estudios internacionales, principalmente con la Dra. Janet Treasure (King's College, London) y el Dr. Guy Doron (Interdisciplinary Center, IDC, Herzliya). Cuenta con diversas publicaciones nacionales e internacionales en revistas científicas, capítulos de libro, y presentaciones en congresos. Forma parte del grupo de investigación y tratamiento de obsesiones y compulsiones (I'TOC) liderado por la Dra. Amparo Belloch. Ejerce la docencia universitaria desde el año 2008 en distintas universidades. Ha colaborado en más de 10 proyectos de innovación educativa, liderando cuatro de ellos, y publicado diversos materiales docentes. En la actualidad es coordinadora del área de formación del servicio de empleo de la Universitat de València, UVocupació. |
||||
RUIZ RUIZ, JUAN C Coordinador/a Curs |
Departamento Metodología de las CC. del Comportamiento. Despacho: F-110 Facultad de Psicología 963864414 |
Biografia | ||
[Biografia, versió en valencià] |
||||
SALES GALAN, ALICIA |
Facultad de Psicología Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación-Despacho F-422 (4ºpiso) Avda.Blasco Ibáñez, 21-46010 Valencia (9639) 83992 83992 |
|||
SALVADOR FERNANDEZ-MONTEJO, OTILIA ALICIA |
||||
SAMPER GARCIA, PAULA Director/a de Departament |
(9639) 83537 |
|||
SAN MIGUEL SEGURA, NOEMI |
||||
SCHOEPS -, KONSTANZE Coordinador/a Curs Secretari/a de Departament |
(9639) 83497 |
|||
SERRANO ROSA, MIGUEL ANGEL |
(9639) 83456 |
|||
SILVA SILVA, CASTORA |
||||
TOMAS MIGUEL, JOSE MANUEL Director/a Titulacio Master Oficial |
(9638) 64504 |
|||
TORTOSA GIL, FRANCISCO |
(9639) 83501 |
|||
TUR PORCAR, ANA MARIA |
(9638) 64562 |
Biografia | ||
ARTICLES PUBLICATS Carlo, G., Samper, P., Malonda, E., Mestre, A. L., Tur‐Porcar, A. M., & Mestre, M. V. (2022). Longitudinal paths between parents' use of rewards and young adolescents' moral traits and prosocial behaviors. Journal of Adolescence, 94(8), 1096-1107. https://doi.org/10.1002/jad.12086 Cuartero, N., & Tur, A. M. (2021). Emotional intelligence, resilience and personality traits neuroticism and extraversion: predictive capacity in perceived academic efficacy. Nurse Education Today, 102, 104933. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2021.104933 Tur-Porcar, A. M. & Llorca-Mestre, A. & Mestre-Escrivá, V. (2021). Agresividad, inestabilidad y educación socioemocional en un entorno inclusivo (Aggressiveness, instability and socioemotional education in an inclusive environment). Comunicar, 66, 45-55. https://doi.org/10.3916/C66-2021-04 | Tur Porcar, A. M., Cuartero Monteagudo, N., Gea-Caballero, V., & Juárez-Vela, R. (2020). Resilience Scale Psychometric Study. Adaptation to the Spanish Population in Nursing Students. International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(12), 4602. https://doi.org/10.3390/ijerph17124602 Tur-Porcar, A. M. & Ribeiro, D. (2020). The Role of Emotions and Motivations in Sport Organizations. Frontiers in Psychology, 11, 842-849 https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.00842 Ana M. Tur-Porcar, Laura Hernando y Anna Llorca Mestre (2019). La difusión del conocimiento científico a través de las revistas de la International Association of Applied Psychology (IAAP). Revista de Historia de la Psicología, 40(2), 42-53. https://doi.org/10.5093/rhp2019a8 Ana M. Tur-Porcar, Anna Doménech y Javier Jiménez (2019). Eficacia académica percibida, crianza, uso de internet y comportamiento en la adolescencia. Journal: Revista Latinoamericana de Psicología, 51(1), 38-47 http://dx.doi.org/10.14349/rlp.2019.v51.n1.5 Ana M. Tur-Porcar, Javier Jiménez-Martínez, & Vicenta Mestre-Escrivá (2019). Substance Use in Early and Middle Adolescence. The Role of Academic Efficacy and Parenting. Psychosocial Intervention, 28, 139-145. https://doi.org/10.5093/pi2019a11 Soriano, D. R., Martínez-Climent, C., & Tur-Porcar, A. M. (2018). Innovation, knowledge, judgment and decision-making as virtuous cycles. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 24(6), 1063-1064. Malonda, E., Llorca, A., Tur-Porcar, A., Samper, P., & Mestre, M. (2018). Sexism and Aggression in Adolescence—How Do They Relate to Perceived Academic Achievement?. Sustainability, 10(9), 3017. https://doi.org/10.3390/su10093017 Ana Tur-Porcar, José M. Merigó, Norat Roig-Tierno, Alicia Mas-Tur, and John Watt (2018). A bibliometric overview of the Journal of Psychology between 1936 and 2015. The Journal of Psychology, 52(4), 199–225. https://doi.org/10.1080/00223980.2018.1440516. Ana Tur-Porcar, Anna Doménech, y Mª Vicenta Mestre (2018). Vínculos familiares e inclusión social. Variables predictoras de la conducta prosocial en la infancia, Anales de Psicología, 34 (2), 340-348. http://dx.doi.org/10.6018/analesps.34.2.308151 Carlo, G., Samper, P., Malonda, E., Tur-Porcar, A., Davis, A. (2018). The Effects of Perceptions of Parents’ Use of Social and Materials Rewards on Prosocial Behaviors in Spanish and U.S. Youth. Journal of Early Adolescence, Vol. 38(3) 265-287. DOI: 10.1177/0272431616665210 Tur-Porcar, A. (2017). Parenting Styles and Internet Use. Psychology & Marketing, 34, 1016–1022. https://doi.org/10.1002/mar.21040 Malonda, E., Tur-Porcar, A., & Llorca, A. (2017). Sexismo en la adolescencia: estilos de crianza, división de tareas domésticas, conducta prosocial y agresividad. Revista de Psicología Social, 32, 333-361. http://dx.doi.org/10.1080/02134748.2017.1291745 Tur-Porcar, A., Mas-Tur, A., & Belso, J. A. (2017). Barriers to women entrepreneurship. Different methods, different results?. Quality & Quantity, 51(5), 2019-2034. DOI: 10.1007/s11135-016-0343-0 Tur-Porcar, A., Llorca, A., Malonda, E., y Mestre, V. (2016). Empatía en la adolescencia. Relaciones con razonamiento moral prosocial, conducta prosocial y agresividad. Acción Psicológica, 13(2), 3-14. https://doi.org/10.5944/ap.13.2.17802 Mas-Tur, A., Tur-Porcar, A. & Llorca, A. (2016). Social Media Marketing For Adolescents. Psychology & Marketing, 33(12), 1119–1125. https://doi.org/10.1002/mar.20947 Tur-Porcar, A., Mestre, V. y Llorca, A. (2015). Estilos parentales. Análisis psicométrico en dos estudios en población española. Anuario de Psicología/The UB Journal of Psychology, 45(3), 347-359. http://revistes.ub.edu/index.php/Anuario-psicologia/article/view/14648 Mestre, V., Carlo, G., Samper, P., & Tur-Porcar, A. (2015). Psychometric Evidence of a Multidimensional Measure of Prosocial Behaviors for Spanish Adolescents. Journal of Genetic Psychology, 176(4), 260-271. https://doi.org/10.1080/00221325.2015.1052726 Mas-Tur, A., Pinazo, P., Tur-Porcar, A. M., & Sánchez-Masferrer, M. (2015). What to avoid to succeed as an entrepreneur. Journal of Business Research, 68(11), 2279-2284. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.06.011 Rey-Martí, A., Tur-Porcar, A., & Mas-Tur, A. (2015). Linking female entrepreneurs’ motivation to business survival. Journal of Business Research, 68(4), 810-814. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2014.11.033. Mestre, V., Mesurado, B., Tur-Porcar, A. Samper, P., Richaud, C. (2014). Adaptación y validación en población española de la Escala de Expectativa de los hijos adolescentes sobre la reacción de sus padres frente al comportamiento prosocial y antisocial. Universitas Psychologica, 12(4), 61-69. http://hdl.handle.net/11336/33462 Mesurado, B.; Richaud, M. C.; Mestre, V.; Samper, P.; Tur-Porcar, A.; Morales, S. A.; Viveros, E. F. (2014). Parental Expectations and Prosocial Behavior of Adolescents From Low-Income Backgrounds: A Cross-Cultural Comparison Between Three Countries Argentina, Colombia, and Spain. Journal of Cross-Cultural Psychology, 45(9), 1471-1488. https://doi.org/10.1177/0022022114542284 Carlo, G.; Mestre, V.; McGinley, M. M.; Tur-Porcar, A.; Samper, P.; Opal, D. (2014). The Protective Role of Prosocial Behaviors on Antisocial Behaviors: The Mediating Effects of Deviant Peer Affiliation. Journal of Adolescence, 37(4), 359-366. http://dx.doi.org/10.1016/j.adolescence.2014.02.009 Tur-Porcar, A.; Metre, V.; Samper, P.; Malonda, E.; Llorca, A. (2014). Programa de educación de las emociones: la con-vivencia. Evaluación de su eficacia en la conducta prosocial. International Journal of Developmental and Educational Psychology, 2(1), 593-599. http://hdl.handle.net/10662/1938 Tur-Porcar, A. (2014). Crianza, competencia parental y su relación con el desarrollo de los hijos. Revista Mexicana de Investigación en Psicología, 6(2), 186-191. http://www.medigraphic.com/pdfs/revmexinvpsi/mip-2014/mip142i.pdf Richaud, M. C., Mestre, V., Lemos, V., Tur-Porcar, A., Ghiglione, M. y Samper, P. (2013). La influencia de la cultura en los estilos parentales en contextos de vulnerabilidad social. Avances en Psicología Latinoamericana, 31(2), 419-431. http://hdl.handle.net/11336/19152 Carlo, G., Mestre, V., McGinley, M. M., Tur-Porcar, A., Samper, P. y Streit, C. (2013). The Structure and Correlates of a Measure of Prosocial Moral Reasoning in Adolescents from Spain. European Journal of Developmental Psychology, 10(2), 174-189. https://doi.org/10.1080/17405629.2012.762909 Richaud, M. C.; Mestre, M. V.; Mesurado, B.; Samper, P.; Lemos, V.; Tur-Porcar, A. (2013). Parental styles, emotional instability and aggressiveness in children in social vulnerability in Argentina and Spain. Ansiedad y Estrés, 19(1), 53-69. Richaud, M. C.; Mestre, M. V.; Mesurado, B.; Samper, P.; Lemos, V.; Tur-Porcar, A. (2013). Estilos parentales, inestabilidad emocional y agresividad en niños de nivel socioeconómico bajo en Argentina y España. Ansiedad y Estrés, 19(1), 53-69. Samper, P., Llorca, A., Tur, A., Mestre, V., & Gimenez, L. (2012). Adaptation of parenting practices measure (ppm) in Spanish adolescents. International Journal of Psychology, 47, 27. Tur-Porcar, A., Mestre, V.; Samper, p. y Malonda, E. (2012). Crianza y agresividad de los menores: ¿es diferente la influencia del padre y de la madre?. Psicothema, 24(2), 284-288. http://www.psicothema.com/psicothema.asp?id=4012 Carlo, G., Mestre, M. V., McGinley, M., Tur-Porcar, A., Samper, P., & Sandman, D (2012). The interplay of emotional instability, empathy, and coping on prosocial and aggressive behaviors. Personality and Individual Differences, 48(4), 872-877. http://dx.doi.org/10.1016/j.paid.2012.05.022. Mestre, V., Samper, P., Tur-Porcar, A., Cortés, M. y Malonda, E. (2012). Un programa de educación intercultural: Desarrollo de la empatía y la prosocialidad. Revista de Psicología y Educación, 7(2), 9-29. Samper, P., Mestre, V., Tur-Porcar, A., Santolaria, Y. y Llorca Mestre, A. (2012). Los mecanismos de afrontamiento como predictores de la disposición prosocial. Revista de Psicología y Educación, 7(2), 31-47. http://www.revistadepsicologiayeducacion.es/pdf/77.pdf Mestre, V., Samper, P., Tur-Porcar, A., Richaud, C., y Mesurado, B. (2012). Emociones, estilos de afrontamiento y agresividad en la adolescencia. Universitas Psychologica, 11(4), 1263-1275. https://search.proquest.com/docview/1771625136?pq-origsite=gscholar Carlo, G., Mestre, M. V., Samper, P., Tur, A., y Armenta, B. E. (2011). The Longitudinal Relations Among Dimensions of Parenting Styles, Sympathy, Prosocial Moral Reasoning and Prosocial Behaviors. International Journal of Behavioral Development, 35(2), 116-124. DOI: 10.1177/0165025410375921 Mestre, M. V.; Tur, A.; Samper, P. y Latorre, A. (2010). Relaciones entre la inestabilidad emocional y la agresión. La acción de los estilos de crianza. Ansiedad y Estrés, 16(1), 33-45. Carlo, G.; Mestre, M. V.; Samper, P.; Tur, A. y Armenta, B. E. (2010). Feelings or cognitions? Moral cognitions and emotions as longitudinal predictors of prosocial and aggressive behaviors. Personality and Individual Differences, 48(8), 872–877. Mestre, M. V., Samper, P., Frías, M. D. y Tur, A. (2009). ¿Son las mujeres más empáticas que los varones?. Un estudio longitudinal en la adolescencia. Spanish Journal of Psychology, 12(1), 76-83. Mestre, M. V., Samper, P., Tur, A. y Malonda, E. (2009). Posturas conservadoras frente al Darwinismo: Manuel Polo y Peylorón. Revista de Historia de la Psicología, 30(2-3), 231-240. Samper, P., Mestre, M.V., Tur, A. M., Orero, A. y Falgás, M. (2009). La situación de la Historia de la Psicología en el currículo del psicólogo. Revista de Historia de la Psicología, 29(3-4), 211-222. Samper, P., Tur, A. M., Mestre, M. V. y Cortés, M. T. (2008). Agresividad y afrontamiento en la adolescencia. Una perspectiva intercultural. International Journal of Psychology and Psychological Therapy, 8(3), 431-441. Mestre, V., Samper, P., Tur, A., & Badenes, M. (2008, June). Empathy and personal disposition versus emotional instability and aggressiveness in childhood. In International Journal of Psychology (Vol. 43, No. 3-4, pp. 755-755). Mestre, V., Samper, P., Tur, A., Latorre, A., & Cortés, M. (2008). Hostility, neglect and permissiveness in parent-child relation: Influence in behavioural development. International Journal of Psychology, 43(3), 185. Mestre, MV., Tur, A., Samper, P., Nácher, MJ., Cortés, MT. (2007). Estilos de crianza en la adolescencia y su relación con el comportamiento prosocial. Revista Latinoamericana de Psicologia, 39(2), 211-225. Mestre, V., Samper, P., Tur, A.M., Cortés, M.T. y Nácher, M.J. (2006). Conducta prosocial y procesos psicológicos implicados: Un estudio longitudinal en la adolescencia. Revista Mexicana de Psicología, 23(2), 203-215. Samper, P., Cortés, M.T., Mestre, V., Nácher, M.J. y Tur, A. (2006). Adaptación en población española del Child’s Report of Parent Behavior Inventory. Psicothema, 18(2), 263-271. Mestre, V., Samper, P., Nácher, M.J, Tur, A. y Cortés, M.T. (2006). Psychological processes and family variables as prosocial behavior predictors in a sample of Spanish adolescents. Psychological Reports, 98, 30-36. https://doi.org/10.2466/pr0.98.1.30-36 Mestre, V., Samper, P.,Tur, A., Cortés, M. T., Dolz, L. y Soler, V. (2006). El Fenómeno de la adopción: un programa para la adaptación familiar. Informació Psicològica, 88, 22-34. Mestre, M.V., Nácher, M.J., Soler, V., Tur, A., Samper, P., Cortés, M.T. y Dolz, L. (2006). La psicología en España a través de los Symposia anuales de la Sociedad Española de Historia de la Psicología. Revista de Historia de la Psicología, 27(2-3), 215-224. Cortés, M.T., Giménez, JA.,Mestre, V., Nácher, M.J., Samper, P. y Tur, A. (2005). Los padres ante las nuevas formas de consumo de alcohol de sus hijos. IberPsicología Publicación electrónica, 10(6.4). Mestre, V., Samper, P., Nácher, M.J., Cortés, M.T. y Tur, A. (2005). Estilos de crianza y agresividad en la infancia. IberPsicología Publicación electrónica, 10(6.3). Mestre.M.V.; Nácher, M.J.; Samper, P.; Tur, A.M.; Cortés, M.T. (2005). El estudio del delito en menores: la reeducación en las casas tutelares. Revista de Historia de la Psicología, 29(3-4), 211-222. Mestre, M.V.; Nácher, M.J.; Samper, P.; Cortés, M.T.; Tur, A.M. (2005). La obra tutelar de la Congregación de Terciarios Capuchinos en Valencia: Estadística de factores influyentes en la conducta de menores institucionalizados (1939-1949). IberPsicología Publicación Electrónica, 10. Mestre, V., Samper, P. M. J. N., Nacher, M. J., Tur, A., & del Barrio, V. (2004, October). Evaluation of the empathy and related variables. In International Journal of Psychology (Vol. 39, No. 5-6, pp. 517-517). 27 del Barrio, V., Mestre, V., Tur, A., y Samper, P. (2004). La depresión infanto-juvenil. El efecto de los factores emocionales, comportamentales y sociodemográficos. Revista de Psicología General y Aplicada, 57(1), 5-20. Mestre, V., Tur, A., y del Barrio, V. (2004). Temperamento y crianza en la construcción de la personalidad. Conducta agresiva, Inestabilidad y Prosociabilidad. Acción Psicológica, 3(1), 7-20. Tur, A., Mestre, V. y del Barrio, V. (2004). Factores moduladores de la conducta agresiva y prosocial. El efecto de los hábitos de crianza en la conducta del adolescente. Ansiedad y Estrés, 10(1), 75-88. Mestre, M.V., Nácher, M.J., Samper, P., Cortés, M.T. y Tur, A. (2004). Aportación de los Terciarios Capuchinos a la evaluación psicológica de menores desadaptados. Revista de Historia de la Psicología, 25(4), 67-82. Tur, A.M.; Mestre, M.V.; del Barrio, V. (2004). Los problemas de conducta externalizados e internalizados en la adolescencia: relaciones con los hábitos de crianza y con el temperamento. Acción Psicológica, 3 (), 207-221. Mestre, V., Frías, M.D., Samper, P., y Tur, A. (2002). Adapatación y validación en población española del PROM: Una medida objetiva del razonamiento moral prosocial. Acción Psicológica, 1(3), 221-232. Mestre, V., Samper, P., Tur, A. y Nacher, M.J. (2001). Una aproximación a la definición de la psicología en la segunda mitad del siglo XX. Revista de Historia de la Psicología, 22 (2). 415-421. Mestre, V., Samper, P., Tur, A., Díez, I. (2001). Estilos de crianza y desarrollo prosocial de los hijos. Revista de Psicología General y Aplicada, 54(2), 621-703. Mestre, M.V.; Tur, A.M.; Díez, I.; Más, A. (2000). Dos décadas de la Revista de Historia de la Psicología. Revista de Historia de la Psicología, 21(2-3), 151-167. Tur, A., Samper, P., Mestre, M.V., y Pérez, E. (1997). Jalones históricos de la implantación y consolidación de la disciplina ’Historia de la Psicología’ en USA. Revista de Historia de la Psicología, 18(3-4) 525-538. |
||||
VALERO MORA, PEDRO |
(9633) 93910 |
|||
VALERO MORENO, SELENE |
Despacho N205 Departamento Personalidad, Evaluación y Tratamientos Psicológicos Facultad de Psicología (9639) 83439 |
|||
VILLARROYA SOLER, EDELIA Director/a Titulacio Master Oficial |
(9638) 64399 |
|||
VINADER CAEROLS, CONCEPCION |
(9638) 64652 |
|||
WRZESIEN -, MAJA EWA |
Biografia | |||
[Biografia, versió en valencià] |
HERMOSIN CARPIO, NIEVES PDI Asociado Asistencial Ciencias Salud |
|
SANCHEZ YAÑEZ, NURIA PDI Asociado Asistencial Ciencias Salud |
|