Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Porta de temple

L'Institut Confuci de la Universitat de València organitza un campament d'estiu a Xina este pròxim estiu 2018 (15 dies aprox. entre finals de juny i mitjan de juliol) i comptarà amb 20 places per als alumnes seleccionats.

Per a sol·licitar les beques és necessari inscriure's en www-instituto-confucio.com i aportar la documentació que es detalla (veure Quins documents cal presentar?) .

Termini per a presentar les sol·licituds fins al 13 d'abril de 2018.

Summer Camp 2018

Quins requisits cal complir per a aquesta beca?

Què cobreix la beca?

Periódo d'inscripció

Resultados dels pre-seleccionats

Quins documents cal presentar?

Documents annexos

Calendari de la sol·licitud

Quins requisits cal complir per a aquesta beca?

• Només podran assistir al campament aquells alumnes majors d'edat. En cap cas podrà assistir un menor acompanyat d'un tutor.
  • No posseir la nacionalitat xinesa.
  • No haver residit a Xina més d'un any.
  • No haver disfrutat d'una altra beca en l'Institut Confuci.
  • Per a accedir a la beca és obligatori ser o haver sigut alumne de l'Institut Confuci. És necessari haver cursat un mínim de 80 hores lectives en l'Institut Confuci (almenys 40 h. durant el present curs acadèmic 2017-18) o completar les 80 hores lectives abans de juliol de 2018.
  • Mostrar interés per la cultura xinesa. Integració i col·laboració en les activitats proposades per l'Institut Confuci:
    • a) Any nou xinés
    • b) Pont Xinés
    • c) Exàmens HSK
    • d) Dia de l'Institut Confuci
    • e) Aniversari de l'Institut Confuci
    • f) Conferències
    • g) Altres activitats
  • Tots els aspirants hauran de tindre almenys un títol de HSK, YCT, HSKK o BCT. Si no n'hi ha, hauran de comprometre's a realitzar-ho la pròxima convocatòria en l'Institut Confuci de la Universitat de València, que tindrà lloc el 26 de maig de 2018 (inscripcions del 21 de març al 20 d'abril a les 14:00) .

Què cobreix la beca?

• La beca cobrirà els costos d'allotjament, gastos de menjar, un curs de xinés en la Universitat Normal del Nord-est de Xina (NENU) , en la ciutat de Changchun, activitats col·lectives, transport dins de Xina, així com una visita a una important ciutat xinesa.
  • NO INCLOU: vols internacionals, sol·licitud del visat i segur de viatge.

Periode d'inscripció

La data límit per a la inscripció serà el 13 de abril 2018.

Resultats dels pre-seleccionats

La baremación de las solicitudes y la publicación de los resultados se anunciará en esta web tras la finalización del plazo de inscripción.

En cas de superar les inscripcions el nombre de places, es tindran en compte diversos factors, tals com:

• Estar realitzant o haver realitzat el curs específic i intensiu Summer Camp 1-2-3. (15 punts)
  • Nº de cursos realitzats en l'Institut Confuci de la Universitat de València (5 punts per cada 40 hores)
  • Col·laborar en les activitats culturals de l'Institut Confuci. (2 punts per activitat, máx.10)
  • Haver participat en el concurs "Pont Xinés" (o comprometre's per escrit a participar). (10 punts)
  • Expedient acadèmic. (fins a 5 punts)
  • Possessió d'un HSK, YCT, HSKK (2 punts per nivell)
  • Carta de motivació (fins a 5 punts)
  • En cas d'empat tècnic entre diversos candidats es realitzarà una entrevista en espanyol i xinés.

Quins documents cal presentar?

Tots els alumnes hauran d'aportar en un sobre en el moment de la sol·licitud de la beca la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI.
  • Fotocòpia del passaport.
  • Currículum vitae.
  • Certificat de l'examen YCT, HSK, HSKK o BCT més recent (en cas de tenir-ho ja).
  • Carta de recomanació d'un professor.
  • Carta de motivació de l'alumne/a interessat.
  • Expedient acadèmic.
  • El formulari de sol·licitud degudament emplenat en majúscules (Veure en Documents annexos).

Documents annexos

Formulari de sol·licitud

Calendari de la sol·licitud

22 de març de 2018. Reunió informativa a les 18:30 h. en la Seu Campus de Tarongers (C/ Serpis, 29) .

13 d'abril 2018. Fecha límit per a la presentació de solicitudes.

30 d'abril 2018. Resolución de les beques. En cas d'excedir les 20 sol·licituds es publicarà el resultat de la baremació, així com el llistat de candidats que queden en llista d'espera.

Per determinar. Reunión OBLIGATÒRIA amb els alumnes seleccionats.

Data provisional del campament: del 29 de juny al 15 de juliol de 2018 (per confirmar) .

Institut Confuci en la Universitat de València

• Avd/ Blasco Ibáñez, 32. Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació. (1ª planta).
  • C/ de Serpis, 29. Edifici Beatriu Civera, Instituts d'investigació. (1ª planta)

E-Mail: instituto.confucio@uv.es

Web: www.uv.es/confucio