Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Porta de temple

Exposició fotogràfica: “Descobreix Xina” el dimarts 1 d'octubre a les 18:30 en la Facultat de Filologia

• 28 de setembre de 2019

L'Associació d'Estudiants Xinesos a València presenten una mostra fotogràfica, en col·laboració amb l'Institut Confuci, titulada “Descobreix Xina”,  amb imatges de perspectives singulars i paisatges únics, tant urbans com rurals, que demostren la gran diversitat paisatgística i de colorit impactant a Xina.

Vos esperem el dimarts 1 d'octubre de 2019 a les 18:30 h. en el primer pis de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.