Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • SAP

Servei d'Anàlisi i Planificació

El Servei d'Anàlisi i Planificació (SAP) és el servei general de la Universitat de València responsable de coordinar l'estadística oficial i d'analitzar la informació necessària per a la presa de decisions dels òrgans de govern. Dóna suport tècnic a la planificació estratègica institucional, al seu desplegament operatiu i a altres projectes i plans d'actuació orientats a la millora contínua de la UV i de les seues unitats de gestió.

Política de Qualitat del SAP

La POLÍTICA DE QUALITAT del SAP es fonamenta en la consecució de les finalitats següents:

  • Satisfer les necessitats i expectatives de les persones usuàries mitjançant una actitud empàtica que ens permeta comprendre adequadament, i anticipar quan siga possible, aquestes necessitats i expectatives:

a) Complint els seus requisits i –si és el cas– els que resulten aplicables de conformitat amb la normativa vigent.
b) Garantint els terminis acordats.
c) Assegurant el compliment dels  compromisos de la nostra carta de serveis.

  • Aconseguir un clima laboral adequat en el si del SAP, afavorint el desenvolupament dels talents i les capacitats de cada persona que l’integra, per aconseguir que cada una d’elles se senta responsable de la qualitat del seu treball i que estiga satisfeta i orgullosa de pertànyer al SAP.
  • Promoure la cultura de la innovació en el si del SAP, detectant oportunitats i tendències emergents a fi d’oferir nous productes útils i interessants a la comunitat universitària i a altres grups d’interès.
  • Arribar a ser un servei de prestigi professional reconegut en la comunitat universitària i en altres grups d’interès sobre la base de la millora contínua dels nostres processos, procediments i serveis:

a) Assegurant la fiabilitat de la informació, l’exhaustivitat dels informes i la claredat dels resultats  (fins i tot per mitjà d’aliances).
b) Donant el suport tècnic adequat a les unitats que ho sol•liciten.

El SAP garanteix el compliment de les directrius d’aquesta política regulades pel SGQ_SAP, i de la legislació vigent. Per al seu desenvolupament, el SAP actuarà de forma efectiva i complint tant la seua missió com la seua carta de serveis.
 

Per tot això, el SAP materialitza el seu compromís amb la qualitat mitjançant l’establiment d’un sistema de gestió de la qualitat basat en la norma UNE–EN–ISO 9001: 2008, atorgant els recursos necessaris per a la seua implantació, manteniment i seguiment, a fi que redunde en la millora contínua dels serveis que presta.
 

Així mateix, el SAP es compromet a complir i divulgar aquesta POLÍTICA DE QUALITAT perquè siga compresa pel seu personal i per totes les persones usuàries i altres grups d’interès.

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies