Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Exposició del llegat de Antonio Lecha-Marzo en l'Institut López Piñero (Palau de Cerveró)

Antonio Lecha-Marzo (1888-1918) va ser un pioner en les recerques sobre policia científica a Espanya. Gràcies a la donació de la família, el seu llegat s'exposa per primera vegada en una mostra en l'Institut Interuniversitari López Piñero (Palau de Cerveró) amb la col·laboració de la Biblioteca Historicomèdica "Vicent Peset Llorca".

Llista d'enllaços:

Data d'actualització: 10 de gener de 2018.