Logo de la Universitat de València Logo del portal

Nou servei en proves: Suport + Indicis per a sexennis

• 18 de setembre de 2019
Investigació

Suport + Indicis és un nou servei en proves dirigit al PDI de les árees de socials i salut.

L’objectiu és ajudar el personal investigador de la Universitat de València proporcionant-li dades objectives sobre l’índex de qualitat de les seues publicacions científiques (mètriques i cites).

Com es tracta d’un servei en proves, durant la convocatòria de sexennis 2019-2020, el servei està dirigit al PDI dels centres següents:

• Facultat de Ciències Socials
  • Facultat de Dret
  • Facultat d’Economia
  • Facultat de Fisioteràpia
  • Facultat d’Infermeria i Podologia
  • Facultat de Medicina i Odontologia

La informació del servei, condicions i termini del servei es pot consultar al Blog de Suport a la Investigació.

Llista d'enllaços: