El/la promotor/a amb interés en l'inici de tramitació d'una càtedra, dirigirà la petició a la Unitat de Càtedres de la Universitat de València, seguint les instruccions següents:
- Descarregar els arxius següents, que formaran part de l’expedient:
• Carta d'Interés per a la sol·licitud de l'inici de tramitació d'una càtedra.
• Declaració d’Absència de Conflicte d’Interessos(DACI). Caldrà que totes i cadascuna de les persones de la UV participants en l’activitat signen la corresponent DACI.
- Emplenar i signar els documents PDF, a ser possible amb signatura electrònica.
• Les DACI, una vegada signades pels tots els participants de la UV, s’agruparan en un únic arxiu comprimit (DACI.ZIP, DACI.RAR).
- Guardar els documents en format electrònic, ja que s’hauran d’adjuntar a la sol·licitud electrònica.
- Obrir la sol·licitud electrònica, emplenar el formulari i adjuntar la documentació sol·licitada.
- Imprimir el justificant d’enviament de la sol·licitud. La sol·licitud queda identificada per l’acrònim que es mostra en la part superior dreta del document, per exemple:
. El n. 1532015 és el número de la vostra sol·licitud.
Enviada la sol·licitud, la Unitat de Càtedres contactarà amb la persona promotora per a aclarir dubtes, oferir informació i informar sobre els pròxims passos del procediment.
Si la càtedra resulta viable i, una vegada subscrit el conveni de col·laboració, l'expedient es tramitarà conforme a les normes i procediments establits en la UV, d'acord amb el Reglament per a la creació i funcionament de les Càtedres de la Universitat de València. (CG 31-X-2017. Modificat 9-XI-2023), el Reglament d'Execució Pressupostària de la UV i les normes d'execució de l'exercici corresponent.
Per a la seua execució, els següents documents de tràmit poden ser d'utilitat:
- Sol·licitud de reconeixement de crèdit en línies nominatives.
- Sol·licitud de préstec per a l'execució d'activitats contractades.
- Formulari de sol·licitud de difusió d'activitats.
- Model de sol·licitud de gratificació per direcció de càtedres.
- Incorporació de nous investigadors/participants en contractes.
- Sol·licitud parcial de liquidació parcial d'activitat.
- Sol·licitud de liquidació d'activitat.
Per a qualsevol dubte o incidència contacteu amb nosaltres en uvcatedres@uv.es.