• Estudiants del Campus de Tarongers UV

Responsable

La Universitat de València-Estudi General (d'ara endavant UV) és l'entitat titular del lloc  www.uv.es, portal institucional de la Universitat de València.

Universitat de València-Estudi General.
CIF Q4618001D
Edifici del Rectorat.
Avda. Blasco Ibáñez, 13
46010 Valencia

Correu electrònic: webmaster@uv.es

Delegat Acadèmic del Rector per a la Protecció de Dades en la Universitat de València

Ricard Martínez Martínez
Professor Ajudant Doctor
Departament de Dret Constitucional, Ciència Política i de la Administració
Correu eletrònic:ricard.martinez@uv.es
Telèfon: 93256

Funcions

D'acord amb els seus Estatuts, la Universitat de València és una institució de dret públic, amb personalitat jurídica i patrimoni propis, i amb els drets reconeguts per la Constitució i les altres lleis vigents.
La Universitat té com a missió impartir els ensenyaments necessaris per a la formació dels estudiants, la preparació per a l'exercici d'activitats professionals o artístiques i l'obtenció, si escau, dels títols acadèmics corresponents, així com per a l'actualització permanent del coneixement i de la formació del seu personal i del professorat de tots els nivells d'ensenyament. La Universitat de València fomenta la recerca, tant bàsica com aplicada, i el desenvolupament científic i tecnològic. Així mateix, és una institució difusora de cultura en el si de la societat que facilita, estimula i acull les activitats intel·lectuals i crítiques en tots els camps de la cultura i del coneixement.
En el context d'aquest marc funcional, la Universitat de València està legitimada per tractar dades personals amb ple respecte al dret fonamental a la protecció de les dades i a la normativa que el desenvolupa.