22/12/23
Bibliomòbil del Botànic
Al Jardí Botànic hem estrenat la nostra Bibliomòbil, una biblioteca sobre rodes amb la que volem apropar els llibres als visitants del jardí. Conté una selecció de llibres de la nostra biblioteca, principalment infantils il·lustrats, contes i llibres informatius amb els que gaudir d'un moment de lectura en qualsevol racó del jardí.
Durant aquests dies de Nadal estarà a la Plaça dels Magnolis (al passeig central) els dies 23 i 30 de desembre i el 5 de gener, de 11 a 14h.
23/11/23
Cap de setmana de ciència al Jardí Botànic
Els dies 25 i 26 de novembre és el cap de setmana de la ciència al Jardí Botànic de la Universitat de València amb portes obertes i activitats al jardí. És una oportunitat per a conéixer la biblioteca i els seus fons:
- Dissabte 25, visites guiades a l'edifici d'investigació de la mà del personal tècnic per a conéixer l'herbari, el banc de llavors, els laboratoris i la Biblioteca (cal reserva prèvia).
- Diumenge 26, punt de biblioteca mòbil al jardí amb una sel·lecció de llibres de la col·lecció infantil i de divulgació.
Més informació: https://go.uv.es/SOl2Nzp
05/06/23
Latest books received
Throughout May and June we have received a wide variety of botanical and gardening books. Among them we would like to highlight those dedicated to botanical illustration in which art meets science.
02/06/23
Summer timetable
From 5 June open from 8:30 to 14:30
Closed from 7 to 25 August
From August 28 to September 29 open from 8:30 to 14:30
21/04/23
Books received in April
In April we added to the library books on urban gardening with special attention to the care and pruning of trees, ecology, narrative and essays about the world of plants, while expanding the catalog of botany books for children.
10/02/23
Arbres a la biblioteca del Jardí Botànic
Coincidint amb el dia de l'arbre (31 de gener), les últimes setmanes hem rebut nous llibres sobre arbres a la biblioteca: de divulgació, infantils, inclús jocs de cartes. Totes les novetats poden consultar-se a la nostra guia.