Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Investigadora

AJUDES PER A LA REALITZACIÓ DE PROJECTES DE PROVA DE CONCEPTE, EN EL MARC DEL PROGRAMA «VALORITZA I TRANSFEREIX» 2017 DEL VICERECTORAT D'INVESTIGACIÓ I POLÍTICA CIENTÍFICA.

Resolució amb la RELACIÓ DEFINITIVA de sol·licituds concedides i denegades.

Resolució amb la RELACIÓ PROVISIONAL de sol·licituds concedides i denegades.

NOTA: Les persones sol·licitants podran presentar les al·legacions i reclamacions que estimen oportunes dins del termini de deu dies hàbils, a comptar des del dia següent a la data de publicació d'aquesta resolució, en l'oficina del Registre General de la Universitat de València en el Rectorat o en les oficines auxiliars en els diferents campus, dirigides al Servei d’Investigació i Innovació. (Data de publicació: 16/07/2018)

• Modificació de la resolució de 24 d’octubre de 2017. Ampliació del termini de presentació de sol·licituds (Data de publicació: 24/10/2017)

NOTA: El termini de presentació de sol·licituds serà d’un mes des del dia següent a la publicació d’aquesta resolució al Tauler Oficial de la Universitat de València. (Data de publicació: 22/09/2017)

AJUDES PER A LA REALITZACIÓ DE PROJECTES DE PROVA DE CONCEPTE, EN EL MARC DEL PROGRAMA «VALORITZA I TRANSFEREIX» 2015 DEL VICERECTORAT D'INVESTIGACIÓ I POLÍTICA CIENTÍFICA.

RESOLUCIÓ DEFINITIVA DE LA CONVOCATÒRIA.

RESOLUCIÓ PROVISIONAL DE LA CONVOCATÒRIA.

NOTA: Les reclamacions i/o al·legacions s'hauran de presentar adreçades a la Vicerectora d'lnvestigació i Política Científica amb registre d'entrada de la Universitat de Valencia i remeses per correu electrónic a l'adreça de l'OTRI amb la documentació corresponent, fins al del 11 de març de 2016, inclós, (10 dies hàbils des-de la data de publicació de la resolució provisional).

AJUDES PER A LA REALITZACIÓ DE PROJECTES DE PROVA DE CONCEPTE, EN EL MARC DEL PROGRAMA «VALORITZA I TRANSFEREIX» 2013 DEL VICERECTORAT D'INVESTIGACIÓ I POLÍTICA CIENTÍFICA (Annex 4).

RESOLUCIÓ DEFINITIVA DE LA CONVOCATÒRIA.

RESOLUCIÓ PROVISIONAL DE LA CONVOCATÒRIA.

NOTA: Les reclamacions i/o al·legacions s'hauran de presentar adreçades a la Vicerectora d'lnvestigació i Política Científica amb registre d'entrada de la Universitat de Valencia i remeses per correu electrónic a l'adreça de I'OTRI amb la documentació corresponent, a otri@uv.es, abans del 23 de juny de 2014 (10 dies hàbils des-de la data de publicació de la resolució provisional).