Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Investigadora

CONVOCATÒRIA PER AL FINANÇAMENT DE DESPESES DE MANTENIMENT O SUBSTITUCIÓ D'EQUIPAMENT CIENTÍFIC DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA (Convocatòria 2018).

Resolució amb la RELACIÓ DEFINITIVA de les sol·licituds. (Data de publicació: 10/12/2018)

NOTA: El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert des del dia següent a la publicació d’aquesta resolució al Tauler Oficial de la Universitat fins al 27 d’abril de 2018 a les 14:00 hores. (Data de publicació: 26/03/2018)

RESOLUCIÓ DEL 13 DE SETEMBRE DE 2017 DEL VICERECTORAT D'INVESTIGACIÓ I POLÍTICA CIENTÍFICA D'APROVACIÓ I OBERTURA DEL TERMINI PER AL PROCEDIMENT D'ASSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA PER AL FINANÇAMENT DE DESPESES DE MANTENIMENT O SUBSTITUCIÓ D'EQUIPAMENT CIENTÍFIC DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA.

Resolució amb la RELACIÓ DEFINITIVA de les sol·licituds. (Data de publicació: 13/12/2017)

NOTA: El termini de presentació de sol·licituds serà d’un mes des del dia següent a la publicació d’aquesta resolució al Tauler Oficial de la Universitat de València. (Data de publicació: 13/09/2017)

RESOLUCIÓ DEL 1 DE JUNY DE 2016 DEL RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA PER LA QUAL S’INICIA EL PROCEDIMENT DE DISTRIBUCIÓ DEL PROGRAMA PRESSUPOSTARI 5 “PROMOCIÓ DE LA INVESTIGACIÓ I LA TECNOLOGIA” PER AL MANTENIMENT O SUBSTITUCIÓ DE L’INSTRUMENTAL CIENTÍFIC.

Resolució amb els LLISTATS PROVISIONALS. (Data de Publicació: 18/11/2016)

NOTA: La documentació per al subsanament de les sol.licituds o les reclamacions s'hauran en presentar, mitjançant la seu electrònica, dins del termini de 10 dies naturals a partir de la data de publicació del present llistat. (Data final: 28/11/2016).

RESOLUCIÓ DE 25 DE JUNY DE 2015 DEL RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA PER LA QUAL ES CONVOQUEN AJUDES PER AL MANTENIMENT D'EQUIPAMENT CIENTÍFIC.

Resolució amb les SOL·LICITUDS CONCEDIDES I DENEGADES. (Data de publicació: 02/11/2015)

NOTA: El termini de presentació de sol·licituds serà de 30 dies naturals a comptar a partir del dia següent a la data de la publicació de la convocatòria en el lloc web de la Universitat de València. (Data de publicació: 06/07/2015).

AJUDES PER A L'ADQUISICIÓ I MANTENIMENT D'EQUIPAMENT CIENTÍFIC (2014).

- Sol·licitud d'ajuda per a l'adquisició d'equipament científic

- Sol·licitud d'ajuda per a al manteniment d'equipament científic (Reparacions)

- Inventari Instrumental Científic

- El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 13 de maig a les 24 hores

MANTENIMENT D’INSTRUMENTAL CIENTÍFIC

- Llistat provisional de sol·licituds ADMESES, PENDENTS de subsanament i DENEGADES (Data de Publicació: 18 de septembre de 2014).

- La documentació per al subsanament de les sol.licituds o les reclamacions s'hauran de presentar, mitjançant la seu electrònica, dins del termini de 10 dies naturals a partir de la data de publicació del present llistat (El termini finalitza a les 23:59 hores del dia 28 de septembre de 2014)

ADQUISICIÓ D’EQUIPAMENT CIENTÍFIC

- Llistat provisional de sol·licituds ADMESES, PENDENTS de subsanament i DENEGADES (Data de Publicació: 5 de juny de 2014).

- La documentació per al subsanament de les sol.licituds o les reclamacions s'hauran de presentar, mitjançant la seu electrònica, dins del termini de 10 dies naturals a partir de la data de publicació del present llistat (El termini finalitza a les 23:59 hores del dia 15 de juny de 2014)